Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat lust je kind echt niet?

<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 10 Feb 2021 17:19

Re: Wat lust je kind echt niet?

Oudste lust geen boerenkool en gekookt ei, voor de rest eet hij alles wat we hem voorschotelen.

Middelste kunnen we beter bespreken wat hij wel lust. Die eet heel veel dingen niet.

Jongste die eet of ze eet niet. Maakt niet uit wat het is. Zo kan ze de ene dat weigeren en het de volgende dag met smaak opeten.
<<

Billie Jean

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 09 Feb 2021 15:08

Bericht 10 Feb 2021 17:46

Re: Wat lust je kind echt niet?

Ei, kaas, kroket, vis, pizza
Grote broer 17-10-2017
Kleine zus 28-09-2020
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 10 Feb 2021 21:01

Re: Wat lust je kind echt niet?

Scherpe peper, verder weet ik het zo snel niet. Wel heeft hij voorkeuren, maar wat hij echt niet lust weet ik zo snel niet. Toen we nog meer vlees aten vond hij dat soms wel moeilijk te kauwen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 11 Feb 2021 09:06

Re: Wat lust je kind echt niet?

Ze eten beide geen enkele vorm van sla want het zijn geen giraffen en eten dus geen blaadjes. Tomaat eten ze ook beide niet.

De jongste eet best veel niet, zo vind hij ei lekker maar eet hij het eigeel niet op, hij eet geen friet maar ook geen mayonaise, ketchup ed. Hij is niet dol op vlees dat laat hij meestal liggen, ik heb het idee dat hij vooral de structuur onprettig vind, laatst proefte hij uit zichzelf een stukje beenham en ging daar letterlijk van kokhalzen. En veel groenten wordt hij ook niet echt blij van, maar dat lust hij eigenlijk best wel.

De oudste eet geen komkommer. Dat is opzicht niet zo gek want zijn vader, opa en overgrootoma vinden dat ook allemaal niet lekker. Verder is het bij hem vooral een kwestie van proeven en lust hij dan het meeste wel al haalt hij de smaak van ui er bijna altijd uit en benoemd dan dat hij dat niet zo lekker vind.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Feb 2021 09:31

Re: Wat lust je kind echt niet?

Champignons, daar gruwelt hij van. En slablaadjes. En alles wat maar licht pittig is (beetje teveel peper ofzo).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 573

Geregistreerd: 23 Jul 2020 09:31

Bericht 11 Feb 2021 10:48

Re: Wat lust je kind echt niet?

Ik weet gewoon niet meer wat ik klaar moet maken. Bij het meeste willen ze geen eens proberen. Zeggen bij voorbaat al, lust ik niet. Ga niet apart iets voor hun klaarmaken, omdat ik dan al weet dat ze daar ook niet van eten. Gewoon moeilijke eters.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers