Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airfryer

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 14 Feb 2021 20:27

Re: Airfryer

https://www.bol.com/nl/p/500-airfryer-g ... 0004801967

Wij eten er vaak bloemkool uit bijvoorbeeld. En al een hoop dingen gevonden om uit te proberen.
Friet/patat en snacks maken wij er dus juist niet vaak in, we proberen er wel de gezonde dingen in te doen.

We maken trouwens ook graag rozemarijn met zeezout aardappels in. Die vinden we lekkerder dan uit de oven.

Wil binnenkort (als de Bruna weer open is) eens kijken voor een nieuw/ander airfryer kookboek kijken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 17 Feb 2021 20:15

Re: Airfryer

Hoe bereid je de bloemkool in de airfryer high heels?
Wij hebben sinds deze week de Philips xxl en moeten nog testen wat er allemaal in kan en lekker is.
Hoe bakken jullie verse aardappels erin?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Feb 2021 23:27

Re: Airfryer

Ik zal hem van de week eens opzoeken, heb het boekje nu niet bij de hand.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 19 Feb 2021 22:32

Re: Airfryer

Dank je!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Feb 2021 23:18

Re: Airfryer

Verkeerde link
Laatst gewijzigd door High Heels op 20 Feb 2021 09:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Feb 2021 23:19

Re: Airfryer

Krijg de foto niet via mijn telefoon geüpload
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem304

Bericht 20 Feb 2021 00:05

Re: Airfryer

Je hebt nu de link naar het complete album ipv de losse foto
<<

Anoniem304

Bericht 20 Feb 2021 00:09

Re: Airfryer

Afbeelding

Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 20 Feb 2021 09:23

Re: Airfryer

Savi schreef:Je hebt nu de link naar het complete album ipv de losse foto


Dank je Savi! Ik was wel aan het zoeken hoe het moest, maar ik kon het niet gevonden krijgen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Jun 2022 22:59

Re: Airfryer

M'n man krijgt voor z'n verjaardag een airfryer XXL. We zitten er al paar jaar over te denken maar nu toch maar eens doen. Ben heel benieuwd. Vooral of we 'm genoeg gaan gebruiken. Hij moet in de kelder staan als we 'm niet gebruiken ivm gebrek op het aanrecht dus het wordt vast typisch zoiets wat we dan een fase lang heel veel gebruiken, dan weer tijd niet, dan weer wel.
We koken enorm veel met de oven dus ben benieuwd of dit een goed alternatief is, of ik airfryer groenten ook lekker vind (ben gek op groenten uit de oven namelijk). Voor de kinderen maak ik vaak aardappelkroketjes en vissticks ed dus dat kan ik er ook wel in proberen. Kip willen we ook graag proberen. En zelfgemaakte frietjes, hoewel dat met mate natuurlijk. En voor feestjes is 't wel heel handig met bitterballen. M'n schoonvader was vast blij haha.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Jun 2022 13:08

Re: Airfryer

Kip uit de AF is echt lekker. Alleen is het met die van ons wel een takkewerk om schoon te maken dat schijnt met de XXL makkelijker te zijn. Verder gaat het met sommige dingen zoveel sneller. Ik zet bv geen oven meer aan voor afbak broodjes in de AF zijn ze letterlijk met 5 min klaar.
2015 💙
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 03 Jun 2022 20:14

Re: Airfryer

Marin schreef:M'n man krijgt voor z'n verjaardag een airfryer XXL. We zitten er al paar jaar over te denken maar nu toch maar eens doen. Ben heel benieuwd. Vooral of we 'm genoeg gaan gebruiken. Hij moet in de kelder staan als we 'm niet gebruiken ivm gebrek op het aanrecht dus het wordt vast typisch zoiets wat we dan een fase lang heel veel gebruiken, dan weer tijd niet, dan weer wel.
We koken enorm veel met de oven dus ben benieuwd of dit een goed alternatief is, of ik airfryer groenten ook lekker vind (ben gek op groenten uit de oven namelijk). Voor de kinderen maak ik vaak aardappelkroketjes en vissticks ed dus dat kan ik er ook wel in proberen. Kip willen we ook graag proberen. En zelfgemaakte frietjes, hoewel dat met mate natuurlijk. En voor feestjes is 't wel heel handig met bitterballen. M'n schoonvader was vast blij haha.


Leuk cadeau! Heel handig!

In Haarlem verkopen ze bij AH friet van het Friethoes voor in de airfryer. Heel lekker!
Net zoiets als zelfgemaakte friet... Veel makkelijker!
Friethoes Echte verse friet #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi511966
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jun 2022 07:59

Re: Airfryer

Oh wat een leuke tip! Dat ga ik even zoeken bij de grote AH's. Die zijn lekker altijd! Al vind zoontje van niet, want die houdt van frietjes zonder schil.

We hebben gisteren bitterballen gemaakt voor z'n verjaardag en dat was heel erg lekker.
Ben nu in 't kookboek (wat ik gegeven heb) aan 't kijken voor echte maaltijd recepten voor de hele week volgende week. Leuke uitdaging, ik houd wel van zo'n soort challenge, hele week airfryer koken. En zo leren we 't ding een beetje kennen.
Let's discover the world together.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 04 Jun 2022 08:07

Re: Airfryer

Wanneer een AH een product niet heeft, kun je het bestellen bij de infobalie! Dan is het er vaak de volgende dag en bellen of mailen ze je even. 😎 Ik had laatst Friethoes frietjes bij ons favoriete lunchtentje, ik zag dat AH ze heeft dus ga ze ook proberen te bestellen!

Wij hebben onze airfryer al 8 jaar en als -ie kapot zou gaan, dan zouden we zeker een nieuwe kopen. Wij hebben geen XL, maar die zou ik dan wel kiezen denk ik (ook al zijn we met z’n tweeën). Want in die van ons past niet zoveel 😜
We gebruiken het met name voor patat en snacks trouwens.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jun 2022 08:20

Re: Airfryer

M'n man heeft goed contact met de mannen van friethoes dus denk dat we zo een zak friet van ze zouden kunnen krijgen als we zouden willen. Maar is niet zo gezond natuurlijk haha.

Wij hebben nu de XXL maar kan me nog niet voorstellen dat je echt een hele maaltijd voor 4 personen er in kunt maken. Voelt toch wat klein daarvoor. Maar ga 't wel leuk proberen komende week.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Jun 2022 12:08

Re: Airfryer

Ginny schreef:Wanneer een AH een product niet heeft, kun je het bestellen bij de infobalie! Dan is het er vaak de volgende dag en bellen of mailen ze je even. 😎 Ik had laatst Friethoes frietjes bij ons favoriete lunchtentje, ik zag dat AH ze heeft dus ga ze ook proberen te bestellen!

Wij hebben onze airfryer al 8 jaar en als -ie kapot zou gaan, dan zouden we zeker een nieuwe kopen. Wij hebben geen XL, maar die zou ik dan wel kiezen denk ik (ook al zijn we met z’n tweeën). Want in die van ons past niet zoveel 😜
We gebruiken het met name voor patat en snacks trouwens.


Wij hebben de XL met z’n drieën en koop hierna de XXL. Hij wil alleen niet stuk hahah. Hij heeft een tijd gehad dat de minuten opliepen en weer afliepen maar dat doet hij ook niet meer. Wij krijgen elk jaar met de kerst geld van mijn ouders. Roep denk ik al 3 of 4 jaar dat ik het ga bewaren voor een nieuwe airfryer 🤣
2015 💙
<<

Anoniem330

Bericht 05 Jun 2022 13:46

Re: Airfryer

Minx schreef:
Ginny schreef:Wanneer een AH een product niet heeft, kun je het bestellen bij de infobalie! Dan is het er vaak de volgende dag en bellen of mailen ze je even. 😎 Ik had laatst Friethoes frietjes bij ons favoriete lunchtentje, ik zag dat AH ze heeft dus ga ze ook proberen te bestellen!

Wij hebben onze airfryer al 8 jaar en als -ie kapot zou gaan, dan zouden we zeker een nieuwe kopen. Wij hebben geen XL, maar die zou ik dan wel kiezen denk ik (ook al zijn we met z’n tweeën). Want in die van ons past niet zoveel 😜
We gebruiken het met name voor patat en snacks trouwens.


Wij hebben de XL met z’n drieën en koop hierna de XXL. Hij wil alleen niet stuk hahah. Hij heeft een tijd gehad dat de minuten opliepen en weer afliepen maar dat doet hij ook niet meer. Wij krijgen elk jaar met de kerst geld van mijn ouders. Roep denk ik al 3 of 4 jaar dat ik het ga bewaren voor een nieuwe airfryer 🤣

Hahahah. Wij hebben nog de kleinste van 800gram maar dat ding is niet kapot te krijgen. We hebben 'm sinds 2013 of 2014 en ik wil graag ook een grotere. Maarja.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jun 2022 13:51

Re: Airfryer

Zou dat niet wat op marktplaats opleveren? Lang niet zoveel als een nieuwe natuurlijk maar toch, om de pijn in aanschaf van een nieuwe iets te verzachten?

Gisteren heb ik echt lekkere zelfgemaakte chicken tenders erin gemaakt! En straks ga ik zelf tortilla chips maken. Oké so much for low carb haha. 🙈
Let's discover the world together.
<<

Anoniem330

Bericht 05 Jun 2022 13:53

Re: Airfryer

Ik koop 'm binnenkort denk ik gewoon en dan maak ik iemand anders op de weggeefhoek wel blij met de oude.
Maar het gaat een beetje tegen m'n principes in om wat nieuws te kopen als de oude nog goed is.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 05 Jun 2022 14:06

Re: Airfryer

Macaron schreef:Ik koop 'm binnenkort denk ik gewoon en dan maak ik iemand anders op de weggeefhoek wel blij met de oude.
Maar het gaat een beetje tegen m'n principes in om wat nieuws te kopen als de oude nog goed is.


Ja, dat vinden wij ook. En dan te bedenken dat we een grotere willen zodat we de patat en snacks er dan misschien tegelijkertijd in kunnen mikken 😅😂
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Jun 2022 15:16

Re: Airfryer

Goh, dan hadden wij zeker pech. Onze XL was na een paar jaar toch echt kapot!
Hebben nu de XXL. Vind het vooral fijn dat de onderdelen daarvan in de vaatwasser kunnen, scheelt zoveel schoonmaak gedoe :)
Misschien dat de XL dat ook wel kon hoor, maar toen hadden we nog geen vaatwasser, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Jun 2022 20:27

Re: Airfryer

Ginny schreef:
Macaron schreef:Ik koop 'm binnenkort denk ik gewoon en dan maak ik iemand anders op de weggeefhoek wel blij met de oude.
Maar het gaat een beetje tegen m'n principes in om wat nieuws te kopen als de oude nog goed is.


Ja, dat vinden wij ook. En dan te bedenken dat we een grotere willen zodat we de patat en snacks er dan misschien tegelijkertijd in kunnen mikken 😅😂


Dit inderdaad en daarnaast is de binnenkant zo afgeragd dat je dat met goed fatsoen niet aan iemand weg kan geven.
2015 💙
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 15:05

Bericht 06 Jun 2022 20:34

Re: Airfryer

Ginny schreef:
Macaron schreef:Ik koop 'm binnenkort denk ik gewoon en dan maak ik iemand anders op de weggeefhoek wel blij met de oude.
Maar het gaat een beetje tegen m'n principes in om wat nieuws te kopen als de oude nog goed is.


Ja, dat vinden wij ook. En dan te bedenken dat we een grotere willen zodat we de patat en snacks er dan misschien tegelijkertijd in kunnen mikken 😅😂

Dit was ook mijn reden om een grotere te nemen, maar als ik patat en snacks samen doe, dan komt de patat er slap, vet en klef uit. Misschien komt dat omdat ik een Tefal heb en niet de echte, kan ook, maar ergens vond ik het ook wel weer logisch omdat er sowieso altijd wel wat vet uit de snacks komt. Ben wel benieuwd naar hoe dit bij anderen gaat!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Jun 2022 20:41

Re: Airfryer

Maple schreef:
Ginny schreef:
Ja, dat vinden wij ook. En dan te bedenken dat we een grotere willen zodat we de patat en snacks er dan misschien tegelijkertijd in kunnen mikken 😅😂

Dit was ook mijn reden om een grotere te nemen, maar als ik patat en snacks samen doe, dan komt de patat er slap, vet en klef uit. Misschien komt dat omdat ik een Tefal heb en niet de echte, kan ook, maar ergens vond ik het ook wel weer logisch omdat er sowieso altijd wel wat vet uit de snacks komt. Ben wel benieuwd naar hoe dit bij anderen gaat!


Ik heb een Philips en bij mij wilde het prima.
2015 💙
<<

Anoniem330

Bericht 06 Jun 2022 20:56

Re: Airfryer

Maple schreef:
Ginny schreef:
Ja, dat vinden wij ook. En dan te bedenken dat we een grotere willen zodat we de patat en snacks er dan misschien tegelijkertijd in kunnen mikken 😅😂

Dit was ook mijn reden om een grotere te nemen, maar als ik patat en snacks samen doe, dan komt de patat er slap, vet en klef uit. Misschien komt dat omdat ik een Tefal heb en niet de echte, kan ook, maar ergens vond ik het ook wel weer logisch omdat er sowieso altijd wel wat vet uit de snacks komt. Ben wel benieuwd naar hoe dit bij anderen gaat!

Bij Philips is dat niet zo.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron