Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #6

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Okt 2021 12:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Gisteren is er iemand van een stroombedrijf langs geweest om iets te veranderen in de meterkast tbv zonnepanelen.
Hierbij is er kortsluiting ontstaan in een groep, waar we pas gisterenavond laat achter kwamen. Dit betekent dat de ketel, warmte terug win en vloerverwarmingspomp kapot zijn gegaan. Schade is meer dan 2000 euro.
Door leveringsproblemen is er geen ketel te krijgen. Dit betekent dat we waarschijnlijk 2 weken geen verwarming en warm water hebben. Baal er zo van!!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Okt 2021 12:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Zo, wat vervelend Sam!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 14 Okt 2021 12:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh jeetje Sam...
Wij hebben al een maand geen verwarming en moet zeggen dat het te doen is.
Als het goed is nog 2 weken te gaan. We hebben natuurlijk wel een elektrisch kacheltje.
Maar warm water is toch echt wel k*t om te missen.
2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Okt 2021 12:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

De verwarming is idd te doen, we mogen al aantal kacheltjes lenen.
Maar geen warm water, dat is gewoon ruk. En helemaal met kinderen. Ik douche hen van t weekend in het zwembad en de andere dagen met een washand maar. Zelf douche ik op mijn werk, haha.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 14 Okt 2021 12:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Je hebt niet toevallig een quooker?
Toen wij 1 dag geen ketel hadden vond ik dat wel ideaal. Even wat water koken kan natuurlijk ook.
En anders doordeweeks nog een keer gaan zwemmen haha
2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Okt 2021 12:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Jazeker, die hebben we wel. Maar hoe heb jij dat gedaan? Kan je geen bad mee vullen haha

Edit: Voordeel is wel dat ze nog een 'andere' ouder hebben.
Dus zondag douchen ze in het zwembad (maken we maar feestje van dan) en dinsdag en woensdag douchen ze bij andere ouder waar ze tot maandag zijn. In de herfst worden ze niet zo heel vies, dat scheelt. En natuurlijk kunnen we douchen bij familie, maar invasie met 4 kinderen. En ik vind dat ook zo'n gesleep.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 14 Okt 2021 13:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Nou ik bedoelde meer: je hebt makkelijk een teiltje met warm water haha
Ik ging er geen bad mee vullen nee. Maar heb wel mijn haren zo een keer gewassen.
2016
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 14 Okt 2021 14:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik heb in Afrika vaak m’n bad gevuld met gekookt water en koud water erbij. Was wel minstens een uur bezig elke keer met het koken en legen, koken en legen, maar hé dan had ik wel een warm badje. Met een quooker zou dat sneller moeten kunnen ;).
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 14 Okt 2021 14:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Och jeetje, Sam, dat is wel echt goed balen zeg!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Okt 2021 17:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh Sam, dat is balen :( wordt alles wel vergoed en opgelost?


Ik baal ervan dat mijn man in Duitsland zit van afgelopen ma tm vrijdag.
Ik mis hem zo onwijs. Ma, di en wo moest ik gewoon werken, dus had ik mijn dagen aardig gevuld. Maar vandaag, bah..
Waarschijnlijk komt hij morgenavond laat thuis...
<<

Anoniem319

Bericht 14 Okt 2021 19:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal ervan dat we lekkage hebben aan zowel de aan- en afvoer van het toilet, en dat een maand voordat het toilet verbouwd wordt. Gewoon echt net ff te vroeg ofzo.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Okt 2021 21:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ohh lekkage is echt zo bagger :( Water gaat echt overal heen ook..
<<

Anoniem319

Bericht 14 Okt 2021 21:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Een dikke laag kit erop en nu maar hopen dat het nog een maandje redt…
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 15 Okt 2021 12:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh balen Maple en Sam!
hopelijk wordt het snel gemaakt bij beiden en valt de schade mee.

Ik baal dat ons daklood nog steeds niet gerepareerd is. Vlak voor de sneeuw vorig jaar lekkage gehad, sindsdien wachtten wij tot de dakdekker dit komt maken. Eerst moest het drogen (ivm schade vaststellen), toen mega wachtlijst, nu zieken daar, etc. Ik zou het toch fijn vinden dat het voor alle regen een keer gefixt wordt.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 12:23

Bericht 15 Okt 2021 12:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat is erg balen Maple en Sam.

Jeetje dat is echt heel lang wachten Wolfinschaapskleren.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Okt 2021 18:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wow dat is wel erg lang dat jullie moeten wachten WIS.

Ik baal dat ik nu een fotoboek wilde gaan maken, maar dat ik mijn foto's nog niet heb uitgezocht per datum. Beetje jammer. Kan dat nu eerst gaan doen, maar omdat er ook foto's die via WA zijn gestuurd bij zitten heb ik er niet gelijk een datum bij.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem319

Bericht 16 Okt 2021 16:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Balen is het verkeerde woord, maar ik merk dat mijn stresslevel echt sky high is, zo met een grote verbouwing in aantocht. En het hele huis (nu al) een bende, dat zijn prikkels waar ik sowieso al slecht op ga.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Okt 2021 11:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Maple schreef:Balen is het verkeerde woord, maar ik merk dat mijn stresslevel echt sky high is, zo met een grote
verbouwing in aantocht. En het hele huis (nu al) een bende, dat zijn prikkels waar ik sowieso al slecht op ga.


Ik voel je :laughcry: :laughcry:
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 17 Okt 2021 21:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal van mezelf. Want ik kan het niet loslaten, ook al zijn het mijn zaken niet.

Mijn broertje heeft een affaire gehad met een 24 jarige van zijn werk. Dit kwam uit, omdat het meisje hiervoor zorgde door foto's op zijn verjaardag te sturen. Mijn schoonzusje heeft er enorm veel verdriet van gehad, maar lacht hem inmiddels uit. Gewoon omdat hij ook echt een lachtertje is. Inmiddels woont hij samen met zijn brutale vlegel. En ja, het is echt geen leuk meisje. Ze is echt 24 jaar. Ze rolt met haar ogen en doet alsof ze alles van de wereld weet. Maar dat meisje bemoeid zich wel met de opvoeding van mijn nichtje. En dat vind ik zo niet kunnen. Mijn ex-schoonzus krijgt een onhandelbaar kind terug na een weekend of weekje. Co-ouderschap werkt goed, ze komen beiden hun afspraken na, maar mijn broertje maakt er een potje van. Hij had alles en heeft nu niets meer, maar wel zo fijn als je vriendin 11 jaar jonger is. En ik weet, liefde kent geen leeftijd en het is allemaal maar een nummer, maar ik vind deze situatie echt te triest voor woorden. Mijn ex-schoonzus heeft al zijn schulden afgelost, iedereen terugbetaald en toen was het wam, bam, tenk joe mem. Nu ga ik verder met mijn leven. Niemand heeft hier iets aan haha. Ik ben het even kwijt. :P
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 18 Okt 2021 15:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Sam schreef:Gisteren is er iemand van een stroombedrijf langs geweest om iets te veranderen in de meterkast tbv zonnepanelen.
Hierbij is er kortsluiting ontstaan in een groep, waar we pas gisterenavond laat achter kwamen. Dit betekent dat de ketel, warmte terug win en vloerverwarmingspomp kapot zijn gegaan. Schade is meer dan 2000 euro.
Door leveringsproblemen is er geen ketel te krijgen. Dit betekent dat we waarschijnlijk 2 weken geen verwarming en warm water hebben. Baal er zo van!!


Hier mogen we €5400 van maken.
En een torenhoge stroomrekening van alle kacheltjes die we nu hebben staan. Heb er echt flink de balen van.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 18 Okt 2021 15:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Zooo daar zo ik ook zuur van zijn. Kan je het geld nog ergens verhalen (of vergoed van een verzekering?) op de een of andere manier of moet je dit allemaal zelf bekostigen?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 18 Okt 2021 15:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

We hebben rechtsbijstand ingeschakeld. Gaan alles op alles zetten om zoveel mogelijk vergoed te krijgen. Wij kunnen hier zelf nl niks aan doen. Alles werkte.
Inmiddels blijken er meer (kleine dingen) kapot te zijn, maar daar praten we maar niet over. Allerlei stekkers en opladers en de bel en babyfoons.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem326

Bericht 18 Okt 2021 15:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oooo Sam dat is echt wel meer dan balen. Wat een pech. Ik hoop dat jullie alles terug krijgen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 18 Okt 2021 17:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh, wat balen Sam!
En die kleine dingen zijn los van elkaar mss klein, maar alles bij elkaar ook een heel bedrag.
Hopelijk komen jullie verder met rechtsbijstand!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem331

Bericht 18 Okt 2021 17:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh jeetje. Dan is mijn baak relatief klein, maar toch.
Ik heb de oplader van mijn fiets vernield. Op zich is een nieuwe oplader zo te bestellen, maar er zit nog een stukje oplader in de accu :(
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers