Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boeken aanraders

<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 24 Feb 2021 15:21

Boeken aanraders

Elke avond lees ik even en kan me ook echt verheugen op dat halfuurtje. Ben alleen een beetje door mijn leuks heen, dus misschien hebben jullie nog wat aanraders? Welke boeken vond jij (verrassend) leuk en waarom?

Ik zal vast wel even aftrappen:
Kronieken van de Regenlanden van Robin Hobb
Het is fantasy, maar niet zo episch met wezens verslaan en monsters hakken. Verhaallijn is boeiend, misschien ook omdat het geschreven is door een vrouw

Kingsbridge serie van Ken Follett
Op de achterflap zou ik hem niet gekozen hebben, middeleeuwer die kerk bouwt. Wel een heel tof verhaal, veel intrige en leuk dat elk deel een andere periode van dat dorp beschrijft

Nu ben ik benieuwd wat jullie aanraders vinden!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Feb 2021 20:45

Re: Boeken aanraders

Ik hou heel erg. An boeken over WOII.
Zo heb ik laatst hebt boek gelezen van ‘t Hoge Nest’ van Roxanne van Iperen.
Het boek gaat over het huis waarin ze woont wat tijdens drieling werd gehuurd door twee Joodse zussen. Die tevens in het verzet zatten. Hoe de zussen allerlei mensen helpen met valse papieren en ze helpen met onderduiken. Uiteindelijk de worden regelaftasting en worden regelmatig op transport gezet. Het is geschreven op bassi van waargebeurde verhalen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 24 Feb 2021 22:19

Re: Boeken aanraders

Ik heb laatst voor het eerst 'alleen op de wereld' en 'kruistocht in spijkerbroek' gelezen. Geen idee waarom ik ze nooit eerder had gelezen maar het zijn de mooiste verhalen die ik ooit heb gelezen.
Ik ben daarna doorgegaan in het soort genre en scheepsjongens van de Bontekoe gelezen 😃

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers