Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blind getrouwd (BE)

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Feb 2021 11:18

Blind getrouwd (BE)

Wie gaat dit ook volgen? Het wordt iedere zondag uitgezonden op VTM en is online te bekijken. Ik heb vorig seizoen ook gekeken en vind het eerlijk gezegd leuker dan de NL’se variant, hier ziet ook veel meer tempo in. Heb gisteren aflevering 1 gekeken en direct zijn er al 2 stellen getrouwd, in aflevering 2 trouwen de andere 2 stellen.

Ben benieuwd of meer mensen dit gaan kijken 😁
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 21 Feb 2021 12:08

Re: Blind getrouwd (BE)

Ik kijk ook! Vind het ook veel beter in elkaar zitten dan de Nederlandse variant!
<<

Anoniem304

Bericht 21 Feb 2021 15:34

Re: Blind getrouwd (BE)

Ik wil het wel zien!
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 21 Feb 2021 16:02

Re: Blind getrouwd (BE)

Ah leuk, thnx voor de tip! Dat ga ik kijken :) Ik heb op videoland wel één seizoen gezien en dat vond ik heel leuk!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 22 Feb 2021 10:29

Re: Blind getrouwd (BE)

Ik kijk het ook! De vorige twee seizoenen deden er telkens 2 mannen mee die ik ken (wonen in mijn dorp) dus dan was het extra leuk om te volgen. Beide mannen zijn ook nog altijd samen met hun match.

Ik ben benieuwd hoe het dit jaar gaat lopen. De koppels die al getrouwd zijn vond ik al wel leuk bij elkaar passen.
2012 & 2016
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 25 Feb 2021 10:02

Re: Blind getrouwd (BE)

Ik heb nu 2 afleveringen gezien en vind het leuk weer! Echt een fijnere opzet dan de Nederlandse versie, ze gaan tenminste snel door die bruiloft heen ;)
Ben even de namen kwijt van de koppels, maarrr bij dat oudere koppel zie ik het nog niet echt gebeuren.. Denk niet dat die bij elkaar passen. Het koppel waarbij die man stottert vind ik leuk, maar vraag mij af of hij niet te soft is voor haar.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 27 Feb 2021 23:11

Re: Blind getrouwd (BE)

Naar aanleiding van dit topic ben ik ook gaan kijken. Heb nu een aflevering gehad. Het tempo ligt echt wel een stuk hoger. Vind het wel jammer dat je daardoor weinig meekrijgt van de aanloop naar het huwelijk. Daardoor heb je als kijker eigenlijk ook nog geen idee wat voor mensen het zijn en kun je dus ook niet inschatten of ze bij elkaar passen.
Maar ik ben heel benieuwd hoe de rest van de serie is. Ik merk dat ik nog wel een beetje moet wennen.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 01 Mrt 2021 17:01

Re: Blind getrouwd (BE)

Ik denk dat Veerle en Sven geen match gaat zijn. De overige koppels vind ik nog lastig om in te schatten. Ik vind ook dat Sven heel hard van stapel loopt, wat hij zelf ook al wel aan gaf als valkuil, en totaal niet aanvoelt wat haar grenzen zijn.

@Char: Ik vind dat juist wel prettig want daardoor zie je veel meer van de huwelijksreis en het samenwonen. En dat vind ik juist het meest interessante omdat ze elkaar dan pas echt leren kennen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 10 Mrt 2021 15:29

Re: Blind getrouwd (BE)

Veerle en Sven gaat hem inderdaad niet worden.
Candice en Marijn vind ik zelf wel een leuke match.

De andere twee koppels weet ik nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
2012 & 2016
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 10 Mrt 2021 19:00

Re: Blind getrouwd (BE)

Candice en Marijn zijn inderdaad wel leuke match! Heb sowieso altijd het gevoel dat als stellen elkaar meteen aantrekkelijk vinden en op de huwelijksdag al oprechte aanrakingen hebben etc, dat het dan veel sneller goed komt. En zij waren eigenlijk het enige stel waarbij dat zo was. Bij de andere stellen was er meer afstand ofzo
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 10 Mrt 2021 19:07

Re: Blind getrouwd (BE)

Ook ik vind Candice en Marijn een heel leuk stel maar ik zie in Dennis en Nathalie ook potentie hoor!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 10 Mrt 2021 23:26

Re: Blind getrouwd (BE)

Ik denk ook dat Veerle en Sven geen match zijn. Eerst dacht ik dat dat vooral aan hem zou liggen, maar in de laatste beelden vind ik hem juist zijn best doen en vind ik haar wat veroordelend.

Bij Candice en Marijn ben ik bang dat zij te snel op hem uitgekeken gaat zijn. Bij de andere twee koppels weet ik het nog niet zo goed. Denk dat de mannen het wel zien zitten, maar dat de vrouwen uiteindelijk beslissen.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 12 Mrt 2021 11:18

Re: Blind getrouwd (BE)

Waar kijken jullie dit? Ik heb net een seizoen op videoland gekeken maar aan de namen te zien is dat een oud seizoen. Ik keek het seizoen met Sonny, Laura en Lothar, andere namen zijn niet zo blijven hangen :palm:
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 12 Mrt 2021 11:56

Re: Blind getrouwd (BE)

Op VTM, ik kijk het altijd via de app.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 12 Mrt 2021 13:40

Re: Blind getrouwd (BE)

Signature schreef:Waar kijken jullie dit? Ik heb net een seizoen op videoland gekeken maar aan de namen te zien is dat een oud seizoen. Ik keek het seizoen met Sonny, Laura en Lothar, andere namen zijn niet zo blijven hangen :palm:

Dat is het seizoen van vorig jaar.
2012 & 2016
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 05 Apr 2021 10:58

Re: Blind getrouwd (BE)

Ik vind Candice en Marijn zo leuk samen, ze stralen echt gewoon van geluk en je ziet de liefde tussen hun!
Ik denk dat Dennis en Nathalie ook wel een kans maken, ze gaan echt op hun eigen tempo maar ik zie het uiteindelijk nog wel slagen.
Dave en Hanne gaan het niet redden denk ik, ze verschillen zoveel qua hun manier van communiceren en wat ze daarin fijn vinden. Daarnaast vond in het verschil tussen hoe Dave is bij vrienden als hoe hij is bij Hanne echt een wereld van verschil. Iets wat Hanne zelf ook al aangaf dat ze dat zo bijzonder vond.
Sven en Veerle was wel te verwachten dat die het niet gingen redden, dat was echt al misgelopen op de huwelijksdag.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 05 Apr 2021 22:39

Re: Blind getrouwd (BE)

Ik denk hetzelfde Jada.
Bij Hanne en Dave is het niet zozeer een kwestie van niet naar elkaar willen luisteren, maar ze hebben zúlke andere behoeftes. Dave vindt het prima als er stiltes zijn en gaat ze daarom niet opvullen. Hanne kan niet tegen stiltes en wil continu gesprekken en dingen samen doen. Geen van beide is goed of fout, maar het ligt wel heel ver uit elkaar. Wel bijzonder dat dat in het onderzoek vooraf niet naar voren is gekomen.
Dennis en Nathalie vond ik in het begin echt lastig, zeker omdat Nathalie een flinke muur leek te hebben. Maar ze lijken elkaar wel gevonden ge hebben. Het spat er niet vanaf, maar daar lijken ze allebei wel tevreden mee te zijn. Ik ben benieuwd naar volgende week!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers