Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Framing Britney Spears.

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Feb 2021 14:20

Re: Framing Britney Spears.

Ik vond het heel heftig en verdrietig. Er wordt op een gegeven moment totaal voorbij gegaan aan het feit dat zij gewoon een mens is. Misselijkmakend. Die paparazzi, hoe is dit mogelijk, hoe benauwend is dat dag in dag uit. Die tv-quiz, hebben jullie dat gezien? Woordjes die horen bij Britney, doe even normaal. Je moet wel heel erg sterk in je schoenen staan wil je dit emotioneel aankunnen. Intens verdrietig, ze is gewoon kapot gemaakt.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2021 14:35

Re: Framing Britney Spears.

SoGood schreef:Ik vond het heel heftig en verdrietig. Er wordt op een gegeven moment totaal voorbij gegaan aan het feit dat zij gewoon een mens is. Misselijkmakend. Die paparazzi, hoe is dit mogelijk, hoe benauwend is dat dag in dag uit. Die tv-quiz, hebben jullie dat gezien? Woordjes die horen bij Britney, doe even normaal. Je moet wel heel erg sterk in je schoenen staan wil je dit emotioneel aankunnen. Intens verdrietig, ze is gewoon kapot gemaakt.

Ja of die vrouw die zei dat ze Britney met een geweer neer wilde schieten 😣
<<

ChiQ

Bericht 16 Feb 2021 14:49

Re: Framing Britney Spears.

Ik vind het zo erg! Wat mij opvalt, aan instagram, het lijkt alsof iemand haar filmt. Alsof ze gedwongen wordt om een klein optreden te geven..
<<

Anoniem313

Bericht 16 Feb 2021 14:55

Re: Framing Britney Spears.

ChiQ schreef:Ik vind het zo erg! Wat mij opvalt, aan instagram, het lijkt alsof iemand haar filmt. Alsof ze gedwongen wordt om een klein optreden te geven..


Oh ja zou je denken? Volgens mij staat die camera gewoon vast. Al kan haar vriend erbij zijn natuurlijk. Ik vat het altijd op als het kleine beetje optreden en dansen dat ze nog kan doen, maar goed, wat weet ik ervan.

Ik heb me ook zo geërgerd aan die broer, wat een onbetrouwbaar sujet. 'De vrouwen in onze familie zijn koppig hoor en spreken zich uit', dat zijn van die 'onschuldige' uitspraken waarachter een heel verwrongen man-vrouw beeld verscholen gaat. Bah.
<<

ChiQ

Bericht 16 Feb 2021 15:00

Re: Framing Britney Spears.

Caulfield schreef:
ChiQ schreef:Ik vind het zo erg! Wat mij opvalt, aan instagram, het lijkt alsof iemand haar filmt. Alsof ze gedwongen wordt om een klein optreden te geven..


Oh ja zou je denken? Volgens mij staat die camera gewoon vast. Al kan haar vriend erbij zijn natuurlijk. Ik vat het altijd op als het kleine beetje optreden en dansen dat ze nog kan doen, maar goed, wat weet ik ervan.

Ik heb me ook zo geërgerd aan die broer, wat een onbetrouwbaar sujet. 'De vrouwen in onze familie zijn koppig hoor en spreken zich uit', dat zijn van die 'onschuldige' uitspraken waarachter een heel verwrongen man-vrouw beeld verscholen gaat. Bah.


Ja kan, maar soms zie je de leegte in haar ogen. Ik wil het niet juicy maken maar something is off. Maar wat, weet ik niet!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Feb 2021 15:04

Re: Framing Britney Spears.

Veda, ik heb juist gelezen dat zij dat niet gaat doen. Ze was benaderd door een documentairemaker maar dat aanbod heeft ze juist afgeslagen.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2021 15:11

Re: Framing Britney Spears.

Chiq dat heeft ze zo opgezet in haar woonkamer. Ze heeft ook zo’n wit scherm dat je op de grond kunt uitrollen met een statief erbij.
Vindt ze volgens mij gewoon leuk om te doen.

De caption onder deze foto, aah.

https://www.instagram.com/p/CLFvx1zAVl6/?igshid=1corc64mtjn24
<<

Anoniem303

Bericht 16 Feb 2021 19:19

Re: Framing Britney Spears.

Popcorn schreef:Top voor je Fred. Maar dat jij dat zo ervaren hebt wil niet zeggen dat het voor mij ook zo geldt hè.


Britneys eerste hit was toch pas in ‘99?

Hoe dan ook, ik vind het schandalig dat de media een superster als product behandelt, en niet als mens. Een meisje, in die tijd nog. Ik heb de documentaire nog niet gezien maar het fragment met Ivo Niehe schiet wel vaak door mijn hoofd, de afgelopen dagen. Ik ben vooral ook heel benieuwd hoe hij daar 20 jaar later nu op terug kijkt.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 16 Feb 2021 19:31

Re: Framing Britney Spears.

Inderdaad haar eerste hit was van maart 1999, dus een icoon voor de jaren kan ze niet geweest zijn.

Ik blijf erbij dat dat de gabberscene was met de bijbehorende kledingstijl. Je zag dat namelijk ook veel op straat, dus popcorn jouw stelling klopt niet. Volgens mij waren de Backstreet Boys en de Spice Girls meer iconisch voor meiden in de jaren 90.
<<

Anoniem303

Bericht 16 Feb 2021 19:34

Re: Framing Britney Spears.

Maar wat vind je van de manier hoe Britney in al die jaren is behandeld, Fred? Da’s natuurlijk wel de rode draad van het topic.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Feb 2021 19:54

Re: Framing Britney Spears.

Jemig Fred, heb je ook nog wat te zeggen over waar het topic daadwerkelijk over gaat? Dan was Britney een icoon van de 00's, whatever.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 16 Feb 2021 21:14

Re: Framing Britney Spears.

Fred schreef:Inderdaad haar eerste hit was van maart 1999, dus een icoon voor de jaren kan ze niet geweest zijn.

Ik blijf erbij dat dat de gabberscene was met de bijbehorende kledingstijl. Je zag dat namelijk ook veel op straat, dus popcorn jouw stelling klopt niet. Volgens mij waren de Backstreet Boys en de Spice Girls meer iconisch voor meiden in de jaren 90.


Oké 👌🏻
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2021 22:05

Re: Framing Britney Spears.

Rixt schreef:
Popcorn schreef:Top voor je Fred. Maar dat jij dat zo ervaren hebt wil niet zeggen dat het voor mij ook zo geldt hè.


Britneys eerste hit was toch pas in ‘99?

Hoe dan ook, ik vind het schandalig dat de media een superster als product behandelt, en niet als mens. Een meisje, in die tijd nog. Ik heb de documentaire nog niet gezien maar het fragment met Ivo Niehe schiet wel vaak door mijn hoofd, de afgelopen dagen. Ik ben vooral ook heel benieuwd hoe hij daar 20 jaar later nu op terug kijkt.


Zo, en had ook niet anders verwacht:

https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/a ... spears.amp

Wat volgens William Rutten die erbij was totaal niet waar is:
https://www.instagram.com/p/CLHNCsPHPPN/?igshid=409yla2d99ii
<<

Anoniem326

Bericht 16 Feb 2021 22:27

Re: Framing Britney Spears.

Ik heb de documentaire niet gezien, maar las dat er geen nieuwe informatie naar buiten is gekomen. Een jaar geleden heb ik me verdiept in de #freebritney beweging. Schrijnend. Ook haar instagram account. Maar met speculeren of bewindvoering terecht is, kan ik niet zoveel.

Maar hoe zij als jong meisje behandeld is door de media, management en mannen en ook vrouwen trouwens vind ik vreselijk. Ook hoe in die tijd Monica Lewinsky is neergezet. Mijn rijlesinstructeur (van in de 40/50) vroeg me (net 18) tijdens rijles of mijn borsten echt waren en zei erbij dat ik het figuur had van een stripper. Toen ik dat vertelde aan mijn toentertijd vriendje was zijn eerste vraag wat voor kleren ik dan aan had. En werd hij boos op mij. Ik heb er niks meer over gezegd, andere kleren aangetrokken en ben doorgegaan met lessen. En ik kan zo tientallen voorbeelden uit mijn eigen leven geven. Ik weet nog hoe het voelde. Laat staan hoe het voor haar geweest is. Ik denk dat #metoo voor een verschuiving heeft gezorgd. Nu vinden we dat wel ongepast. Ik kan me voorstellen dat ze echt beschadigd is.
Laatst gewijzigd door Anoniem326 op 16 Feb 2021 22:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Feb 2021 22:29

Re: Framing Britney Spears.

Goed gezegd HG, ook over Monica, ben het met je eens. Heb net als jij en vele andere vrouwen soortgelijke ervaringen. Goed dat daar steeds meer tegen gestreden wordt en opgestaan.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Feb 2021 01:40

Re: Framing Britney Spears.

Docu gezien. Niet alleen de paparazzi maken haar kapot maar met name de lange onnodige tijd dat ze onder curatele staat en er veel mensen eigenlijk zonder haar goedkeuring profiteren van haar optredens en inkomsten.
Wat ik mij wel afvraag zou de paparazzi stoppen als mensen stoppen met het kopen van de tijdschriften waarin de foto's worden geplaatst?
<<

Anoniem301

Bericht 18 Feb 2021 09:13

Re: Framing Britney Spears.

Fred schreef:Docu gezien. Niet alleen de paparazzi maken haar kapot maar met name de lange onnodige tijd dat ze onder curatele staat en er veel mensen eigenlijk zonder haar goedkeuring profiteren van haar optredens en inkomsten.
Wat ik mij wel afvraag zou de paparazzi stoppen als mensen stoppen met het kopen van de tijdschriften waarin de foto's worden geplaatst?

Ik denk dat dat elkaar zeker in stand houdt ja. Als men de bladen niet meer koopt dan heeft het ook geen zin in foto’s te maken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Feb 2021 11:36

Re: Framing Britney Spears.

Britney is ook niet de enige die zo kapot is gemaakt destijds. Kijk naar Lindsay Lohan. Ook een prachtige, jonge, getalenteerde actrice en die is ook met de grond gelijk gemaakt. Ik zag net een fragment met David Letterman met haar, hij maakt haar gewoon volkomen belachelijk omdat ze naar rehab moest. Week af van de opzet van het interview en zette haar voor gek. Ze pakte het goed op, maar de manier waarop men leek/ lijkt om te gaan met dit soort jonge vrouwen is misselijkmakend.
<<

Anoniem303

Bericht 18 Feb 2021 12:43

Re: Framing Britney Spears.

Carrie schreef:
Fred schreef:Docu gezien. Niet alleen de paparazzi maken haar kapot maar met name de lange onnodige tijd dat ze onder curatele staat en er veel mensen eigenlijk zonder haar goedkeuring profiteren van haar optredens en inkomsten.
Wat ik mij wel afvraag zou de paparazzi stoppen als mensen stoppen met het kopen van de tijdschriften waarin de foto's worden geplaatst?

Ik denk dat dat elkaar zeker in stand houdt ja. Als men de bladen niet meer koopt dan heeft het ook geen zin in foto’s te maken.

Het zijn regewoordig natuurlijk allang niet alleen maar de bladen. Showbizzprogramma's op tv, het internet, social media... En 'vroeger' waren het fotografen die van paparazzi hun beroep hadden gemaakt, tegenwoordig kan het iedereen zijn die maar een smartphone en een social media-account bezit.
<<

Firefly

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 160

Geregistreerd: 18 Sep 2020 21:07

Bericht 24 Jun 2021 08:36

Re: Framing Britney Spears.

https://nos.nl/artikel/2386385-geemotio ... htstelling

Er staan ook wel volledige audio opnames van op Youtube. Als dat allemaal echt is hoe het gaat, dan is dat ronduit bizar.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Jun 2021 09:40

Re: Framing Britney Spears.

Dit heb ik ook gelezen en heb al gezocht naar audio, maar kan het niet vinden. De links op instagram kan ik niet kopiëren. Ik ben blij voor haar dat dit nu naar buiten komt! Eindelijk horen we van haar zelf. Nu komt er hopelijk een doorbraak.
<<

Anoniem326

Bericht 24 Jun 2021 15:13

Re: Framing Britney Spears.

Dit vind ik echt akelig om te lezen. Dan word je compleet van je vrijheid beroofd. Sowieso een vreselijke uitgangspositie dat je moet bewijzen dat je in staat bent voor om voor je zelf te zorgen. En wat maakt het je kwetsbaar dat een ander beslist wat wel of niet goed voor je is.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 24 Jun 2021 15:51

Re: Framing Britney Spears.

Wat verdrietig zeg. Echt zo naar, dit hele verhaal.

Er mochten toch geen audio-opnamen gemaakt worden in de zaal? Hoe kan het dan toch op YouTube staan?

♥♥
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 24 Jun 2021 16:18

Re: Framing Britney Spears.

Het treurigste vind ik nog wel dat de rechter er geen uitspraak over doet omdat er geen formeel verzoek tot opheffing is ingediend.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Jun 2021 17:34

Re: Framing Britney Spears.

Elliot schreef:Wat verdrietig zeg. Echt zo naar, dit hele verhaal.

Er mochten toch geen audio-opnamen gemaakt worden in de zaal? Hoe kan het dan toch op YouTube staan?


Mensen konden blijkbaar wel het volgen via een live stream o.i.d. en dat hebben mensen opgenomen en online gezet. Daarom is ook halverwege het proces de live stream uitgezet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers