Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


sauna met goede vriend?

<<

Anoniem12

Bericht 07 Nov 2013 08:39

Re: sauna met goede vriend?

Pompoen schreef:
Rush schreef:
Pure* schreef:Rush, zie jij dit als vreemdgaan? of wat is jou reden precies om er zo op te reageren? Kun je dat uitleggen?

Ik vind naakt echt privé. Dat is voor jezelf en voor je partner dan. Ik vind het echt niet nodig omdat zomaar met iemand van het andere geslacht te delen. En daarnaast ben ik daar ook veel te jaloers voor.


Maar dan zou jij dus sowieso niet naar de sauna gaan, ook niet met een vriendin?

Ik ga sowieso niet naar een sauna inderdaad. Zoiets trekt me totaal niet.
<<

Anoniem185

Bericht 07 Nov 2013 12:34

Re: sauna met goede vriend?

Ik ga sowieso niet naar de sauna, maar ik kan me wel voorstellen dat een vriend je mee vraagt als hij weet dat jullie beiden apart ook gaan. Je zou elkaar ook onverwacht daar tegen kunnen komen, dus waarom dan niet samen gaan? Heb je nog iemand om tegen te praten ook.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 08 Nov 2013 12:41

Re: sauna met goede vriend?

Ik denk dat hij er helemaal niets mee bedoelt.
Wij gingen vroeger ook wel naar het naaktstrand en daar zie je ook kennissen van je ouders rondlopen. Dan ga je er ook heel anders mee om dan wanneer je een andere opvoeding hebt gekregen.

Ik ga ook vaak naar de sauna, mijn schoonfamilie vind het ook erg leuk om met zijn allen te gaan, maar dat vind ik niets, ik hoef mijn schoonvader en zwager niet naakt te zien. Ook goede vrienden niet trouwens. Terwijl mijn man wel zo is van ik wil best een keer met 4 man naar de sauna...
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

anoniem196

Bericht 08 Nov 2013 13:37

Re: sauna met goede vriend?

Ik ga binnenkort met de beste vriend van mijn man naar de sauna.
Wij vinden de sauna allebei heerlijk. En mijn man vind de sauna helemaal niet fijn.
Hij heeft er totaal geen problemen mee dat wij gaan.
En als hij dat wel had. Zou ik als nog gaan.
De sauna is totaal geen plek waar je ook maar iets zou doen.
Als ik met een vriendin ga zien ook andere mannen mij.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 08 Nov 2013 14:44

Re: sauna met goede vriend?

als jullie allebei saunagangers zijn vind k het geen gekke vraag en zou k ern iks achter zoeken.
<<

Anoniem91

Bericht 08 Nov 2013 14:48

Re: sauna met goede vriend?

Ik ben wel vaker met een goede vriend gegaan. Dus nee, ik vind het geen rare vraag.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 08 Nov 2013 18:12

Re: sauna met goede vriend?

Whatever schreef:
SuperGrover schreef:Ik vind dit eigenlijk gewoon klinken alsof die vriend dacht, hé laten we samen eens wat leuks doen, en aangezien we allebei van sauna's houden, kunnen we dat misschien gaan doen. Je kunt gewoon zeggen dat je je daar niet prettig bij voelt, dan lijkt me daarmee de kous af. Ik vind je vriend raar reageren, hij vraagt of je mee gaat naar de sauna, niet naar de parenclub. Ik snap helemaal dat jij dit niet wil en dat je vriend zich er niet fijn bij voelt, maar om nou gelijk ervan uit te gaan dat hij wat van je wil, dat lijkt me gezien dit verhaal niet echt.


Helemaal letterlijk wat ik ook wilde gaan typen.. Thanks.. ;)


Ik ben het hier ook helemaal mee eens :yes:
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Anoniem121

Bericht 08 Nov 2013 21:34

Re: sauna met goede vriend?

Ik heb wat minder moeite met naakt denk ik. Ik ben ook wel eens bekenden tegen gekomen of op vakantie dat ik 's avonds aan de bar zat met een man waar ik 's middags mee in de sauna heb gezeten.

Mijn vriend gaat eigenlijk nooit naar de sauna en bovenstaande situatie heeft hij geen moeite mee maar ik weet niet wat hij van bewust met een vriend naar de sauna gaan vind. Het ligt er een beetje aan wie het is denk ik, een vriend van me is 100% homo daar zou ie geen probleem mee hebben denk ik.
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 09 Nov 2013 22:41

Re: sauna met goede vriend?

Nicole schreef:
Whatever schreef:
SuperGrover schreef:Ik vind dit eigenlijk gewoon klinken alsof die vriend dacht, hé laten we samen eens wat leuks doen, en aangezien we allebei van sauna's houden, kunnen we dat misschien gaan doen. Je kunt gewoon zeggen dat je je daar niet prettig bij voelt, dan lijkt me daarmee de kous af. Ik vind je vriend raar reageren, hij vraagt of je mee gaat naar de sauna, niet naar de parenclub. Ik snap helemaal dat jij dit niet wil en dat je vriend zich er niet fijn bij voelt, maar om nou gelijk ervan uit te gaan dat hij wat van je wil, dat lijkt me gezien dit verhaal niet echt.


Helemaal letterlijk wat ik ook wilde gaan typen.. Thanks.. ;)


Ik ben het hier ook helemaal mee eens :yes:


Ook helemaal mee eens. Het klinkt heel onschuldig.
2013
<<

Anoniem166

Bericht 09 Nov 2013 22:42

Re: sauna met goede vriend?

En ik ben het dan weer helemaal eens met Rush. Ik zou me hier echt niet goed bij voelen als een goede vriend mij dit zou vragen. Ik vind dat veel te privé.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Nov 2013 11:41

Re: sauna met goede vriend?

Rush schreef:Ik vind naakt echt privé. Dat is voor jezelf en voor je partner dan. Ik vind het echt niet nodig omdat zomaar met iemand van het andere geslacht te delen.
Dit inderdaad. Ik zou denk ik ook bang zijn dat ik hem in de toekomst toch op een andere manier zou zien. Nou ben ik zelf nog nooit in de sauna geweest maar als ik het al deed zou ik het dus met een vriendin of met mijn man doen.
<<

Anoniem44

Bericht 10 Nov 2013 11:43

Re: sauna met goede vriend?

Als je nooit in de sauna bent geweest, dan heb je toch ook eigenlijk geen idee hoe het er daar aan toe gaat? Ik merk wel vaker aan mensen die nooit naar de sauna gaan, dat ze er toch licht seksuele associaties bij hebben.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Nov 2013 11:51

Re: sauna met goede vriend?

Ik ken een aantal mensen die regelmatig naar de sauna gaan en ook op die manier redeneren dus vreemd is die gedachtengang niet.

Zelf ben ik een keer meegevraagd met een stel collega's ... hartstikke leuk dat zij daar plezier aan beleven maar nee, mijn collega's zie ik liever met kleren aan.
<<

Anoniem44

Bericht 10 Nov 2013 11:53

Re: sauna met goede vriend?

Ik weet niet naar welke sauna zij dan gaan, maar de sauna waar ik vaak heenga, daar hangt echt geen seksuele sfeer, ofzo. Ik vind dat altijd zo'n vreemde gedachte.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Nov 2013 11:57

Re: sauna met goede vriend?

Jij begint over een seksuele sfeer, heb je mij ergens een seksuele sfeer aan zien kaarten?
<<

Anoniem44

Bericht 10 Nov 2013 12:03

Re: sauna met goede vriend?

Je bent bang dat je die vriend anders zou gaan zien. Ik ben ervan uitgegaan dat je hiermee bedoelt dat de sauna ervoor zou kunnen zorgen dat je verliefd op hem zou worden/seksuele gevoelens voor hem zou ontwikkelen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 10 Nov 2013 12:26

Re: sauna met goede vriend?

Ik weet niet of jij zomaar verliefd wordt op elke naakte vent die je ziet maar dat bedoelde ik er helemaal niet mee....
Seksuele gevoelens zijn hier helemaal niet van toepassing, het gaat om het ongemakkelijke gevoel wat er bij komt kijken.

Stel dat hij of mijn collega's bepaalde kenmerken hebben die je alleen ziet als iemand naakt is dan ben ik bang dat bij serieuze gesprekken (neem een functioneringsgesprek of iets dergelijks) mijn gedachten steeds daar terug naartoe gaan. Helemaal niks seksueels maar meer het gevoel dat ik zulke gedachten helemaal niet wil hebben, vandaar dat ik zulke situaties dus ook vermijd.
<<

Anoniem44

Bericht 10 Nov 2013 12:28

Re: sauna met goede vriend?

Aha, ok nu begrijp ik het. En nee, ik krijg zeker geen verliefde gevoelens voor elke naakte man die ik zie, dat zou nogal lastig zijn, want dan was ik nu verliefd op zo'n tweehonderd mannen die variëren in leeftijd van 15 tot 100 jaar en in gewicht van 50 tot 200 kilo, haha!
<<

Anoniem166

Bericht 10 Nov 2013 12:50

Re: sauna met goede vriend?

-ED- schreef:Als je nooit in de sauna bent geweest, dan heb je toch ook eigenlijk geen idee hoe het er daar aan toe gaat? Ik merk wel vaker aan mensen die nooit naar de sauna gaan, dat ze er toch licht seksuele associaties bij hebben.


Ik ga wel vaker naar de sauna, heb er geen seksuele associaties bij, en toch vind ik het te privé om met bepaalde personen te gaan. Die mogelijkheid is er ook nog.
<<

Anoniem44

Bericht 10 Nov 2013 15:14

Re: sauna met goede vriend?

Ja, ik heb dat ook wel hoor. Ik zou zelf 'nee' zeggen als een vriend van me mij vroeg om samen naar de sauna te gaan. Het verschil is: ik zou het niet vreemd vinden dat hij het vroeg en ik zou er ook niks achter zoeken. Sowieso weet ik van mijn goede vrienden dat ze niet op mij vallen, anders waren het geen goede vrienden.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 10 Nov 2013 17:27

Re: sauna met goede vriend?

Ik ga ook vaak naar de sauna, maar dan alleen, met mijn vriendin of mijn vriend. Het scheelt dat ik geen mannelijke vrienden heb.

Maar ik zou het sowieso niet doen. Ik denk dat ik het erg vreemd zou vinden om mijn lichaam aan een andere man te laten zien, ergens zou wel een schuldgevoel knagen (ookal zou mijn vriend dat weten). Ik zou het voor mijn vriend ook niet toestaan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 10 Nov 2013 18:26

Re: sauna met goede vriend?

Ik heb het in het verleden wel gedaan en mijn ex en zijn vriendin hadden er geen problemen mee.
Zoals ED zegt, ik ga naar de sauna om lekker te ontspannen, niet om naakte lijven te bekijken. En zelfs al zou ik hem willen bekijken (zo bekijk ik dit trouwens niet), echt naakt ben je alleen IN de sauna zelf en daar vind ik het veel te heet om iemand eens goed te bekijken. Dan ga ik liever gewoon lekker liggen met mijn ogen dicht en genieten van de warmte.

Maar daarom is het geheel persoonlijk, gelukkig maar want anders zouden de sauna's in Nederlands zo druk worden. :-)
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 19:22

Re: sauna met goede vriend?

Ik ga best graag naar de sauna, en dan ook het liefst niet op een badkledingdag. Maar ga eigenlijk het liefst alleen. Het is echt een ontspanningsdagje voor mezelf dan. Met een goede vriend zou ik liever niet gaan. Bepaalde dingen hoef ik gewoon niet te weten. Andersom zou ik het geen probleem vinden als hij of een vriendin mij naakt zou zien. Maar collega's enzo kom ik toch liever niet tegen. Als mijn man met een vriendin zou willen gaan zou ik dat niet zo'n probleem vinden. Maar geloof ook niet dat hij daar behoeft aan heeft. Overigens vind ik er weinig zo a-seksueel als een sauna, haha.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo