Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij vannacht gedroomd?

<<

Anoniem315

Bericht 06 Nov 2013 13:23

Wat heb jij vannacht gedroomd?

Soms staan dromen je levendig bij, dus voor wie wil: deel ze hier!


Ik heb vannacht gedroomd dat er een wijkagent langs de deuren kwam om ons te vertellen dat ons gehele huizenblok op instorten stond, vanwege verschuivingen in de grond. Het was een kwestie van tijd voordat er scheuren zouden ontstaan en onze huizen in zouden zakken. We moesten dus geëvacueerd worden. Weird!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 07 Nov 2013 09:04

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Dat dochter zo van de een op andere dag zindelijk was.

Als dat zou kunnen...
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 07 Nov 2013 09:13

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

In ieder geval fijn dat je geëvacueerd werd ;).

Ik droomde vannacht voor het eerst over bevallen. Dat de verloskundige een random inwendig onderzoek deed en ineens begon ze daar te knippen zodat de baby eruit kon.
Vanmiddag heb ik het inwendige onderzoek...
Make happy memories
<<

Anoniem17

Bericht 07 Nov 2013 09:20

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik droomde vannacht iets heel warrigs, eerst was ik aan het hardlopen, toen was ik ineens bij een oud vriendje van mij thuis (schijnbaar had ik in mijn droom weer verkering met hem), toen was ik weer bij mijn hardloopwedstrijd en daarna was ik in de efteling. Ik denk dat het een paar verschillende dromen zijn die in mijn hoofd door elkaar zijn gaan lopen ofzo, haha!
<<

Anoniem185

Bericht 07 Nov 2013 12:35

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Normaal droom ik heel veel, maar vannacht was het echt een zwart gat. Ik weet het totaal niet meer.
<<

Anoniem57

Bericht 07 Nov 2013 12:50

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb gedroomd dat ik aan het stappen was, leerde kitvoegen :laughcry: en met 2 nerds een wc in werd gedrukt die dachten dat ze met mij gingen zoenen, dit heb ik respectvol afgekapt en ben er daarna vandoor gegaan met mijn crush van die nacht, oftewel een goede vriend van ons!!! Bizar!

Ik heb ook weleens heftige affaires met bepaalde film- of muzieksterren, kennelijk ben ik een echte sloerie in m'n dromen :laughcry:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 07 Nov 2013 13:25

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

hahahaha Parel... lekker toch :P
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Nov 2013 12:48

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik had vorige week een hele vreemde levendige droom.
Ik was op de camping bij mijn ouders (in onze vroegere stacaravan) hoogzwanger.
Eerst kwam er ineens een handje door mijn buik naar buiten. Die duwde ik terug, maar even later kwam ze dwars door mijn vel naar buiten (onder mijn borsten). Ik ging op de bank liggen met baby op mijn shirt en vroeg om een deken om haar warm te houden, maar mn ouders hadden allebei geen zin om op te staan en waren daarom aan het ruziën.
Later was de vk er en vroeg ik of de placenta er niet nog uit moest. Ik durfde niet meer onder mijn shirt naar mijn buik te kijken.
Daarna werd ik wakker.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 08 Nov 2013 12:51

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb over pretty little liars gedroomd, haha! Ik droomde dat ik met Exo, Rush, Joan en Bazzi een clubje vormde en dat wij werden lastiggevallen door iemand. We waren in een bos en werden achtervolgd door iemand in een zwarte hoodie die allemaal gekke boodschappen en dreigementen voor ons achterliet ofzo. Haha!
<<

Anoniem12

Bericht 08 Nov 2013 12:55

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Elliot schreef:Ik heb over pretty little liars gedroomd, haha! Ik droomde dat ik met Exo, Rush, Joan en Bazzi een clubje vormde en dat wij werden lastiggevallen door iemand. We waren in een bos en werden achtervolgd door iemand in een zwarte hoodie die allemaal gekke boodschappen en dreigementen voor ons achterliet ofzo. Haha!

Wie was wie? :P
<<

Anoniem17

Bericht 08 Nov 2013 12:56

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Dat weet ik niet meer, we waren volgens mij gewoon onszelf! Het was meer 'in de stijl van'! XD
<<

Anoniem12

Bericht 08 Nov 2013 12:59

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Elliot schreef:Dat weet ik niet meer, we waren volgens mij gewoon onszelf! Het was meer 'in de stijl van'! XD

Hahahaa. Ik denk er ook wel eens aan, hoe weird dat zou zijn. :thumbdown:
<<

Anoniem280

Bericht 08 Nov 2013 13:03

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik weet niet wat ik vannacht heb gedroomd. Wel kan ik mij de droom van dinsdag morgen nog herinneren.
Maandag ben ik geholpen aan mijn baarmoeder. De droom ging daarover.

Dinsdag morgen: mijn vriend stond op het punt om naar zijn werk te gaan en ik heb nog gevraagd of hij een thermometer wilde halen. Ik dacht dat ik koorts had, hij wilde dat wel gaan halen, daarna ben ik gaan dromen.
Ik droomde dat ik in het ziekenhuis lag en dat mijn buik pimpelpaars was. Ik dacht zelf geen koorts te hebben, maar de verpleegkundigen zeiden dat ik erge hoge koorts had. Ook was mijn bloeddruk veels te laag.
Ik kon amper op mijn zij liggen, omdat dat veels te veel pijn deed. Toen werd ik wakker. Ik lag op mijn zij en dat deed dus echt pijn. Daarna naar mijn buik gekeken. Gelukkig was en is deze niet pimpelpaars en volgens mij had ik geen koorts. Heb toen mijn vriend maar gebeld dat hij geen thermometer hoefde te halen.
Hij snapte er niets van. Maar uitgelegd van de droom.
Ik droom wel zo vreemd de laatste tijd.
<<

Anoniem17

Bericht 08 Nov 2013 13:03

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ja mja, als ik zo benaderd zou worden door iemand zou ik denk ik toch gewoon naar m'n ouders toestappen, of naar de politie ;)
<<

Anoniem 48

Bericht 08 Nov 2013 13:15

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb vannacht gedroomd dat we de verjaardag van mijn vriend gingen vieren. Ik had net een racefiets gekocht en ging steeds weg om nog een stukje te proberen. Daarnaast ging ik tellen hoeveel plek hij had voor mensen om te blijven logeren. Uiteindelijk bleek hij 15 extra bedden te hebben waar mensen wel mochten slapen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 08 Nov 2013 13:34

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Weet niet wat ik gedroomd heb maar heb vet aan mn haar getrokken :o
Mijn hoofdhuid vlakbij mn nek doet onwijs zeer.
<<

me-girl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 18:11

Bericht 08 Nov 2013 14:36

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik droomde vannacht over mijn crush.
De details van mijn droom zal ik jullie besparen. :heart: :D
<<

Nyx

Bericht 08 Nov 2013 17:03

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Toevallig heb ik onthouden wat ik vannacht heb gedroomd, want het was dood en doodeng.

Soms droom ik weken achter elkaar dat ik achterna word gezeten door een huurmoordenaar. Ik moet me dan verstoppen en net op het punt dat hij mij vindt en zijn pistool op mij richt, dan word ik wakker.

Vannacht droomde ik echter dat ik in een huis zat, in de woonkamer en dat de onbekende man het op iedereen in de kamer had voorzien. We waren met drie man, waaronder ik, en de onbekende speelde roulette. Ik werd wakker, niemand is vermoord, maar ik vond dit nu wel weer zo eng. Oprecht bang toen ik wakker werd.
<<

Anoniem 52

Bericht 08 Nov 2013 21:55

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Elliot schreef:Ik heb over pretty little liars gedroomd, haha! Ik droomde dat ik met Exo, Rush, Joan en Bazzi een clubje vormde en dat wij werden lastiggevallen door iemand. We waren in een bos en werden achtervolgd door iemand in een zwarte hoodie die allemaal gekke boodschappen en dreigementen voor ons achterliet ofzo. Haha!


Oh lieffie.. Is al dat appen en Pretty Little Liars kijken wel goed voor je?..
<<

Anoniem10

Bericht 08 Nov 2013 23:41

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb heel vreemd gedroom vanacht.

Ik was met de nicht van mijn moeder en haar man in een groothandel voor ruitersportartikelen, zij konden daar alles voor inkoopsprijs krijgen. Inene lag die man in bed en ging dood. Het enige waar ik me toen druk om maakte was of ik m'n stalschoenen nu nog wel met korting kreeg :confused:

Ik moet dus nieuwe stalschoenen en heb daar van de week op internet naar gezocht. Mijn moeder is afgelopen zaterdag bij haar nicht en man op visite geweest en mijn tante heeft van de week te horen gekregen dat ze kwaadaardige borstkanker heeft. Ik denk dat ik deze dingen een beetje door elkaar gemixed heb.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Nov 2013 13:19

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik droomde vannacht dat ik bevallen was, ik had geen hele dikke buik en was daarna ook meteen weer vrij plat. Máár ik had het kind Lot genoemd en dat al aan een paar mensen verteld (maar nog geen geboortekaartje verstuurd). En toen wilde ik haar naam veranderen in Livia omdat ik dat veel mooier vond, maar wist niet of dat nog mocht/kon. Dilemma's, dilemma's, en toen ging ik fietsen en had ik mijn kind onder de snelbinder gebonden, toen stapte ik van mijn fiets af en was het kind bijna onder de snelbinder vandaan geglipt, ik schrok me dood (DUH wie doet zijn kind nou onder een snelbinder). Later legde ik het kind in bed en had ik het bedhek niet omhoog gedaan aan een kant waardoor ik weer dacht shit er had iets heel ergs kunnen gebeuren!

Of te wel ik denk dat ik me zelf nog niet capabel vind om een kind te krijgen :). Jullie nog iets geks gedroomd?
<<

Anoniem 52

Bericht 13 Nov 2013 13:23

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik droomde dat een vliegtuig in m'n flat vloog. Gelukkig kon ik alles op film vastleggen én op Youtube plaatsen! Heel knap....
<<

Anoniem321

Bericht 13 Nov 2013 13:25

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik droomde vannacht dat ik op een heel groot vakantiepark verbleef en dat vakantiepark organiseerde een hardloopwedstrijd. Ik had er maanden voor getraind en was echt voorbereid. Maar natuurlijk kwam ik niet op tijd voor de start (kon mijn schoenen niet vinden, kon mijn kleding niet vinden, kon de weg niet vinden naar de start)... Werd ook helemaal lamlendig wakker, van het achter de feiten aan lopen..
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 13 Nov 2013 14:25

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Mijn zoon zit in de klas met een jongetje/vriendje die net als mijn zoon een deel is van een 1-eiige tweeling. Ik noem hem even Y en zijn tweelingbroer X.
Ik droomde dat ik Y mee naar huis had genomen voor een speeldate en dat toen ik thuis was bleek het eigenlijk X te zijn .
Toen snel terug naar school om Y te zoeken en toen bleek hij kwijt te zijn.
Politie en alles. Bah, het was heel naar.

Kortom; dat is dus mijn angst met mijn eigen zoontjes. :laughcry:
<<

Anoniem 48

Bericht 13 Nov 2013 14:40

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb vannacht gedroomd dat ik weer ging korfballen. Er waren nu nog maar 4 seniorenteams en ik zou in het derde gaan spelen. De dag van de eerste wedstrijd was ik alles kwijt, ik kon mijn rokje niet meer vinden en mijn zaalschoenen niet.

Ik denk dat het komt doordat ik zelf nog wel eens een probleem maak van dingen die er niet zijn en dit probeer te veranderen
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron