Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #6

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Nov 2021 15:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Behoorlijk zuur Alexis, snap dat je hier buikpijn van hebt.

Ik baal dat mijn e-reader gisteren echt is overleden. Ik had al een tijdje problemen met de accu. Deze was 'op' waardoor de e-reader niet meer uit de slaapstand kwam en dat ik bij het openen van een nieuw boek de e-reader aan het stroom moest hangen. Gisteren avond in bed liep hij vast en nu krijg ik de melding dat ik alles opnieuw moet installeren, maar voordat hij begint met installeren krijg ik al een fout melding. Zowel via de wifi als via de laptop. En ik had besloten om tot black-friday te wachten en de acties die dan komen voor het kopen van een nieuwe. Dus nu moet ik 2-3 weken zonder. Best zuur.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Nov 2021 15:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Alexis schreef:Ja steeds zo rennen en vliegen dat ik geen tijd had om het te passen (of ik vergat het). En toen deed mijn printer het niet en ineens was het 3 dagen te laat. Ik zet het maar op Vinted inderdaad. Wie weet krijg ik dan nog een paar tientjes. Ik heb de 260 maar snel betaald, maar ik heb er de hele dag al buikpijn van. Toch veel geld voor helemaal niks.


Balen! Ik zou dan toch proberen op Vinted wat hoger in te zetten dan een paar tientjes. Met foto's met de kaartjes er nog aan. Is ook een aparte categorie voor.
Let's discover the world together.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 05 Nov 2021 16:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Heb ik ook gedaan inderdaad. Maar als ik kijk naar andere items nieuw met kaartje, dan vragen ze vaak echt een heel stuk minder. Nou ja, alle beetjes helpen. Heb snel die 260 betaald en nu niet meer aan denken.

Balen SO! Bij bol kun je dingen in je favorieten zetten en dan krijg je een mail als het in prijs is verlaagd. Misschien nog het proberen waard. Ik snap dat je snel een nieuwe wil!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Nov 2021 16:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wat balen Alexis! Misschien hier op het forum nog een topic ervoor openen?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 08 Nov 2021 00:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal dat er vandaag amper stille momenten waren hier.

Gisteravond waren er werkzaamheden aan de ringweg. Tot ergens in de nacht. Toen gelukkig tot half 11 uit kunnen slapen. Op dat tijdstip (prima hoor!) begonnen de nieuwe buren met elektrische schuurmachine, boren etc. Tot eind van de middag en nu weer die ringweg. En dat duurt nog tm vrijdag.

Ik zit momenteel niet lekker in m'n vel en stijve nek, waardoor ik merk dat ik het slecht kan hebben.
Iemand nog tips voor goede oordoppen voor ''s nachts? Heb er nu maar een slaappil in gegooid, maar dat kan natuurlijk niet elke nacht.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 09 Nov 2021 08:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat m'n jongste dochter zaterdag vanuit het niets begon over te geven. Zondag geen eetlust en heel hangerig. Gisteren was ze heel vrolijk in de ochtend dus toch naar kdv gebracht, 's middags haar op kunnen halen vanwege diarree en wederom overgeven. En nu begin ik me ook belabberd te voelen, bah.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 09 Nov 2021 09:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ai, griepje?

Ik hang tegen een blaasontsteking aan, gelijk veel drinken, water en citroen. Hoop dat het helpt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 09 Nov 2021 10:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh Balen Burn. Het heerst zo erg die buikgriep.
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 09 Nov 2021 10:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal omdat ik 2 weken geleden ziek werd. Getest heb en mij nu 2 weken later nog niet goed voel. Ik blijf hoesten.
Maarja, geen corona en drukke tijd. Dus wel doorlopen.
Nu werd mijn man gister ook ziek. Ook negatief. Maar jemig wat een zielige sfeer hangt er om hem heen.
Ik kan daar dus echt niet tegen. Komop, neem een douche en fris jezelf een beetje op. Je bent verkouden en niet half dood.

Daarnaast komen ze onze vloer straks opnieuw polijsten en olieën. Dat is vorige week niet goed gegaan want je ziet allemaal banen. Dus hopelijk komt dat goed. Dat vind ik wel een beetje spannend.
2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 09 Nov 2021 13:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Salome schreef:Oh Balen Burn. Het heerst zo erg die buikgriep.

Ja bah.
Hopelijk verlaat die weer snel ons huis, we gaan vrijdag een weekendje weg.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Nov 2021 21:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Hier ook weer ziek.... In de herfstvakantie al, negatief getest.. Blijven hoesten en nu weer gevloerd.
Misselijk, buikpijn (mijn man en 2 van zijn kids hebben ook gespuugd de afgelopen dagen). Ik heb alleen met mezelf afgesproken dat ik niet spuug :P
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Nov 2021 19:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dit is een beetje een ranzige baal (spoiler).

Altijd als een bepaalde vriendin langs komt en haar zoontje's luier verschoont, is het altijd zo'n smeerboel. Al meerdere keren meegemaakt dan dan de aankleedkussenhoes onder de poepsmeren zit en nu zelfs op de commode zag ik net. Kan gebeuren met die draaiende kinderen (trust me I know) maar dan maak je dat toch schoon bij een ander? Dan haal je de hoes er af en zeg je joh sorry smeerboel. Doekje over de commode etc.
Ik vind het zo vies van andere kinderen sinds ik zelf kinderen heb.

Hoe is 't met de buikgriepers hierboven? Ook niet zo smakelijk haha.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 10 Nov 2021 19:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Iehl. Gadver Marin. Nou inderdaad, haal die hoes eraf en maak schoon.

V. lijkt weer wat op te knappen, mijn maag is nog onrustig. Maar het blijft weer binnen, gelukkig.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Nov 2021 20:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh bah, ik geloof dat ik dan niet wil weten hoe de hoes er bij haar thuis uitziet.
2015 💙
<<

Anoniem334

Bericht 10 Nov 2021 21:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ew, dat is echt niet oké!

Ik baal dat ik een taart had besteld bij een plaatselijke bakker en nu krijg ik bericht dat het voor dat weekend niet gaat lukken ivm drukte en moet ik nog op zoek naar een ander. En ik wil gewoon graag wel een mooie themataart voor mijn zoontje die 2 wordt en niet moeten uitwijken naar standaard taarten :(
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 10 Nov 2021 22:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Hier ook ziekenboeg. Vorige week hand voet mond ziekte nu extreem verkouden veel hoesten, prut in ogen kortom arm kind.
<<

Anoniem323

Bericht 11 Nov 2021 06:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Nixi schreef:Ew, dat is echt niet oké!

Ik baal dat ik een taart had besteld bij een plaatselijke bakker en nu krijg ik bericht dat het voor dat weekend niet gaat lukken ivm drukte en moet ik nog op zoek naar een ander. En ik wil gewoon graag wel een mooie themataart voor mijn zoontje die 2 wordt en niet moeten uitwijken naar standaard taarten :(


Wat vervelend en zo last minute! Kan je misschien bij de Hema nog zo'n dripcake bestellen? Die smaken goed en dan zelf versieren? Bv bij de action zo'n zak met jungle dieren halen, slagroom erop spuiten.
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 11 Nov 2021 11:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

De mogelijke lockdown en grote verbouwing hier in huis (alles ligt open heel de voor kant).
Ben als de dood dat de bouw hier stil gelegd moet worden!
<<

Anoniem334

Bericht 11 Nov 2021 14:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Marlein schreef:De mogelijke lockdown en grote verbouwing hier in huis (alles ligt open heel de voor kant).
Ben als de dood dat de bouw hier stil gelegd moet worden!

Wij hebben tijdens de lockdown juist ons hele huis verbouwd (wel groot deel zelf gedaan), maar juist niets heeft stil gelegen! Alleen soms momenten wat leverproblemen, maar over het algemeen verliep het juist heel erg vlot.

@Calathea, ja dat zou kunnen maar ik had mijn zinnen echt op een extravagant iets gezet dat gewoon alles wat ik zelf zou kunnen verzinnen/doen niet is wat het zou moeten zijn voor mijn gevoel :( Misschien ook mijn zwangerschapshormonen die willen dat mijn zoontje nu nog even volle aandacht krijgt ofzo. :palm:
<<

Anoniem323

Bericht 11 Nov 2021 15:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Nee dat snap ik, erg vervelend.
Plaats een oproep in de vraag en aanbod pijler met jouw regio, misschien heeft er iemand tijd?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 11 Nov 2021 16:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ah dat snap ik Nixi! Ik weet niet waar je woont maar bij life of pie hebben ze hele mooie taarten en kun je ook vaak kort van te voren bestellen en in de winkel ophalen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2021 17:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wat vervelend van de zieken zeg. Hopelijk snel beter.
@Marin, gadver. Ik ben juist op een ander altijd heeeeel proper.
@Nixi, dat is balen en stom. Hopelijk vind je een oplossing.

Ik baal van m'n baarmoeder. Heb vorige week een ingreep gehad en vandaag een enorme nabloeding. Gyn heeft vanbinnen net vanalles gehecht en dicht gebrand. Mocht na 2 uur naar huis (gelukkig), omdat het gestelpt leek. Rust houden. Maar ben zo bang dat het weer terug komt. Dat bloed en die stolsels. Ben me echt dood geschrokken vandaag.

De gyn schrok zich ook rot. Die dacht dat ik kwam voor 'wat bloedverlies' 😂
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Brooke

Bericht 11 Nov 2021 22:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Beterschap Sam! Dat klinkt echt naar, hopelijk krabbel je snel weer wat op.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 11 Nov 2021 22:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oooh Sam wat klote! Ik heb dat toen ook gehad, bij de eerste keer dichtgebrand idd en de tweede keer met hechtingen al tijdens de operatie….
Wat een klote gedoe he.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 12 Nov 2021 11:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wat akelig Sam! Sterkte!

Ik heb een hele suffe baal. Ik was net in het Kruidvat. Ik had de kinderwagen bij me en had geen mandje. Dat blijkt nu weer verplicht te zijn. Ik had me al een weg gebaand door alle bijvulkratten en was al ruim halverwege toen tegen me werd gezegd dat ik een mandje moest pakken. Ik snap het wel maar voelde me op dat moment zo geïrriteerd dat ik Kruidvat ben uitgelopen. Alleen was ik even vergeten dat ik bij de kassa nog een bestelling moest halen. Nu ben ik dus weer thuis, zonder mijn bestelling. 🙈
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers