Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op zoek naar Maria

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 15 Mrt 2021 11:20

Re: Op zoek naar Maria

Ik ben echt fan van Natascha. Zo knap hoe zij zich staande houdt in een veld met mensen met veel meer ervaring. Ik vind dat je haar inmiddels ook geen “ruwe diamant” meer kunt noemen.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 15 Mrt 2021 11:59

Re: Op zoek naar Maria

Ruwe diamant vind ik sowieso een verschrikkelijke term, brr... Ik vond Natascha gisteren ook heel goed.
Eigenlijk vond ik het gisteren een hele goede aflevering.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 28 Mrt 2021 21:22

Re: Op zoek naar Maria

Wauw, dat eerste nummer van Natascha! Kippevel! We have a winner, wat mij betreft!

Nandi heel goed, alleen snapte ik de meerwaarde van de gebarentaal niet echt.

Zo gaaf, in de koepelgevangenis. En ik ♥️ René van Kooten
<<

Lunami

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Nov 2019 10:42

Bericht 28 Mrt 2021 21:36

Re: Op zoek naar Maria

Nandi heel goed, alleen snapte ik de meerwaarde van de gebarentaal niet echt.

Dit nummer gaat over iemand wiens partner doof is en zij probeert met diegene te communiceren via gebarentaal. Simone Kleinsma die dit nummer al eens heeft gezongen deed dit ook met gebarentaal erbij. Dus dat is wel een beetje een vereiste bij dit nummer. Het had eigenlijk iets negatiefs geweest als Nandi de gebarentaal er niet bij had gedaan.
Instagram: in_therapie
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 28 Mrt 2021 21:38

Re: Op zoek naar Maria

Oh oké dat wist ik niet.
Dankjewel voor de uitleg. 😊
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Mrt 2021 21:46

Re: Op zoek naar Maria

Nandi zit gewoon zwaar in mijn allergie, ik geloof haar niet. Ik hoop eigenlijk dat Valerie wint.
2015 💙
<<

Lunami

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Nov 2019 10:42

Bericht 28 Mrt 2021 21:50

Re: Op zoek naar Maria

Ik zie Valerie en Natasha over een paar jaar wel al Aida en Amneris in Aida. Als die ooit nog terug komt...
Instagram: in_therapie
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 28 Mrt 2021 22:08

Re: Op zoek naar Maria

Was het nou zo in de finale dat het publiek de uiteindelijke winnaar kiest, of de jury (Pia dus)?
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 28 Mrt 2021 22:12

Re: Op zoek naar Maria

Als Pia in de finale gaat kiezen, kiest ze voor Tessa.

Ik ga zelf voor Nandi of Natascha
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 28 Mrt 2021 22:30

Re: Op zoek naar Maria

Zo blij dat Natascha door is en vandaag ook favoriet was van de jury. De laatste weken ben ik steeds meer fan van haar geworden en haar eerste nummer vandaag; wauw. Ik gun het haar ook het meest.
<<

Lunami

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Nov 2019 10:42

Bericht 28 Mrt 2021 23:02

Re: Op zoek naar Maria

Het publiek kiest de uiteindelijke winnaar.
Instagram: in_therapie
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Mrt 2021 11:27

Re: Op zoek naar Maria

Jammer dat Valerie eruit is!

Van de drie finalisten ben ik voor Nandi. Zie haar het meeste als Maria. Maar vind haar expressie wel al snel irritant.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Apr 2021 09:56

Re: Op zoek naar Maria

En wat vinden jullie van de winnares? Ik vond het wel de leukste en het meeste Maria.
Maar had wel het idee dat het zo gehaast was ineens. Ineens was het al de finale. Met maar één nummer van de Sound of Music. Nou was dat vorige keren volgens mij ook zo, maar toch vind ik dat wel jammer. Heb helemaal niet het Sound of Music gevoel gekregen bij het kijken van de hele show.
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Apr 2021 10:03

Re: Op zoek naar Maria

Ik was voor Nandi of Natascha, en had het Natascha misschien nét iets meer gegund. Ze komt zo oprecht over en zat vol overgave in de race. Nandi heeft net iets meer gekke, overbodige maniertjes en expressie. Maar ook haar vond ik steengoed en passend voor de rol dus een prima uitkomst.

Ik ken The Sound of Music eigenlijk helemaal niet zo goed en daarom vond ik het ook jammer dat er zo weinig van de nummers en de sfeer terug te vinden was in de shows. Ik snap wel dat ze dat allemaal nog niet weg gaan geven maar toch lijkt het me vrij essentieel als je op zoek bent naar Maria om te kijken hoe het past.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lunami

Noob

Berichten: 13

Geregistreerd: 04 Nov 2019 10:42

Bericht 08 Apr 2021 10:05

Re: Op zoek naar Maria

Dat er zo weinig sound of music nummers inzitten komt doordat avro en stage entertainment op de vingers zijn getikt nav de vorige “op zoek naar” series vanwege teveel reclame voor de musical zelf. Maar het blijft wel jammer inderdaad.

Ik vond Nandi ook meest geschikte Maria, maar de kans is heel groot dat Natascha alternate of understudy van Nandi word. Omdat Carline zei dat ze ze alle twee mee zou nemen naar het Circustheater. En in vorige versies waren ook andere kandidaten de understudy voor de hoofdrol. Dus mocht Nandi je snel irriteren dan is de kans groot dat je ook nog naar Natascha kunt gaan kijken 😀
Instagram: in_therapie
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Apr 2021 10:16

Re: Op zoek naar Maria

Lunami schreef:Dat er zo weinig sound of music nummers inzitten komt doordat avro en stage entertainment op de vingers zijn getikt nav de vorige “op zoek naar” series vanwege teveel reclame voor de musical zelf. Maar het blijft wel jammer inderdaad.



Ah dat verklaart het, al vind ik dat best gek, want het gaat toch ook om de musical? Maar nou ja.

Wie weet neem ik m'n moeder wel mee naar de musical tzt als dat allemaal weer kan. Al weet ik niet of ze de Nederlandse versie leuk zou vinden (en ik ook zelf niet). Ze is wel helemaal Sound of Music fan, doet me ook echt aan vroeger herinneren.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron