Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Knuffelen

<<

Saji

Kletskop

Berichten: 573

Geregistreerd: 23 Jul 2020 09:31

Bericht 26 Jan 2021 08:19

Re: Knuffelen

Knuffelde je veel met

... je partner
Wij knuffelen elkaar dagelijks, vooral 's ochtends wanneer hij naar werk gaat en wanneer hij weer terug komt van werken.

... je kind(eten)
Met de kinderen knuffel ik heel veel. Ze houden zelf ook ontzettend van knuffelen.

... je vrienden
Nee. 1 vriendin knuffel(de) ik wel mee als we elkaar een poos niet hadden gezien.

...je ouders
Mijn vader is niet van het knuffelen. Mijn schoonouders gaf ik altijd een knuffel als we weggingen.

... je broer(s)/zus(sen)
Mijn zus woont te ver om haar een knuffel te geven en mijn zus is ook niet van het knuffelen. Mijn zwager en schoonzus gaf ik wel een knuffel.

...je opa en oma
Mijn opa en oma leven niet meer, maar mijn vriend zijn opa en oma gaf ik wel altijd een knuffel bij het weggaan.

Valt mij op dat mijn vriend zijn kant wel van het knuffelen zijn, maar mijn familie niet.
<<

ikke68

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 23

Geregistreerd: 21 Jun 2021 09:35

Bericht 24 Jun 2021 16:12

Re: Knuffelen

... je partner Ja heel veel

... je kind(eten)Ja ook heel veel (en ook met mijn kleinkinderen)

... je vrienden de meeste wel

...je ouders Ja

... je broer(s)/zus(sen) nee

...je opa en oma Toen ze nog leefden knuffelden we als we elkaar hallo en gedag zeiden
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 28 Jun 2021 08:01

Re: Knuffelen

Partner..veel
Kind en kleinkinderen...veel
Vrienden....minder,behalve als er iets rots/fijns met ze is..dan knuffel ik wel.
Oja..mn ouwe kat knuffel ik natuurlijk ook.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 28 Jun 2021 12:28

Re: Knuffelen

Knuffelde je veel met

... je partner. Elke dag.
... je kind(eren) ook elke dag, het zijn knuffelkonten.
... je vrienden. Nooit, hoogstens feliciteren met verjaardagen.
...je ouders. Alleen met verjaardagen. Onze band is momenteel niet echt warm.
... je broer(s)/zus(sen). Zus Nooit meer, heb ik mee gebroken. Broer alleen met verjaardag.
...je opa en oma. Heb ik niet meer. Maar voorheen met elke bezoek een kus/ knuffel.

Ik ben een niet echt knuffelig persoon. Alleen met mijn eigen gezin vind ik dat fijn.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers