Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


LazyFitGirl Methode

<<

Anoniem313

Bericht 01 Apr 2021 09:00

Re: LazyFitGirl Methode

Dat is hartstikke goed Rixt! (Stille meelezer hier). En die cm, die zijn gewoon niet betrouwbaar te meten. Dat je het in je kleding merkt is veel belangrijker. Supergoed!
<<

Anoniem303

Bericht 01 Apr 2021 09:17

Re: LazyFitGirl Methode

Dank je Caulfield! Nu ik het zo opgeschreven heb ben ik er ook zeker blij mee! En nauwelijks cm eraf maar in totaal wel 6 kilo lichter kan natuurlijk sowieso al niet. dus die cm's vergeet ik maar even voor deze keer.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 01 Apr 2021 09:37

Re: LazyFitGirl Methode

Ja meten is echt geen fijne manier. Super dat je al zo goed afgevallen bent! Daar doe je het nu even het allermeest voor qua kinderwens toch?! En idd, als je het aan je kleding merkt zijn er tewoon cm's af, zo simpel is het.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 01 Apr 2021 09:41

Re: LazyFitGirl Methode

Joey schreef:Eerste 6 weken zitten erop:
-3
-8
-10
-6
-0
En -6,5 kilo.

Superblij 💪. M'n benen hoeft niet zoveel af en m'n borstomvang zal zolang ik bv geef wel weinig veranderen. Echt enorm blij met het resultaat bij m'n buik, dat is ook waar nog steeds veel af moet. Heb daar nog veel cm te verliezen en ook veel kilo's, maar op deze manier komt dat goed!

En nog veel fijner .. heb geen eetbui meer gehad, crave niet naar suiker, maar geniet er wel van als chocola oid eet. Ik eet veel (gezond) en voel me daar geen tel schuldig over.
Ik at afgelopen week bij m'n ouders en had normale portie avondeten op, maar had nog honger. Dus ik zei dat ik zo nog wel wat ging eten. M'n vader zei dat ik toch wel genoeg had gegeten? Eerder zou ik dan zelf ook denken van ja dat ik heb al veel gegeten, ik neem niks meer. En vervolgens later honger hebben en naar ongezond grijpen. Nu zei ik: dat weet je helemaal niet, of ik genoeg heb gehad :) en at ik tot ik wel genoeg had. Normaalgesproken zou zo'n opmerking me raken omdat ik het zelf eigenlijk ook genoeg vond. Nu was ik vol vertrouwen dat ik naar m'n lichaam moest luisteren.


Woow wat goed hee, 6.5kilo. Echt veel zeg!! En heel fijn dat de centimeters van je buik zijn gegaan als je ze daar ook het liefst kwijt wilt! Super goed bezig hoor!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 01 Apr 2021 09:44

Re: LazyFitGirl Methode

Gijs. schreef:
Olíve schreef:

Ja, daar zou je wel gelijk in kunnen hebben ja. Wij bepalen tot op zekere hoogte de porties zelf, en hebben weinig leidraad. Het is inderdaad heel goed mogelijk dat daardoor het afvallen sneller gaat.
Waarom gaat voor jou het mentale deel pas spelen als je voldoende afgevallen bent? Gewoon interesse hoor 😃


Je mag ook wel gewoon kritische vragen stellen hoor, ik volg wel ww maar voel niet de noodzaak om het te verdedigen 😉
Natuurlijk speelt het mentale deel ook nu wel al mee, dat ik weer leer om keuzes te maken, dat het niet altijd en-en hoeft te zijn, dat sommige voedingsmiddelen gewoon abnormaal ongezond zijn. Maar ik heb ook wel echt het dieet aspect nodig om af te willen vallen, dus wel de begrenzing en duidelijke kaders. Als ik die niet heb, dan lukt afvallen mij ook niet (maak ik alsnog smoothies en salades van 500 calorieën). Dus voor nu ligt de focus voor mij echt op afvallen, en als ik een gewicht heb bereikt waar ik tevreden mee ben dan neem ik mee wat ik bij ww al geleerd heb maar moet ik alsnog leren om mezelf te begrenzen.


Ah, ja dat snap ik. Ik dacht bij het mentale deel meer aan dat je je bewust afvraagt welke emotie je probeert weg te eten wanneer je een eetbui hebt of wanneer je eet terwijl je lichaam helemaal niet om eten vraagt. Maar zoals jij het zegt kun je het natuurlijk ook bekijken ja. Dan begrijp ik je overwegingen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Apr 2021 10:17

Re: LazyFitGirl Methode

Wat fijn, Rixt! Lekker zo doorgaan!
Joey, jij gaat ook lekker zeg! Echt veel afgevallen.
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 01 Apr 2021 11:29

Re: LazyFitGirl Methode

Rixt schreef:Dank je Caulfield! Nu ik het zo opgeschreven heb ben ik er ook zeker blij mee! En nauwelijks cm eraf maar in totaal wel 6 kilo lichter kan natuurlijk sowieso al niet. dus die cm's vergeet ik maar even voor deze keer.

Bijna op de helft!! Lekker bezig!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 12 Apr 2021 21:10

Re: LazyFitGirl Methode

Hoe is het met jullie?
Hier ging het even wat minder maar ik heb het weer opgepakt. Op vakantie ging het de eerste dagen prima, bewust wat meer ongezond gegeten, lekker. Na een paar heel slechte nachten icm niet thuis zijn, gingen de standaard maaltijden niet meer zo goed. Heb van alles gegeten wat ik niet bijzonder lekker vond maar omdat het voor handen was. Heb het maar even laten gaan en dacht ik pak het thuis wel weer op. Dat heb ik ook gedaan. Eigenlijk is het ook wel goed. Ik ben niet doorgeslagen in binge eten, wat ik ook wel kon voorheen. En thuis dus weer lekker opgepakt en er bewust van zijn dat het niet allemaal in een rechte lijn gaat.
Dan vind ik het af en toe wel moeilijk dat het me niet snel genoeg gaat. Door de lange termijn voor ogen te houden, blijf ik dan toch wel positief.
<<

Anoniem303

Bericht 12 Apr 2021 22:22

Re: LazyFitGirl Methode

Hier ook even wat minder. Het paasweekend ging zooo slecht, eerste paasdag echt ongezond gegeten, paasbrunch met veel suikers, avondeten bij de Mac en mijn hele lijf was van dat alles even flink ontregeld, die trok al die suikers en de daarbij behoorde suikerdips heel slecht ofzo. Bijzonder om te merken wel! De dagen daarna vond ik het ook lastig om de draad weer op te pakken, maar sinds het weekend gaat het weer goed. Nu weer op deze voet verder. Verder niet zoveel te melden eigenlijk...
<<

Anoniem303

Bericht 06 Mei 2021 08:00

Re: LazyFitGirl Methode

Hoe gaat het met iedereen hier? Het is wat stilletjes?

Hier in de afgelopen 5 weken weer 1,5 kilo eraf! Babysteps, Ik zou het liever veel sneller zien, maar dit is natuurlijk ook prima. Totaal staat nu op -7,5. Nog 6,5 voor groen licht.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mei 2021 08:51

Re: LazyFitGirl Methode

Is WW niks voor je om wat sneller je doel te bereiken en groen licht te krijgen?

Overigens echt superknap dat je hiermee zo goed afvalt! Maar ik kan me voorstellen dat elke maand eerder meegenomen is.
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 06 Mei 2021 10:32

Re: LazyFitGirl Methode

Eens met Bliss! Super dat je al blijft afvallen. Maar ik had je gegund dat het wat sneller ging! Al kom je er zo ook :).
Hier gaat het redelijk. Niet top. Ik eet weer wat teveel ongezond, uit gemakzucht. Afgelopen weken veel moe geweest, lang migraine en nu weer begonnen met werken. Dat helpt niet mee. Maar ik maak ook op momenten wel goede keuzes en met intuïtief eten maak ik wel stappen. En mentaal is de verandering dat ik milder voor mezelf ben wel fijn. Het is nu even zo. Ben ik straks weer wat gewend aan werken en hormonaal wat minder van de mik, dan pak ik het weer beter op, daar ben ik van overtuigd.
Als ik vergelijk met foto's van vakantie 4 weken geleden zie ik toch wel wat verschil. Maar ik verwacht niet zoveel volgende week.
<<

Anoniem303

Bericht 06 Mei 2021 10:44

Re: LazyFitGirl Methode

Bliss schreef:Is WW niks voor je om wat sneller je doel te bereiken en groen licht te krijgen?

Overigens echt superknap dat je hiermee zo goed afvalt! Maar ik kan me voorstellen dat elke maand eerder meegenomen is.

Nee ik blijf wel bij deze methode. Wel heel lief dat je meedenkt trouwens hoor! Ik denk dat het hier gewoon super belangrijk is om een goede balans te vinden om zo een optimaal mogelijke verbranding in m’n lichaam te krijgen, en dat ik die balans gewoon nog niet zo goed gevonden heb. Verder voel ik me bij deze methode ontzettend goed, eindelijk iets waar ik 100% achter sta, geen dieet maar gewoon een gezond eetpatroon voor altijd. En daarnaast loop ik vanuit de zorgverzekering bij een leefstijlinterventietraject, die sluit naadloos hierop aan, en icm weight watchers waarschijnlijk weer niet.

En dank je wel!

Joey, dat wat jij beschrijft, had ik zo rond Pasen. Toen ging het ongeveer een weekje niet slecht, maar ook niet top. Ik vond het fijn om aan mezelf te merken dat ik het nu eindelijk eens een keer niet als ‘falen’ ging zien, normaal beschouwde ik het direct als compleet mislukte afvalpoging. Nu niet. Voelde echt als een soort rust. In die week ben ik ook heel duidelijk gaan merken wat een teveel aan suikers eigenlijk doet met mijn lichaam en bloedsuikerspiegel. Maakt het des te makkelijker om het nu wel gewoon vol te kunnen houden, en gezonde keuzes te maken. De laatste weken gaat het namelijk echt ontzettend goed.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 08 Mei 2021 12:17

Re: LazyFitGirl Methode

Ja idd dat, het voelt nu niet als falen en dat geeft veel rust. Het komt onder andere door voorbereiding, ik heb de afgelopen weken te weinig tijd genomen om genoeg voedzaam en lekker eten in huis te halen. En waar ik de afgelopen dagen achter kwam, ik eet weer ongemerkt te weinig. Dat ik het op zich wel red, maar niet echt lekker vol zit. Waardoor ik sneller naar minder voedzaam en ook niet per se lekker eten grijp. Echt een fijn leerproces zo. De insteek is zo anders. Ik leg mezelf niet op de ongezonde voeding niet meer te eten. Maar ik kijk hoe het komt dat ik daar steeds naar grijp en hoe ik weer voedzamer kan eten. Het gevolg zal dan automatisch zijn dat ik niet meer elke dag chocola eet, zonder dat ik het mezelf verbied.

Wat fijn dat het bij jou de afgelopen weken zo goed gaat!
<<

Anoniem303

Bericht 08 Mei 2021 14:59

Re: LazyFitGirl Methode

Ja, dat inderdaad! Ik eet kennelijk vaan ook te weinig. Dan is de drang naar zoet/ongezond (of nee, minder voedzaam) juist zoveel groter. En dank je!

Binnenkort gaan wij een paar dagen weg en ik wil LFG dan ook vasthouden. Ik vind het ook helemaal leuk om uit te zoeken hoe ik met LFG-proof producten toch echt een beetje een vakantiesfeertje kan creëren, als we weg zijn. Of nouja, niet dat eten de sfeer geeft, maar buiten de deur eet je automatisch toch meer/anders. Wat uitgebreider ontbijt, lekkere borrelplank in de avond en dat dan allemaal met producten die passen binnen de methode, zodat er verder binnen die week meer dan voldoende ruimte is voor minder voedzaam. Vind ik helemaal leuk.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 11 Mei 2021 09:20

Re: LazyFitGirl Methode

De cursus is tot nu toe een beetje weggegooid geld voor me. Ik kan me er slecht toe zetten. (Kom mezelf heel erg tegen hier, dat ik voor mezelf de verdiepingsopdrachten perfect wil uitvoeren. En daardoor loop ik vast.)

Zegt niet dat ik vastloop met LFG. Ik geloof echt in deze methode en levensstijlverandering. Kijk veel kritischer naar wat ik eet. En vraag mezelf ook af of ik er later echt van heb genoten. In al die weken (9 geloof ik) heb ik een dag een echte vreetbui gehad, verder gaat het prima.
Eerst kon ik me geen dag zonder chocolade voorstellen. Dat doe ik nu met gemak.

En ja, het is een langzaam proces. Maar mijn focus ligt dus op verandering en de kilo's/centimeyer die er af gaan zijn alleen maar fijn (en nog steeds ook nodig), maar de rest komt ook wel. Ik heb ook niet alles er in een week aangegeten.

Ik snap echt wel dat mensen kiezen voor snel afvallen, omdat je dan ziet wat je het voor doet. Daarom vind ik het echt superknap dat je bij deze methode blijft, Rixt. Maar ik ben er ook van overtuigd dat je hier op de lange termijn met aan hebt.

Ik zag je oproep in de fb-communitie. Heb je iets aan je whatsappgroepje?
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 11 Mei 2021 09:44

Re: LazyFitGirl Methode

Ohh Meg dat klinkt helemaal niet als weggegooid geld voor je maar goede inzichten en resultaten al!
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 12 Mei 2021 13:27

Re: LazyFitGirl Methode

Ja, dat is ook wel zo. Maar zonder de cursus was ik hier misschien ook gewoon gekomen.

Maar goed, ik ben er wel echt blij mee. Ik denk ook dat het 'alles mag' voor mij echt heel belangrijk is. Als ik met een vriendinnetje afspreek, eet ik ook gewoon wat lekkers. Of als ik met mijn kinderen een ijsje haal, eet ik soms ook mee. Een dag voelt dat niet verpest, maar ik heb gewoon ergens van genoten. En ga daarna weer gewoon gezond door.
Als ik kijk naar mijn zus, at maanden koolhydraatarm, maar is een keer voor de bijl gegaan. En zit nu weer in een periode dat ze alles eet wat los en vast zit. Omdat ze weer verder wil gaat met kha, is de stap veel groter om het weer op te pakken. Ze weet namelijk wat ze allemaal straks niet meer 'mag.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 12 Mei 2021 13:50

Re: LazyFitGirl Methode

Dat van je zus is heel herkenbaar en zo heb ik het ook jaren gedaan, voor de zwangerschappen toen ik nooit veel te zwaar was maar er altijd wel 5-10 kilo af kon. En nu is het idd zo fijn dat je niet direct alles verpest voor je idee , gewoon aardiger tegenover jezelf ook.

De afgelopen weken ging het bij mij matig en ik merkte dat ik ergens weer de dieetgedachten kreeg van: ik moet weer wat strenger zijn.
Nu ben ik meer onderzoekend bezig gegaan, zonder mezelf iets te verbieden. Hoe komt het dat ik overeet en wat kan ik er aan doen.
En dat was; meer tijd nemen om een boodschappenlijstje te maken en meer eten overdag, beter naar m'n hongergevoel luisteren.
Nu gaat het weer goed. Zonder dat ik er een rotgevoel over heb gehad.

Rixt, ik vind het ook leuk om uit te zoeken hoe ik gezellige momenten met eten zoals op vakantie nog steeds gezellig en lekker, maar wel meer voedzaam te maken. Ben er ook van overtuigd dat het dan steeds meer gewoonte wordt en makkelijker gaat. En dat ik daar nu wel gewoon energie in moet steken.

Ik had vandaag weer een meetmoment. Toch enkele centimeters kwijt. Al merk ik er niet veel van. Niet gewogen omdat ik niet in de buurt van een weegschaal ben. Mijn verwachtingen zijn na de afgelopen weken niet hoog. Maar daar ben ik ook totaal relaxt over. Ik kom er op de manier wel. Fijn om te merken!

Ben overigens helemaal niet de hele tijd alleen maar positief, zo lijkt het nu wel. Maar ik baal ondertussen ook nog wel es dat het niet sneller gaat, het niet de hele tijd alleen maar goed gaat en ik nu in de zomer nog steeds zoveel zwangerschapskilo's mee zeul.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 12 Mei 2021 18:03

Re: LazyFitGirl Methode

Hoi! Ik ga dit topic even helemaal vanaf het begin lezen en begin ook opnieuw. Ik ben er sinds Pasen al helemaal uit en voel sinds vandaag weer wat flow terugkomen. Ik ga de boeken opnieuw lezen en dit topic ook. Dan lukt het me wel weer om terug op een goede pad te komen. En dan zal ik ook inhoudelijk reageren op jullie.
<<

Anoniem303

Bericht 13 Mei 2021 00:10

Re: LazyFitGirl Methode

Goed dat je het weer gaat oppakken Olive, ik miste je al!

Meg ja ik wil dit echt volhouden. Het gaat langzaam maar wel naar beneden. Over een tijdje zal ik waarschijnlijk hormonen gaan krijgen en ook dan denk ik dat het vooral ook beter is om ook gewoon goed en gevarieerd te blijven eten. Of nouja, dat is een beetje het gevoel wat ik erbij heb.
Het groepje is wel leuk! Niet super actief maar wel leuk om af en toe wat met elkaar te appen.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 13 Mei 2021 07:19

Re: LazyFitGirl Methode

Rixt schreef:Hoe gaat het met iedereen hier? Het is wat stilletjes?

Hier in de afgelopen 5 weken weer 1,5 kilo eraf! Babysteps, Ik zou het liever veel sneller zien, maar dit is natuurlijk ook prima. Totaal staat nu op -7,5. Nog 6,5 voor groen licht.


Jeetje dat lijkt me wel heel frustrerend Rixt! Je doet het zo goed en valt dan relatief weinig af. Ik kan me voorstellen dat die tikkende klok op de achtergrond daar misschien wel iets mee te maken heeft, denk jij dat ook?
Is je levenstijlinterventie nog nuttig?

Je idee over je vakantie is wel een hele goede ja. Je verdiepen in lekker en leuk eten zorgt sowieso al voor meer motivatie merk ik. Dan voel je je goed over je ideeën en het feit dat je gezond bezig bent.
Laatst gewijzigd door Olíve op 13 Mei 2021 07:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 13 Mei 2021 07:24

Re: LazyFitGirl Methode

Meg schreef:De cursus is tot nu toe een beetje weggegooid geld voor me. Ik kan me er slecht toe zetten. (Kom mezelf heel erg tegen hier, dat ik voor mezelf de verdiepingsopdrachten perfect wil uitvoeren. En daardoor loop ik vast.)

Zegt niet dat ik vastloop met LFG. Ik geloof echt in deze methode en levensstijlverandering. Kijk veel kritischer naar wat ik eet. En vraag mezelf ook af of ik er later echt van heb genoten. In al die weken (9 geloof ik) heb ik een dag een echte vreetbui gehad, verder gaat het prima.
Eerst kon ik me geen dag zonder chocolade voorstellen. Dat doe ik nu met gemak.

En ja, het is een langzaam proces. Maar mijn focus ligt dus op verandering en de kilo's/centimeyer die er af gaan zijn alleen maar fijn (en nog steeds ook nodig), maar de rest komt ook wel. Ik heb ook niet alles er in een week aangegeten.

Ik snap echt wel dat mensen kiezen voor snel afvallen, omdat je dan ziet wat je het voor doet. Daarom vind ik het echt superknap dat je bij deze methode blijft, Rixt. Maar ik ben er ook van overtuigd dat je hier op de lange termijn met aan hebt.

Ik zag je oproep in de fb-communitie. Heb je iets aan je whatsappgroepje?


Oh ik vind het juist heel waardevol klinken waar je allemaal tegenaan loopt met de verdieoingssoodrachten. Als je dit goed kunt doorvoelen en uit kunt zoeken wat jou zo tegenwerkt qua perfectie heb je daar je levenlang plezier van! Je bent zo te lezen qua eten heel goed bezig dus maak een leuke uitdaging van die verdiepingsopdrachten!
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 13 Mei 2021 07:33

Re: LazyFitGirl Methode

Nou, hoe het met mij is. Tot Pasen zat ik fantastisch in de flow, het ging echt lekker en ik baalde ergens een beetje dat Pasen eraan kwam omdat ik bang was dat me dat uit de flow ging halen. Dat is dus exact gebeurd. Ik weet nog wel dat ik me de dag na Pasen fantastisch voelde en helemaal zin had het weer op te pakken. Die middag werd ik gebeld dat de oma van mijn vriend was overleden en dat maakte me van slag. Die week lukte het me echt even niet om niet emotie te eten. En dat accepteerde ik gewoon alleen... Daarna is het me gewoon niet meer gelukt en ben ik in een soort rebelstand gegaan. Ik ben totaal niet losgegaan trouwens maar wel elke dag wat lekkers gegeten en ook aangekomen.
Dus ja.. Lastig... Morgen ben ik jarig dus dat vind ik dan ook wel moeilijk.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 14 Mei 2021 08:08

Re: LazyFitGirl Methode

Fijn dat het nu weer goed gaat, Joey. En dat je zelf hebt kunnen inzien welke stappen je moest nemen om back on track te gaan. Dikke winst!
En ik herken het ook echt wel dat er nog dieetgedachten zijn en dat je soms gewoon wilt dat het sneller gaat. Mijn streefbroek past bijna weer, dus ik ben een beetje ongeduldig, haha. Maar ondanks die gedachtes soms, ben ik niet strenger voor mezelf. Dus ik kan de gedachtes wel van gedrag scheiden denk ik maar.

Ik denk ook dat het belangrijk is om dan gevarieerd te blijven eten, Rixt. En ook tijdens een zwangerschap en daarna heb je hier veel aan.
Ik laat mijn kinderen (en man) nu hetzelfde eten als dat ik doe. De veranderingen merken zij dus ook, zonder dat ik er de nadruk op leg. Ik denk dat niemand er slechter van wordt om lfg te eten. Juist mijn kinderen leren zo wat goed is. Een van de redenen ook waarom ik dit ben gaan doen. Het goede voorbeeld geven. Overigens hoeven mijn kinderen geen bg's te plannen 😉

Gefeliciteerd Olíve! Ik zou me over vandaag qua eten gewoon niet druk mijn. Lekker genieten en morgen een voedzame nieuwe start bij switch 1? Gewoon even weer bij het begin beginnen?
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers