Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geregistreerd partnerschap aangegaan..foutje?...

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 12 Jan 2021 17:21

Re: Geregistreerd partnerschap aangegaan..foutje?...

Wij doen het deels naar rato, maar dat schuift langzaamaan wel vanzelf op naar alles van de grote hoop. Ik denk dat je er het best gewoon een eerlijk en open gesprek over kunt aangaan met je partner. Hij heeft misschien helemaal niet door dat jij hiermee zit en wie weet is hij best wel bereid het anders aan te pakken als je hem dit vertelt.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Jan 2021 18:13

Re: Geregistreerd partnerschap aangegaan..foutje?...

Wat een zakelijk gebeuren zo zeg. Ik zou het gesprek aan gaan en er best op afknappen wanneer mijn vriend er zo in zou staan. Hier alles naar rato en vaak betalen we dingen voor elkaar en veel ook gezamenlijk. Echt maar net hoe het loopt. We hebben niks op 1 grote hoop maar mijn geld is zijn geld en andersom.
<<

Anoniem311

Bericht 12 Jan 2021 19:45

Re: Geregistreerd partnerschap aangegaan..foutje?...

Jeetje.. Ik zit in dezelfde situatie. Ook een praktijk en 0 inkomsten. Ook een samengesteld gezin, maar mijn man betaalt nu gewoon alles en van onze spaarrekening. Lijkt me toch meer dan logisch als je voor elkaar kiest. Normaal hebben wij het ook ongeveer 50 50 verdeeld maar dit is toch geen normale situatie..?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Jan 2021 13:59

Re: Geregistreerd partnerschap aangegaan..foutje?...

Kersje schreef:Jeetje.. Ik zit in dezelfde situatie. Ook een praktijk en 0 inkomsten. Ook een samengesteld gezin, maar mijn man betaalt nu gewoon alles en van onze spaarrekening. Lijkt me toch meer dan logisch als je voor elkaar kiest. Normaal hebben wij het ook ongeveer 50 50 verdeeld maar dit is toch geen normale situatie..?


Precies dit.. Het lijkt wel een zakelijke overeenkomst ipv een relatie.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 14 Jan 2021 21:04

Re: Geregistreerd partnerschap aangegaan..foutje?...

Lejow schreef:
Precies dit.. Het lijkt wel een zakelijke overeenkomst ipv een relatie.


En dat is natuurlijk ook exact wat een huwelijk of gp is 😁.

Heb je er nog over kunnen praten Twijfelaar?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Jan 2021 12:05

Re: Geregistreerd partnerschap aangegaan..foutje?...

Luisa schreef:
Lejow schreef:
Precies dit.. Het lijkt wel een zakelijke overeenkomst ipv een relatie.


En dat is natuurlijk ook exact wat een huwelijk of gp is 😁.

Heb je er nog over kunnen praten Twijfelaar?


Ja, zwart wit gezien natuurlijk wel haha
Maar ik mag toch hopen dat er ook wat liefde en begrip bij komt kijken, ipv alles zo star en zwart wit.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers