Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verjaardagscadeautopic 1234568

<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 21 Feb 2021 11:34

Verjaardagscadeautopic 1234568

Over 8 weken zijn mijn meiden jarig. R. wordt 8 jaar en I. wordt 6.

Voor mijn gevoel toch wel weer een nieuwe fase. R. Speelt een stuk minder met echt speelgoed en is geïnteresseerd in mode en make-up. I. Gaat na de zomervakantie al naar groep 3 en is echt geen kleuter meer.

Normaal geven we elk jaar één groot cadeau (samen of aan elk kind apart), maar de fietsen zijn nog prima, er staat een trampoline in de tuin etc.

R. Knutselt en leest heel graag. I. Speelt graag met sylvanian families, lego of poppen (rollenspellen), maar daar hebben we dus ook al veel van. Beide spelen ze heel graag buiten en binnen gebruiken ze graag een scherm (switch/ipad).

Heeft iemand nog goede tips?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 21 Feb 2021 15:01

Re: Verjaardagscadeautopic 1234568

Ik heb 2 meiden van net 8 en een van 5

Hier waren ze blij met een topmodel Creation boek,waarop je make-up ontwerpen kunt maken en een oogschaduw palette.

Misschien een draadloze koptelefoon of boxje?
Ook een wereldbol en een nagellak studio werd gewaardeerd. De jongste kreeg oorbellen en een sieradendoosje.

Verder kregen ze dingen die je noemt die ze al hebben. Iets van sylvanian en spullen voor buiten
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Feb 2021 15:15

Re: Verjaardagscadeautopic 1234568

Ik zou voor de kleinste toch kijken of er nog een leuke set van Sylvanian Families is, daar is zoveel leuks van. Y kreeg een keer zo'n groot huis voor haar verjaardag en was toen zo blij dat ze maanden na haar verjaardag nog wel eens vanuit het niets zei: 'Dank je wel dat ik toen dat huis kreeg op mijn verjaardag!' Dat was écht een succes.

Ze heeft ook een keer een mand met kleinere cadeautjes gekregen voor haar verjaardag, dat was ook echt een succes. Ik weet niet of jullie een Claire's hebben in de stad, maar daar is ze erg gek op sinds ze niet meer zo met speelgoed bezig is en zij hebben bijna altijd de actie 6 halen, 3 betalen, dus als je dan meerdere kleine cadeautjes wil (sieraadjes, haarspulletjes, bijzondere dagboekjes, tasjes, ze heeft ook een heel grote haarborstel waar ze heel gek op is) dan slaag je daar best goed. Die cadeautjes hadden we heel mooi ingepakt in goudkleurig pakpapier, de mand ook weer mooi versierd, dat was heel leuk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Feb 2021 16:06

Re: Verjaardagscadeautopic 1234568

Zou Lego Dots wat zijn?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 21 Feb 2021 17:06

Re: Verjaardagscadeautopic 1234568

Skates? Of een skateboard? Een goeie step?
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 21 Feb 2021 19:41

Re: Verjaardagscadeautopic 1234568

Bedankt voor jullie reacties. Ze hebben echt te veel spullen.

Topmodel met nake-up ga ik opschrijven. Dat vinden ze sowieso leuk. Een draadloze koptelefoon, wereldbol, skates en groot Sylvanian families woonhuis hebben we. Ik denk dat een step nog een goede aanvulling is! Ik dacht verder voor R. Inderdaad ook nog aan allerlei verzorgingsproducten/mini's en make-up in een leuk tasje.

Lego dots vinden ze ook leuk Inderdaad!
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 21 Feb 2021 22:01

Re: Verjaardagscadeautopic 1234568

Mijn dochter is vandaag 9 geworden en zij heeft van ons rolschaatsen, een dagboek en een boek van dagboek van een muts gekregen. Van oma lego friends en van opa en oma een armband. Dit is wat ze graag wilde. De rolschaatsen zijn niet goedkoop maar zijn kan niks met skeelers en dit lijkt nu al een goede keus te zijn geweest.
<<

Linvi

Bericht 21 Feb 2021 22:12

Re: Verjaardagscadeautopic 1234568

Onze dochter is 9 en vindt stelten helemaal geweldig! Ook een eenwieler, een lolobal en zo'n jumpsstick speelt ze graag mee buiten.

Ze heeft afgelopen kerst zo'n etui met stabilo stiften gekregen en die zijn dr ook heilig! Elke dag kleurt/tekent/schrijft ze er wel iets mee.
Ook topmodels boeken vindt ze geweldig, ze heeft ook top models potloden gekregen, daar zitten verschillende huidskleuren bij.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 22 Feb 2021 08:06

Re: Verjaardagscadeautopic 1234568

Oeh ja! Die stiften en kleurpotloden worden hier ook veel gebruikt!

Eenwieler ga ik voor mijn dochter onthouden!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers