Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Elektrische fiets + achterstoeltje + fietstassen

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Feb 2021 16:37

Elektrische fiets + achterstoeltje + fietstassen

J wordt in augustus 6 en heb net een nieuwe fiets gekocht. Welke combi hebben jullie voor deze leeftijd. Ik zou graag ook goede fietstassen aanschaffen zodat ik de boodschappen allemaal op de fiets kan doen. De winkel is dichtbij dus kan het makkelijk op de fiets doen en de auto pakken is dan zonde.
2015 💙
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 23 Feb 2021 16:48

Re: Elektrische fiets + achterstoeltje + fietstassen

Een kussentje en rugsteun zou ik doen. Voeten kunnen in de fietstassen
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 23 Feb 2021 16:50

Re: Elektrische fiets + achterstoeltje + fietstassen

Ik heb een yepp junior achterop trouwens, zonder de voetsteunen. Voordeel is dat die nog een riempje heeft, maar met bijna 6 jaar is dat denk ik niet meer nodig
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 23 Feb 2021 20:36

Re: Elektrische fiets + achterstoeltje + fietstassen

Blue Phone schreef:Ik heb een yepp junior achterop trouwens, zonder de voetsteunen. Voordeel is dat die nog een riempje heeft, maar met bijna 6 jaar is dat denk ik niet meer nodig

Deze heb ik ook, maar wel met voetensteunen. Daarbij een afklikbare zijtas, gezien een gewone niet ging in combinatie met het stoeltje.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers