Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij vannacht gedroomd?

<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 13 Nov 2013 15:16

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was. Ik ben wel al sinds januari gestopt met de pil met dit als doel, maar het is nu theoretisch gezien onmogelijk aangezien ik vorige week nog ongesteld was. Ik hou het maar op "wishful dreaming" .
<<

Anoniem199

Bericht 13 Nov 2013 17:01

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb vannacht gedroomd over een feest dat dit weekend plaatsvindt. Twijfelde al een tijdje of ik daar naartoe wil. Vannacht droomde ik dat ik het feest gemist had en ik had zo'n naar gevoel toen ik wakker werd. Alsof ik het écht gemist had haha. Dus denk dat ik toch maar ga. Ook nog gedroomd over mn werk, maar weet niet meer precies waarover.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 13 Nov 2013 17:05

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik was in een bos en er kwam een stier op mij af, hij wilde mij aanvallen. Ik sprong op hem en hield mij goed vast aan zijn hoorns. Na een tijdje vond hij het goed dat ik op zijn rug zat en beschermde hij mij tegen alles in het wilde bos. We waren vrienden geworden.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8488

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Nov 2013 10:49

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Wat een mooie droom Bisq!

Ik droomde dat ik in New York was. Net aangekomen met het vliegtuig, klaar om de stad te ontdekken. En toen werd ik wakker :(
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem 3

Bericht 15 Nov 2013 11:01

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb vannacht gedroomd dat ik met mijn man op vakantie was in een soort bos, in een heel raar hutje.
Weet niet meer precies wat er verder gebeurde ofzo, maar ik werd niet met een heel fijng evoel wakker, dus het is geen leuke droom geweest :P .
<<

Anoniem17

Bericht 15 Nov 2013 11:15

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb iets heel bizars gedroomd. Ik was op visite bij een vriendin, en we moesten ergens heen (ik weet niet meer waarheen). Toen we naar buiten liepen moest ik van haar persé een WWJD polsbandje om, en daarna moest ik eerst gehaktballen draaien voordat ik wegging. Haha! Echt zo vaag!
<<

Anoniem 53

Bericht 15 Nov 2013 11:18

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Over een man waar ik al heel lang contact mee heb. In het verleden wel eens geprobeerd te daten maar hij had het steeds te druk. Uit mijn hoofd gezet (het daten dan) en nu zijn we vrienden. Verklaart hij in mijn droom ineens de liefde aan mij, ik werd echt een beetje vreemd wakker.
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Nov 2013 11:19

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Geen idee meer, maar ik vond 't wel nodig om de dekens om me heen te wikkelen toen ik naar de WC ging. En die vervolgens daar achter te laten..
<<

Anoniem10

Bericht 15 Nov 2013 11:34

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Bazinga schreef:Geen idee meer, maar ik vond 't wel nodig om de dekens om me heen te wikkelen toen ik naar de WC ging. En die vervolgens daar achter te laten..



:lol:
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 15 Nov 2013 12:36

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb vannacht gedroomd dat mijn vriend dood was :shock: . Ik kon niet stoppen met huilen in mn droom
<<

Anoniem315

Bericht 15 Nov 2013 12:59

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb al nachten geen levendige dromen meer gehad. Komt waarschijnlijk omdat ik óf helemaal niet slaap óf elk uur wel een keer wakker word en gewoon niet aan dromen toe kom.
<<

ChiQ

Bericht 15 Nov 2013 13:10

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik had vannacht vreemde dromen. Ik droomde dat ik in Turkije was met de familie, en dat opeens het luchtalarm ging, ik heb toen Julian uit zijn wagentje geplukt en ben gaan rennen, we renden een theater in, en daar ging het vreselijk schudden, was dus een aardbeving. Ik weet dat het in Turkije is omdat ik dat stukje waar ik rende goed herkende. En eenmaal in het theater was ik alleen met Julian. Geen andere mensen, zo gek! Ik hoorde muziek, heel mooi harp muziek en klom helemaal naar boven en daar kwam water omlaag, veel water en het was warm en ik zag een hammam.. zo sereen en mooi daar. En daarna schrok ik wakker.. zó gek.
<<

ChiQ

Bericht 15 Nov 2013 13:10

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Exogenesis schreef:Ik heb al nachten geen levendige dromen meer gehad. Komt waarschijnlijk omdat ik óf helemaal niet slaap óf elk uur wel een keer wakker word en gewoon niet aan dromen toe kom.

Als je niet droomt, slaap je heel diep. Dan droom je wel maar onthou je het niet.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Nov 2013 13:18

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

ChiQ schreef:
Exogenesis schreef:Ik heb al nachten geen levendige dromen meer gehad. Komt waarschijnlijk omdat ik óf helemaal niet slaap óf elk uur wel een keer wakker word en gewoon niet aan dromen toe kom.

Als je niet droomt, slaap je heel diep. Dan droom je wel maar onthou je het niet.


Klopt, maar ik weet dat ik echt maar heel weinig slaap. Ik zie bijna elk uur voorbij komen op de klok en ga heel vaak het bed uit om naar de wc te gaan. Heel misschien dat er zo nu en dan een vol uur slaap bij zit en dat ik dan wel droom, maar ja, daar kom je toch niet achter. Voordeel: geen enge dromen over horror-bevallingen :thumbup:
<<

Artemis

Bericht 15 Nov 2013 13:28

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik werd achtervolgd en uiteindelijk gewurgd door een ex-client :)

Heel knus.

Raar ook, want dit is er één waar ik echt geen seconde bang voor ben geweest, ondanks schreeuwende ruzies die er af en toe geweest zijn :) maar kennelijk blijven dingen toch in je hoofd hangen ofzo.
Terwijl ik weet dat als ik deze op straat tegenkom dat het waarschijnlijk nog erg gezellig wordt ook :) dus ik heb geen reden tot dit soort dromen.

Ik droom overigens over het algemeen naar en heftig, ik word vooral in drukke periodes voortdurend achtervolgd, ik maak verschillende mensen bloederig van kant of wordt zelf van kant gemaakt. Heel knus :)
<<

Anoniem57

Bericht 16 Nov 2013 01:09

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb gedroomd dat m'n vriend en ik uit elkaar waren, ik was zo bezorgd toen ik wakker werd, niet tof!
<<

Anoniem315

Bericht 16 Nov 2013 12:27

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Als je 't over de duivel hebt... Ik heb vannacht warempel gedroomd! Eerst over vroeger, de laatste tijd dat ik op de boerderij van m'n ouders woonde. M'n paard en onze oude pony waren er nog en die zette ik buiten. Een paar uur later zou ik ze binnen halen, maar toen stond mijn paard in het grote land, hij was ontsnapt en buiten de bedrading. Hoe dat afliep, weet ik niet.

Daarna droomde ik wederom over onze boerderij. Alleen was dit een heel rare droom, in de trant van 'The Hunger Games'. Er waren allemaal mensen, voornamelijk jongeren, en iedereen knalde iedereen af. Het was heel eng en duister.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 16 Nov 2013 15:23

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb weer gedroomd over Channing Tatum :) Grrrrr
AfbeeldingAfbeelding
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 17 Nov 2013 10:13

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik droomde dat ik met school naar Las Vegas ging om daar bij een universiteit te overnachten. Toen ik op die universiteit was bleek het opeens in Frankrijk te zijn. En ik wilde zo graag een jongen ontmoeten en zien (die jongen ken ik in het echt ook) en ik liep hem steeds mis en ik werd daar heel onrustig en verdrietig van. Maar de universiteit was wel mooi. :)
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 17 Nov 2013 10:24

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Kan me niet herinneren wat ik vannacht heb gedroomd, maar de afgelopen tijd droom ik regelmatig dingen die daarna ook gebeuren. Zo droomde ik 3 nachten voordat ik ongesteld moest worden 3 keer dat ik een positieve test in mijn handen had. Wat ook gebeurde.

Gisternacht droomde ik dat ik bloed verloor en daardoor eerder een echo mocht, maar daar gewoon een kloppend hartje te zien zou zijn! En dat gebeurde ook gisteren.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 17 Nov 2013 12:17

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Deze nacht droomde ik dat mijn vriend en ik in een studentenhuis woonden. Hij kwam 's ochtends na het werk thuis met een ander meisje en al de andere studenten vonden haar helemaal geweldig en zeiden dat zij en mijn vriend een prachtig koppel waren en veel lieve kindertjes zouden gaan krijgen. Uit jaloezie/frustratie heb ik toen met een schaar in mijn vriend zijn knieholte gestoken (maar het was niet zo erg, het zag enkel rood en hij kon niet meer zo goed stappen). Toen werd iedereen boos op mij en ging iedereen mij pijn doen en mijn spullen stuk maken.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 17 Nov 2013 12:30

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb gedroomd dat de staart van mn kat eraf was. Het was weekend dus ik moest naar weekend dierenarts. Ik ging met twee reismandjes, in de ene ging de kat en in de andere de staart:D
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Nov 2013 14:47

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Haha Plien, handig zo'n apart reismandje voor de staart!

Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb. Vanmorgen toen ik net wakker werd wist ik er nog wel 3, maar gelukkig vergeet ik ze daarna snel weer. Ik onthoud altijd zoveel dromen dat je er moe van zou worden.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Nov 2013 15:57

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Ik heb echt bizar gedroomd. Ik kwam er van de week achter dat de beheerster van het forum waar ik A. ooit heb leren kennen en die ik ook een aantal keer ontmoet heb (eerder dan A. zelfs) uitgezaaide borstkanker heeft. Ik was altijd weg van haar, keek enorm tegen haar op. De laatste jaren geen contact meer gehad, maar ze is wel op de crematie van A. geweest en toen kreeg ik een dikke knuffel, sinds kort heb ik haar ook op Facebook en zag ik ineens foto's van haar met bijna geen haar meer en toen bleek dus dat ze ziek was... Ok tot zo ver mijn inleiding :laughcry:.

Ik droomde dus dat ze afscheid van me wilde nemen en dat we gingen knuffelen in bed en dat ze toen aan mijn borsten ging voelen en dat ze vervolgens zei: "oh nee ik had me voorgenomen om dat niet te doen, je was er als vijftienjarige ook al erg ontvankelijk voor maar toen heb ik me ook ingehouden". Ik vond het helemaal niet erg (haha) maar we gingen toch maar weer uit bed en toen we op de bank zaten kwamen mijn ouders en die gingen allemaal hele vervelende vragen stellen en ze waren heel hardnekkig. Of ze niet een kind had gewild (ze heeft een dochter dus waar dat toch vandaan kwam?) want dat zou A. volgens mij vader zeker hebben willen weten. Ze wilde niet antwoorden maar mijn moeder vond dat ze dat toch moest doen. Ik vond het heel irritant en vond dat ze op moesten houden.

Ik werd wel een beetje in de war wakker moet ik zeggen en heb géén idee wat het allemaal te betekenen heeft, ik denk een combinatie van dingen of zo.
<<

Anoniem4

Bericht 17 Nov 2013 16:00

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Dat is zeker bizar Pompoen!

Ik heb gedroomd dat ik m'n date aan iemand ging laten zien en hij z'n baard had afgeschoren.
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira