Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtje Noordwijk

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 03 Feb 2021 10:40

Nachtje Noordwijk

Volgens mij zitten er hier wel wat dames uit de buurt van Noordwijk toch?

Om mijn man zijn verjaardag te vieren en om er gewoon even lekker uit te zijn met zijn viertjes, heb ik voor volgend weekend een hotelletje geboekt.
Bijna alles is natuurlijk nog gesloten dus de grote vraag is, wat gaan we doen?? Lekker uitwaaien op het strand staat zeker op de planning maar wat kunnen we nog meer doen ter plekke?
En heeft er iemand tips voor take away restaurants?

Zijn er eventueel ook leuke mtb routes? Mijn dochter is beginnend mtb’er maar vindt het wel helemaal geweldig.

Alle tips zijn welkom! 😇 🙏
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 03 Feb 2021 12:07

Re: Nachtje Noordwijk

Voor de MTB-routes check deze website: https://www.mtbroutes.nl/routes-op-kaart

Met de rest kan ik je niet helpen.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 03 Feb 2021 18:06

Re: Nachtje Noordwijk

De MTB route in Noordwijk is opzich wel te doen voor beginners, al zitten er wel een aantal pittige klimmetjes in. Maar als ze de fiets onder controle heeft met betrekking tot sturen, remmen en tijdig schakelen dan moet het wel te doen zijn denk ik. Ik zou wel even nazoeken hoe de route er nu bij ligt, op de Utrechtste heuvelrug bijv. zien ze mountainbikers liever even niet op bepaalde routes ivm. het vele regenen.

Wat misschien ook leuk is, maar heel anders, ook stukken op het strand fietsen ;)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers