Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #6

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Dec 2020 21:28

Waar baal jij op dit moment van? #6

De spelletjes kan je downloaden. Vaak meteen account als je het legaal doet. Zodat je aankoop ook geregistreerd is. Er als apps op je telefoon.
Alle toebehoren.m van de game pc zullen erbij zitten. Nu vroeg ik net aan de jongste waf hij nog wensen heeft. Maar daarop kon hij geen antwoord geven. Dus zelf weten hij het ook niet.

@kexter. Vorig jaar was het de eerste keer met hun en toen ben ik de stad in gegaan en wel iets weten te vonden voor ze.

----------------------------------

Deel 5
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem316

Bericht 22 Dec 2020 21:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Marin schreef:Hee maar hoe werken fysieke pc games dan nu?Want op de website van game mania zag ik dat ophalen in de winkel mogelijk is (nou ja niet nu neem ik aan). Wat krijg je dan? Een cd rom nog steeds? Een code om te downloaden? Ik ben gewoon gefascineerd hoor, heb geen idee meer hoe dit werkt en voel me oud 👵🏻.


De Sims download je bijvoorbeeld via Origin. Dan schaf je die game daar online aan en kan je hem dus downloaden en installeren. Deze komt dan gewoon op je pc te staan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Dec 2020 21:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Dee schreef:
Marin schreef:Hee maar hoe werken fysieke pc games dan nu?Want op de website van game mania zag ik dat ophalen in de winkel mogelijk is (nou ja niet nu neem ik aan). Wat krijg je dan? Een cd rom nog steeds? Een code om te downloaden? Ik ben gewoon gefascineerd hoor, heb geen idee meer hoe dit werkt en voel me oud 👵🏻.


De Sims download je bijvoorbeeld via Origin. Dan schaf je die game daar online aan en kan je hem dus downloaden en installeren. Deze komt dan gewoon op je pc te staan.


Oh ja duh, dat heb ik zelf ook gedaan. Laatst weer eens gespeeld toevallig.

Maar omdat er op die website van Game Mania stond dat je ook kunt afhalen was ik benieuwd wat je dan afhaalt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Dec 2020 21:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Als het allemaal zo lastig/onmogelijk is, zou ik het lekker aan je vriend laten Silly!
<<

Anoniem331

Bericht 22 Dec 2020 22:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Ik zou het in ieder geval samen doen. Dat scheelt al de helft. Ik heb mijn vriend voornamelijk ideeen een de hand gedaan voor zijn zoon, maar de uitwerking ervan is toch echt voor hem zelf.
Ik wil best wat mee nemen als ik toevallig in een centrum ben, maar de verantwoording ligt toch echt bij hem.

Ik heb het idee dat mijn vriend en ik beide hetzelfde kado voor elkaar gekocht hebben, als dat zo is hebben we vrijdag drie (!) dure zaklampen in huis voor als we de honden uitlaten. Zou wel zonde van het geld zijn overigens.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 22 Dec 2020 22:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

De pubers die ik ken worden vooral heel blij van een bon voor de McDonalds oid.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Dec 2020 07:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Ik baal dat ik meer last heb dan ik had verwacht van 't laten zetten van een spiraal. Heb al twee keer eerder een spiraal laten zetten met goede ervaringen dus ik dacht nu na twee kinderen van oh dat doe ik wel even. Maar gisteren best veel gedaan na het zetten en eigenlijk de hele dag en nacht behoorlijk wat kramp gehad.
Hij is gezet door de verloskundige en nadien met een echo gecontroleerd, dus dat is wel fijn, hij zit iig goed. Maar dit valt efkes tegen.
Let's discover the world together.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 23 Dec 2020 09:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Oh das naar Marin! Je doet al snel teveel met twee kinderen denk ik 😅 hopelijk wordt het snel beter!

Ik baal van een pakketje dat ik verwacht. Ik heb alle begrip voor de vertragingen bij postnl hoor, maar de track & trace zegt dat het pakket gisteren bezorgd is en dat is niet gebeurd. Waarschijnlijk verkeerd bezorgd dus 😑
december 2016
juli 2019
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Dec 2020 09:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Marin schreef:Ik baal dat ik meer last heb dan ik had verwacht van 't laten zetten van een spiraal. Heb al twee keer eerder een spiraal laten zetten met goede ervaringen dus ik dacht nu na twee kinderen van oh dat doe ik wel even. Maar gisteren best veel gedaan na het zetten en eigenlijk de hele dag en nacht behoorlijk wat kramp gehad.
Hij is gezet door de verloskundige en nadien met een echo gecontroleerd, dus dat is wel fijn, hij zit iig goed. Maar dit valt efkes tegen.


Ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik had dit dus ook. Die van mij is vorige week vrijdag gezet en ook echt last van gehad. Kon me dat ook helemaal niet zo herinneren, maar goed, de laatste was er al ruim drie jaar uit.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2020 09:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Oei, hopelijk hebben jullie er snel minder last van!

Ik baal even van de Hema, al kunnen zij er ook weinig aan doen. Maar ik had vorige week zondag een fotoboekje besteld en wilde 'm ophalen in de winkel. Volgende dag gingen de winkels dicht, dus dat was balen. Toen ging de Hema toch weer open, dus had even hoop dat het nog zou lukken, maar ze gingen daarna toch weer dicht. Omdat ik het boekje aan m'n moeder wil geven voor kerst, heb ik er nog maar één besteld en nu dan met thuisbezorgen. Maar het is natuurlijk druk en het boekje is inmiddels klaar, maar is nog niet aangemeld bij de post. Dus ik heb er een hard hoofd in dat ik 'm voor kerst nog in huis heb en dan heb ik dus voor jan lul nog een tweede boekje besteld.
❤ 7 juni 2018
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 23 Dec 2020 09:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

@Silly-one: misschien kun je een soort kerstpakketten voor ze maken? Met lekkere luxe verzorgingsproducten, chocola of snoep waar ze van houden. Of een mooi boek voor de afwisseling van het tv kijken/gamen.

@Bliss, wat irritant zeg. Ik heb ook 2x zo'n boekje besteld en beide keren was het de tweede dag binnen, maar dit zijn drukke tijden natuurlijk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Dec 2020 10:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Balen dat jij er ook last van had Thunder. Is het nu beter?

He wat onhandig allemaal Bliss! Kan je het tweede boekje evt zelf houden of aan een ander familielid geven die het leuk vind? Of is het zodanig gepersonaliseerd dat dat niet werkt?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Dec 2020 10:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Ja ik hou hem zelf maar denk ik, misschien voor N zelf ook wel leuk om af en toe door te bladeren. Dacht eerst aan m'n schoonouders, maar er staat ook een foto van N met m'n moeder in, dus dat is dan een beetje raar haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Dec 2020 11:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Marin schreef:Balen dat jij er ook last van had Thunder. Is het nu beter?

Ja, gelukkig wel. Vrijdag en zaterdag redelijk wat last van gehad, maar nu is het prima. Hoop voor jou ook dat het snel beter gaat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Firefly

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 18 Sep 2020 20:07

Bericht 23 Dec 2020 18:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Marin schreef:
Dee schreef:
De Sims download je bijvoorbeeld via Origin. Dan schaf je die game daar online aan en kan je hem dus downloaden en installeren. Deze komt dan gewoon op je pc te staan.


Oh ja duh, dat heb ik zelf ook gedaan. Laatst weer eens gespeeld toevallig.

Maar omdat er op die website van Game Mania stond dat je ook kunt afhalen was ik benieuwd wat je dan afhaalt.

Bij pc games krijg je dan meestal een doosje met een downloadcode erin. Is denk ik vooral voor kado's of mensen die graag de doosjes nog willen hebben ook. Soms krijg je dan een limited edition steelbook hoesje. Met disc kan soms nog wel, nog wel handig voor mensen die misschien een nogal beperkte internetverbinding hebben.
Laatst gewijzigd door Firefly op 23 Dec 2020 18:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 23 Dec 2020 18:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Ik baal een beetje van vrienden van ons. We zouden oud en nieuw samen vieren ) Na de persconferentie weer contact gehad. We zouden zeker het door laten gaan waren haar woorden toen. Nu geeft ze aan te twijfelen,af te willen zeggen.

Ik snap best dat mensen niet willen ivm maatregelen etc. Respecteer ik helemaal en vind ik ook niet het punt.

maar ik baal er wel van dat ze een week van tevoren zich bedenkt. We hadden andere opties die we nu hebben afgeslagen want we hadden deze afspraak staan.
Laatst gewijzigd door Bolus26 op 23 Dec 2020 19:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem295

Bericht 23 Dec 2020 18:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Tja, hoe hard het ook klinkt, heel veel mensen zullen het met alleen het eigen huishouden gezellig moeten maken. Ik snap dat je ervan baalt hoor (of nee, eigenlijk snap ik niet dat je van die vrienden baalt, ik snap wel het feit dat je het jammer vindt), maar zo is de tijd nu eenmaal. Ik vind ook niet dat je mensen kunt aanrekenen als ze zich bedenken, zelfs al is het maar een dag van tevoren.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Dec 2020 19:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Ik vind het juist goed van haar dat ze actie verbindt aan haar gevoel. Helemaal terecht natuurlijk dat ze van iets afziet wat gewoon niet kan in deze tijd.
#teammaple🍁
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 23 Dec 2020 19:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Ik realiseer me heel goed dat de tijd er naar is. Het overvalt me nu omdat we er echt veel contact over hebben gehad en ze ineens zo switcht
Naar haar toe heb ik ook gewoon respectvol en vriendelijk gereageerd.

Het is niet de eerste keer dat dingen zo lopen bij hen (ook los van corona) dat helpt waarschijnlijk niet in mijn gevoel hierin. Zeker omdat ze snel kwaad word als dingen anders gaan als gedacht dus ik hier altijd extra voorzichtig bij ben naar hen toe.

Dus ik baal dat het zo loopt maar vooral zoals jij ook zegt maple dat het niet doorgaat

We maken er hier thuis heus iets leuks van,dat komt wel goed
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Dec 2020 19:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Oh dat lijkt me wel vervelend wat je zegt, dat je andersom zo moet oppassen met dit soort dingen.
#teammaple🍁
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 23 Dec 2020 19:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Ja dat maakt het denk ik nu dat ik er over val.

Want jullie hebben zeker gelijk, ik vind ook,dat als iemand zich er niet goed bij voelt ,ze het niet moet doen.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 24 Dec 2020 05:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Ik baal ervan dat ik vorige week maandag iets besteld heb om thuis te kunnen sporten en dat het nu nog niet binnen is. Nu versturen ze het opnieuw, maar dat is er ook pas maandag.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 24 Dec 2020 09:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Ik baal dat ik vanochtend gauw op en neer wilde hobbelen naar het winkelcentrum en ik daar aan kom en blijkt dat ik mijn mondkapje ben vergeten. Pff, nu moet ik wachten want er komt in de ochtend een pakje. Dus vanmiddag de drukte in.
Ik baal dus vooral van mezelf nu 😓
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Dec 2020 12:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Bliss schreef:Oei, hopelijk hebben jullie er snel minder last van!

Ik baal even van de Hema, al kunnen zij er ook weinig aan doen. Maar ik had vorige week zondag een fotoboekje besteld en wilde 'm ophalen in de winkel. Volgende dag gingen de winkels dicht, dus dat was balen. Toen ging de Hema toch weer open, dus had even hoop dat het nog zou lukken, maar ze gingen daarna toch weer dicht. Omdat ik het boekje aan m'n moeder wil geven voor kerst, heb ik er nog maar één besteld en nu dan met thuisbezorgen. Maar het is natuurlijk druk en het boekje is inmiddels klaar, maar is nog niet aangemeld bij de post. Dus ik heb er een hard hoofd in dat ik 'm voor kerst nog in huis heb en dan heb ik dus voor jan lul nog een tweede boekje besteld.


Aargh nu baal ik nog harder! In de postapp, waar de post die we gaan ontvangen altijd ingescand staat, zag ik vanmorgen het brievenbuspakketje van Hema staan. Ook stond er een kerstkaart van m' n stiefdochter in. Dus ik helemaal blij, want het zag ernaar uit dat het toch op de valreep nog zou komen! Kom ik net terug van fysio, ligt alléén die kaart van m'n stiefdochter op de mat! :nopompom: Dus dat was het dan, geen cadeautje voor m'n moeder (gelukkig had ik nog twee dingen voor haar) en voor niks een tweede besteld.

En nog wat anders: m'n zusje had namens ons fotomemory besteld bij Hema, voor m'n vader en zijn vriendin. Dat was ook nog spannend of het op tijd zou komen. Nu moest ze gisteren werken en kreeg ze bericht dat het bij een vage telecomwinkel naast haar was bezorgd. Dus zij vanmorgen kijken, was die winkel steeds niet open, terwijl hij om 9.30 uur al open had moeten gaan. Ze is er nog een paar keer geweest en inmiddels was hij toch open, maar: er ligt daar geen pakket!! Grrrr. Frustratie alom hier.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem295

Bericht 24 Dec 2020 12:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #5

Haha, ik ga sowieso heel erg slecht op al die pakkettenonzekerheid, herkenbaar, die frustratie!! Maar ik ontkom er zelf nu echt niet aan om te bestellen, ik heb kleding nodig voor ons geregistreerd partnerschap. Ben nog van één ding in afwachting, van Bonprix. Ik heb drie dagen geleden een verzendbevestiging gekregen via de mail, maar de PostNL-app blijft aangeven dat de zending nog niet ontvangen of verwerkt is. Kijk ik vanmorgen in m'n Bonprix-account, staat er dat mijn bestelling gereed staat om mee te geven aan de verzender. Hóézo krijg ik dan drie dagen terug al een verzendbevestiging? Er zit ook wel enige tijdsdruk achter, is het niks dan moet ik vóór 12 januari toch nog wat aders zoeken, binnen krijgen en dan maar hopen dat dat wat is. Zat er geen tijdsdruk bij dan kon ik het makkelijker naast me neerleggen maar nu merk ik dat het blijkbaar toch wel wat stress geeft. En dan reageert Bonprix ook niet op mijn bericht op messenger.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron