Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekje weg nu of zomer?

<<

Anoniem313

Bericht 17 Feb 2021 10:12

Re: Weekje weg nu of zomer?

Oh dat is idd erg goedkoop! Ik ben weleens in de meivakantie gegaan en dat vond ik toen heel duur - al zit er veel verschil tussen parken. Veel plezier alvast!
Ik zit zelf die strandhuisjes bij Hoek van Holland te eyeballen voor m’n volgende workation.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 17 Feb 2021 10:23

Re: Weekje weg nu of zomer?

Wij zijn daar ooit in de herfst geweest en vonden het zeker een leuk park. Wel goed opletten met het vele water maar dat was prima te doen.

Een dagje Schier hebben wij niet gedaan omdat de boot toen in de ochtend heen en in de middag terug ging, eerder terug kon niet en wij zaten toen nog vast aan middagslaapjes. Lijkt me nu ook wel lastig aangezien alle horeca dicht is en je niet zomaar even ergens kan gaan plassen bijvoorbeeld of binnen opwarmen op Schier. Tip dus om even goed de tijden van de boot te bekijken ( kan goed zijn dat de boot in de vakantie vaker gaat, wij waren er toen in een rustige week).
De binnenspeeltuin bij dit park is echt super leuk, maar ik vermoed dat die helaas ook dicht is door de maatregelen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 17 Feb 2021 10:24

Re: Weekje weg nu of zomer?

Veel plezier Marin!

Wij hadden in december al geboekt voor volgende week.
Als ik nu de prijzen zie, haha!
Wij gaan een midweekje naar Heijderbos, zin in :D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Feb 2021 10:28

Re: Weekje weg nu of zomer?

Ja die is inderdaad dicht nu, de binnenspeeltuin. Jammer maar is niet anders. Goed dat je 't zegt van de boot naar Schier en van de wc's. Dat is wel een goed punt. We gaan maar even kijken.

Goed idee Caulfield om zoiets te gaan doen.

Jullie ook veel plezier Snirp!
Let's discover the world together.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 17 Feb 2021 10:29

Re: Weekje weg nu of zomer?

Dat valt echt mee Marin! Ik rond de €350 kwijt, vond ik ook al niet duur. Welke type huisje heb je gekozen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Feb 2021 10:32

Re: Weekje weg nu of zomer?

Let's discover the world together.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 17 Feb 2021 10:32

Re: Weekje weg nu of zomer?

Leuk dat je Esonstad geboekt hebt. Mooi park! Veel plezier alvast!
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 17 Feb 2021 10:36

Re: Weekje weg nu of zomer?

O ja leuke! Ze zijn allemaal zo leuk haha.

https://www.landal.nl/parken/esonstad/a ... JzdCI6MH0= Deze heb ik geboekt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Feb 2021 10:37

Re: Weekje weg nu of zomer?

Leuk, wat ruimer denk ik!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem297

Bericht 17 Feb 2021 10:37

Re: Weekje weg nu of zomer?

Gympie schreef:
Jelka schreef:Ik heb dit topic al vaak geopend de afgelopen week, en omdat mijn verbazing blijft groeien toch een reactie. Ik vraag mij af hoe dit nou gezien wordt in relatie tot het dringende advies 'blijf zoveel mogelijk thuis'. Wat mij betreft valt dat niet te rijmen, óók niet als je zegt "ik zie op mijn vakantieadres verder niemand, dus het is hetzelfde als thuis". Ik snap dat er een grote behoefte bestaat om dit soort dingen te doen, maar de realiteit vraagt om iets anders. Of ben ik nou de enige die dit denkt?


Denk dat je de enige bent ja. Nog wat adviezen over vakantie in Nederland:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -nederland

Ben jij het afgelopen jaar sinds het advies zoveel mogelijk thuis te blijven niet meer de deur uit geweest voor een fijne wandeling, een bezoek aan een vriend/familielid of wat dan ook? Ben jij echt zoveel mogelijk thuis gebleven op je noodzakelijke bezoeken aan de supermarkt en een dokter etc. na? Niet even bij het ijs gekeken of door de sneeuw gewandeld afgelopen weekend? Heb je kerst alleen gevierd? Heb je geen enkele keer een voet buiten de deur gezet die niet noodzakelijk was? Kan het me niet voorstellen.


Dat klopt, inderdaad niet anders buiten de deur geweest dan noodzakelijk. Jij kunt het je niet voorstellen, maar er zijn ook mensen voor wie dat de realiteit is. Des te wranger is het dan als anderen uiterst flexibel met de regels omgaan.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Feb 2021 10:46

Re: Weekje weg nu of zomer?

Heb je ook nog zin om op mijn post te reageren Jelka?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Feb 2021 10:50

Re: Weekje weg nu of zomer?

Leuk dat je naar Esonstad gaat inderdaad, ik ben benieuwd of het echt zo leuk is als het eruit ziet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Feb 2021 10:54

Re: Weekje weg nu of zomer?

Susan schreef:Leuk dat je naar Esonstad gaat inderdaad, ik ben benieuwd of het echt zo leuk is als het eruit ziet.


Ja dankzij jouw tip!
Let's discover the world together.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 17 Feb 2021 10:58

Re: Weekje weg nu of zomer?

Wij waren van de zomer tijdens de hittegolf in Esonstad, was echt geweldig, konden voor ons huisje zwemmen en varen in een opblaasbootje😁

Ik vond het toen wel jammer dat er zoveel dicht zat, ook de zeehondenopvang enzo, maar voor 3 dagen zul je je er vast goed vermaken!
En nog een tipje, de boot vanaf het park ging idd smorgens vroeg naar het eiland en smiddags om 5 uur terug, maar volgens mij kon je vanaf Lauwersoog veel vaker, dus daar zou je nog even naar kunnen kijken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Feb 2021 11:00

Re: Weekje weg nu of zomer?

Ja jammer dat de zeehondencrèche dicht is. Daar wil ik graag een keer heen met zoontje net als ik vroeger. Maar dat komt wel keer vanuit m'n moeder.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 17 Feb 2021 11:46

Re: Weekje weg nu of zomer?

Leuk Marin! Vind de kosten ook erg meevallen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 17 Feb 2021 12:39

Re: Weekje weg nu of zomer?

Marin schreef:Toen m'n zus vorige week ergens in een Landal zat dacht ik en nou is het genoeg, nu gaan we ook. :smile:

Kosten vielen me heel erg mee trouwens. We betalen rond de 260 euro voor drie nachten voor een 8 persoonshuisje (lekker ruim haha). Wel nog wat add ons er bij maar 't viel me erg mee voor krokus.


Haha dit was dus echt EXACT waarom wij ook geboekt hebben, kreeg allemaal foto’s en toen dacht ik nu wil ik ook!
Inderdaad lekker ruim, wij hebben een 6 persoonshuisje voor samen want dan heb je 2 banken :smile:
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Feb 2021 12:53

Re: Weekje weg nu of zomer?

Lekker Marin, geniet ervan! Doet jullie vast goed om er even uit te zijn.

Wij hebben gisteren nog twee nachtjes weg geboekt voor half juli, dit keer wel in een hotel. Kunnen het eventueel annuleren en dan krijg je een voucher dus dat leek me een prima deal.
Hebben nu dus april (huisje), juni (huisje) en juli (hotel) staan en dat kan allemaal prima binnen de maatregelen dus ik kijk er erg naar uit 😁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Feb 2021 13:32

Re: Weekje weg nu of zomer?

Lekker vooruitzicht hoor! Hoe staat het eigenlijk met jullie bruiloft plannen Scandic? Willen jullie dat nog steeds in het buitenland en dus maar wachten tot dat kan? Of willen jullie het eventueel in Nederland vieren als dat beter kan?
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Feb 2021 13:55

Re: Weekje weg nu of zomer?

Onze bruiloft staat nog gepland voor eind september (dit jaar dus) en nog steeds in GR. We hebben alles een heel jaar verschoven. Maar ik durf nergens op te hopen eigenlijk, ik ga er maar vanuit dat het weer niet door kan gaan. Wellicht dat we het dan wel (klein) in Nederland doen hoor want nog een keer verplaatsen zie ik echt niet zitten..
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 17 Feb 2021 13:58

Re: Weekje weg nu of zomer?

Emma schreef:
Marin schreef:Toen m'n zus vorige week ergens in een Landal zat dacht ik en nou is het genoeg, nu gaan we ook. :smile:

Kosten vielen me heel erg mee trouwens. We betalen rond de 260 euro voor drie nachten voor een 8 persoonshuisje (lekker ruim haha). Wel nog wat add ons er bij maar 't viel me erg mee voor krokus.


Haha dit was dus echt EXACT waarom wij ook geboekt hebben, kreeg allemaal foto’s en toen dacht ik nu wil ik ook!
Inderdaad lekker ruim, wij hebben een 6 persoonshuisje voor samen want dan heb je 2 banken :smile:


Leuk, ook Esonstad?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Feb 2021 14:00

Re: Weekje weg nu of zomer?

Ja snap ik Scandic. Ik help je hopen dat het in september gewoon kan zoals je hoopt!
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 17 Feb 2021 14:28

Re: Weekje weg nu of zomer?

Gympie schreef:
Emma schreef:
Haha dit was dus echt EXACT waarom wij ook geboekt hebben, kreeg allemaal foto’s en toen dacht ik nu wil ik ook!
Inderdaad lekker ruim, wij hebben een 6 persoonshuisje voor samen want dan heb je 2 banken :smile:


Leuk, ook Esonstad?


Nee wij gaan naar Coldenhove maar ik wil zeker nog een keer naar Esonstad!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers