Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Creditcard

<<

Anoniem186

Bericht 06 Nov 2013 15:25

Creditcard

Ik heb er nooit 1 gewild, maar steeds vaker kom ik er achter dat het handig is om er 1 te hebben. Dus ik wil het toch maar aanvragen.
Bij wie hebben jullie je creditcard? Zit daar nog verschil in?
Ik heb er echt 0,0 verstand van.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Nov 2013 15:26

Re: Creditcard

Waarom denk je dat een creditcard handig is?

Ik ben juist blij dat er steeds meer andere betaalmogelijkheden komen waardoor een creditcard niet meer nodig is.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Nov 2013 15:28

Re: Creditcard

Ik heb er een die ik kreeg bij mijn bankrekening. Ik betaal er niet meer voor. Ik heb hem al een jaar niet gebruikt, maar hij is vooral handig voor vakanties. Mocht ik ergens niet kunnen pinnen, dan heb ik nog altijd de CC bij de hand.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem 82

Bericht 06 Nov 2013 15:28

Re: Creditcard

Ik lees even mee. Ik wilde er ook nooit aan, en eigenlijk nog steeds niet. Maar soms zou het zoveel makkelijker zijn! Nu moet ik namelijk boeken uit Frankrijk bestellen met de creditcard van familie :laughcry: Vinden ze geen probleem, maar onder andere voor dit soort dingen overweeg ik wel om er eentje te nemen.
<<

Anoniem151

Bericht 06 Nov 2013 15:31

Re: Creditcard

Wij hebben er 1 voor in het buitenland. Gewoon bij de Rabobank waar we alle rekeningen hebben.
Als we iets met de cc gekocht hebben, wordt dat aan het eind van de maand van de rekening afgeschreven.
<<

Anoniem186

Bericht 06 Nov 2013 15:31

Re: Creditcard

Rush schreef:Waarom denk je dat een creditcard handig is?

Ik ben juist blij dat er steeds meer andere betaalmogelijkheden komen waardoor een creditcard niet meer nodig is.


Omdat ik soms wel eens dingen wil bestellen die alleen met een creditcard kunnen.
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 06 Nov 2013 15:32

Re: Creditcard

Ik heb een creditcard omdat ik afgelopen zomer op vakantie ben geweest naar Amerika. Ik heb hem gewoon aangevraagd bij mijn eigen bank (ING) en het is een mastercard. Ik gebruik hem bijna nooit maar voor sommige zaken (autohuur, etc.) is het handig om te hebben.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Nov 2013 15:33

Re: Creditcard

Jans schreef:
Rush schreef:Waarom denk je dat een creditcard handig is?

Ik ben juist blij dat er steeds meer andere betaalmogelijkheden komen waardoor een creditcard niet meer nodig is.


Omdat ik soms wel eens dingen wil bestellen die alleen met een creditcard kunnen.

Ja inderdaad, dan kan het wel handig zijn. Ik bestel alleen op sites waar ik met Paypal kan betalen en dat worden er steeds meer.
<<

Anoniem6

Bericht 06 Nov 2013 15:39

Re: Creditcard

Ik heb er een van de Rabobank, heb daar ook mijn andere rekeningen. Ik betaal 4,50 per kwartaal ervoor. Als ik iets gekocht heb ermee wordt dat eind van de maand afgeschreven.
<<

Anoniem5

Bericht 06 Nov 2013 16:33

Re: Creditcard

Ik heb er geen, maar ik wil een prepaid creditcard aanschaffen. Dat vind ik persoonlijk een stuk wijzer omdat je er alleen mee kunt betalen als dat geld er ook echt op staat en het niet achteraf nog van je rekening geincasseerd moet worden.
<<

Anoniem186

Bericht 06 Nov 2013 16:35

Re: Creditcard

Coco, daar had ik ook van gehoord.

Ik heb er zojuist maar gewoon 1 bij de ING besteld. Daar hebben we ook onze betaalrekeningen.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 06 Nov 2013 16:42

Re: Creditcard

Wij hebben een Visa via de ANWB. Weet niet of dat nog steeds zo is, maar dat was destijds de goedkoopste optie voor ons en ik vind het ook fijn dat je online een overzicht hebt.
<<

Anoniem286

Bericht 06 Nov 2013 16:59

Re: Creditcard

ik heb er 1 via de website van ics cards besteld, een visa world panda
<<

Anoniem100

Bericht 06 Nov 2013 17:07

Re: Creditcard

Ik heb ook een CC van de Rabobank, net als de rest van de rekeningen. Gebruik 'm vooral op vakantie, voor borg of betalen van huur van een hotel of auto. Tot nu toe zowel in Amerika als Canada gebruikt.

Met deze CC kun je ook prepaid betalen. Je kan vooraf geld overmaken naar de rekening van je CC en hier dan gewoon mee betalen. Heb ik 2 jaar geleden voor Amerika gedaan. Wel is het zo dat als je saldo dan op is, hij overgaat op het normale systeem en achteraf de rest van de rekening afgeschreven wordt.
<<

Nyx

Bericht 06 Nov 2013 17:10

Re: Creditcard

Ik heb een ICS ABN card. Deze zit standaard in het pakket van Abn. Ik vind het wel handig om te hebben. 100% aflossing. Omdat hij in het pakket zit is hij gratis en omdat ik 100% aflos kost het me niets aan rente. Wel heb ik de card op 500 euro laten zetten, want de standaard 2500 was me teveel.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Nov 2013 18:10

Re: Creditcard

wij hebben er 1 van de Anwb. Ik gebruik hem alleen in het buitenland en eigenlijk vooral voor de tolpoorten.
Ik wil namelijk geen 20min in de rij staan en meestal kun je met de creditcard zo doorrijden.
Ik betaal maar iets van 11 euro in het jaar hiervoor.
2016
<<

Anoniem20

Bericht 06 Nov 2013 23:02

Re: Creditcard

Ja
Laatst gewijzigd door Anoniem20 op 07 Nov 2013 21:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 06 Nov 2013 23:04

Re: Creditcard

Ja, vooral voor de vakanties. Maar ik bestel er ook wel eens mee als er niet op een andere manier te betalen is.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Patsy

Bericht 07 Nov 2013 15:28

Re: Creditcard

Wij hebben er één van de Abn-Amro, daar hebben we de rekeningen ook lopen. We gebruiken de creditcard alleen op vakantie, elke 15e van de maand wordt alles afgeschreven van onze rekening.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Nov 2013 18:19

Re: Creditcard

Hier ook ABN Amro - ICS, Mastercard. Met een limiet van 1000 euro. Anders had ik echt nooit in het buitenland kunnen wonen. Hier in NL gebruik ik 'm niet zo vaak, maar in het buitenland echt altijd!
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 07 Nov 2013 22:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Nov 2013 20:34

Re: Creditcard

Wij gebruiken onze cc ook voor grote aankopen. Die zijn dan een jaar verzekerd.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 07 Nov 2013 20:59

Re: Creditcard

Ik heb een creditcard (mastercard) van de rabobank. Heb daar ook mijn bankrekening. Ik gebruik hem niet vaak maar ben wel blij dat ik hem heb. Bijvoorbeeld voor het boeken van vliegtickets of hotels en in het buitenland vind ik het een prettig idee om 2 pasjes te hebben. Niet overal werkt mijn gewone bankpas.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 08 Nov 2013 02:52

Re: Creditcard

Ik heb een CC van de ABN AMRO en daar maak ik heel veel gebruik van. Reizen boeken zonder CC heb ik nog nooit ergens gezien en ik koop vanalles online.

Hier hebben ze trouwens ook mooi systeem: je krijgt een debitcard op je gewone bankpas. Dat is dus gewoon een creditcard alleen wordt het meteen van je rekening afgeschreven. Goede optie voor mensen die niet een maand 'schuld' willen opbouwen maar meteen willen betalen. En er zit ook een 'swipe' optie op die kaart, als we boodschappen doen of ergens iets willen afrekenen hou je gewoon even je bankpas voor apparaatje en klaar, zonder pin of handtekening. Zoooo ideaal, ik ben er intussen zo aan gewend en verwend dat ik het stom vind als ik nog ergens mijn pincode in moet toetsen, het lijkt opeens allemaal zoveel langer te duren dan haha. Ideale bankpas hier dus.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 08 Nov 2013 08:26

Re: Creditcard

Wij hebben er eentje van de Rabobank. We gebruiken hem voornamelijk voor de tolwegen in het buitenland
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Nov 2013 10:48

Re: Creditcard

Mijn man heeft er 1, bij zijn rekening bij sns, ik geloof gratis.
Ik vind het superhandig, wij gebruiken m vaak om bijvoorbeeld hotels in het buitenland te boeken. Of bijvoorbeeld vliegtickets ofzo. Ook als je bv bij booking.com wilt boeken heb je bijna altijd een cc nodig (niet om te betalen, maar je moet wel je gegevens invullen, voor als je niet komt opdagen).
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron