Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoofdkussen

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Apr 2021 08:53

Re: Hoofdkussen

Ik ben inmiddels erg blij met mijn hoofdkussen Phil, medium, 12 cm van Morgana! Had eerst soft, maar geruild en deze ondersteunt beter.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem319

Bericht 13 Jul 2021 21:33

Re: Hoofdkussen

Het mocht ff duren, maar bijna een halfjaar na openen van dit topic heb ik -hopelijk- iets gevonden wat aan m’n wensen/eisen voldoet. Heb zojuist een Cloudpillo besteld (https://cloudpillo.nl/), iemand daar ervaring mee?
Morgen komt hij hopelijk binnen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Jul 2021 21:50

Re: Hoofdkussen

Ik ben benieuwd, nog nooit van gehoord!

Ben zelf nog steeds heel blij met mijn Phil! 🥰
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Jul 2021 07:00

Re: Hoofdkussen

Jada schreef:Ik nu sinds een aantal dagen deze:

https://www.ikea.com/nl/nl/p/klubbsporr ... -60446098/

Ik vind hem niet zo zwaar maar dat komt omdat mijn vorige zwaarder was. Maar ik ben er wel heel blij mee, mijn vorige was echt op en ik kon maar geen geschikte andere vinden, veel geprobeerd en ik was bang dat ik deze te hard zou vinden en dat het te langzaam weer terug vormde. Maar dat is helemaal niet het geval, ik krijg nu goede ondersteuning hoe ik ook lig en ben er erg blij mee tot nu toe.


Blijft dit hoofdkussen een beetje stevig als je er op ligt of zakt het juist helemaal in? Het lijkt me een fijn kussen maar ik wil ze niet te zacht hebben.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 14 Jul 2021 07:05

Re: Hoofdkussen

Wij hebben net nieuwe Cinderella orthoflex kussens gekocht. De oude hadden we al een jaar of 7 denk ik. Ik vind ze heel fijn! Ze hebben een ondersteunende laag foam in de nek aan de ene kant, de rest is gewoon gevuld. Je kunt ‘m ook omdraaien als je even geen behoefte hebt aan die rand. Ze zijn er in verschillende stevigheden.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 14 Jul 2021 08:42

Re: Hoofdkussen

Ik slaap bijna plat..mijn kussens zijn nooit meer dan een velletje met een sloop.
Ik gebruik een dik kussen als ik in bed tv wil kijken,meer niet.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 15 Jul 2021 09:44

Re: Hoofdkussen

Lady schreef:
Jada schreef:Ik nu sinds een aantal dagen deze:

https://www.ikea.com/nl/nl/p/klubbsporr ... -60446098/

Ik vind hem niet zo zwaar maar dat komt omdat mijn vorige zwaarder was. Maar ik ben er wel heel blij mee, mijn vorige was echt op en ik kon maar geen geschikte andere vinden, veel geprobeerd en ik was bang dat ik deze te hard zou vinden en dat het te langzaam weer terug vormde. Maar dat is helemaal niet het geval, ik krijg nu goede ondersteuning hoe ik ook lig en ben er erg blij mee tot nu toe.


Blijft dit hoofdkussen een beetje stevig als je er op ligt of zakt het juist helemaal in? Het lijkt me een fijn kussen maar ik wil ze niet te zacht hebben.


Wij hebben deze ook sinds een paar weken. Slapen heerlijk en zakt niet in.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jul 2021 12:11

Re: Hoofdkussen

Sam schreef:
Lady schreef:
Blijft dit hoofdkussen een beetje stevig als je er op ligt of zakt het juist helemaal in? Het lijkt me een fijn kussen maar ik wil ze niet te zacht hebben.


Wij hebben deze ook sinds een paar weken. Slapen heerlijk en zakt niet in.

Top, dank je!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers