Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3187

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 09 Jul 2021 18:27

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ja, voor de icon in ieder geval wel.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Jul 2021 19:00

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

ik had wel de goedkoopste bij prenatal gekocht ik vond het naar 1 ritje al een gedoe bij elke bocht moest ik hem weer verplaatsten zag ik de kleine weer niet. Ik twijfelde al tussen z'n dooky of parasol. Heb nu dit ding. Vind het fijn dat je hem kan zien. Heb dit doekje nog niet gebruikt. Waar deze weg komt geen idee gekregen van iemand

Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jul 2021 10:07

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Even een updateje over de Studio Noos: Ik vind de tas eigenlijk een beetje tegenvallen. Zo groot is ie niet, zeker niet met twee kinderen. En ik moest m al wassen want er zat een vlek op en nu is ie gekrompen dus nu is t helemaal een klein ding. (daar kunnen zij op zich niets aan doen). Twijfel ik of ik m dan wel handig mee moet nemen voor vakantie. Had ik helemaal op gerekend, shit.
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Jul 2021 10:28

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

sarah1985 schreef:ik had wel de goedkoopste bij prenatal gekocht ik vond het naar 1 ritje al een gedoe bij elke bocht moest ik hem weer verplaatsten zag ik de kleine weer niet. Ik twijfelde al tussen z'n dooky of parasol. Heb nu dit ding. Vind het fijn dat je hem kan zien. Heb dit doekje nog niet gebruikt. Waar deze weg komt geen idee gekregen van iemand

Afbeelding


Ohja ik vind het niet zo erg dat ik hem niet kan zien. Ik gluur vaak even om het hoekje van de Dooky. Meestal rol ik hem een stukje naar beneden zodat zijn gezichtje niet in de zon ligt.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 12 Jul 2021 15:27

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Marin schreef:Even een updateje over de Studio Noos: Ik vind de tas eigenlijk een beetje tegenvallen. Zo groot is ie niet, zeker niet met twee kinderen. En ik moest m al wassen want er zat een vlek op en nu is ie gekrompen dus nu is t helemaal een klein ding. (daar kunnen zij op zich niets aan doen). Twijfel ik of ik m dan wel handig mee moet nemen voor vakantie. Had ik helemaal op gerekend, shit.


Ooh ik wilde hem juist mezelf cadeau doen voor de vakantie. Leek me handig. Nou jou even over denken nog dan!
⁠♡♡♡
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3187

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 12 Jul 2021 15:51

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ik heb er een via vinted! Nu mijn pakketje terecht is, en weer terug gaat naar de verkoper… hoop ik hem alsnog deze week te ontvangen.

Enfin, via vinted scheelt in prijs. En van Studio Noos zelf hebben ze deze week extra korting op sale artikelen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 12 Jul 2021 17:24

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Thanks Bloom! Ben bang dat ik hem via Vinted niet meer heb voor m'n vakantie. Of ik moet via postnl laten verzenden...

Fijn dat jij m toch nog krijgt 🤞🏻
⁠♡♡♡
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 894

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 12 Jul 2021 17:54

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ik ben team Dooky en team Studio Noos! Ik gebruik ze beiden echt veel en vind de tas juist wel groot. Er past een stuk meer in dan in mijn luiertas bijvoorbeeld.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jul 2021 18:36

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ik heb even gemeten en hij is aan beide zijden 8 cm gekrompen. Heb gewoon volgens wasvoorschrift gewassen. Ga wel contact met ze opnemen al denk ik niet dat dat nut heeft. Maar vond 'm sowieso wel tegenvallen qua grootte. Op de plaatjes oogt ie groter vind ik.
Let's discover the world together.
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 894

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 12 Jul 2021 18:53

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

En o ja wat ik een echt een topitem vind: de Philips Avent 4 in 1 babyvoedingmaker! Ik vind hapjes maken echt een feestje nu 😄
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Anoniem332

Bericht 12 Jul 2021 18:59

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

@marin hoe groot moet je tas zijn?
Laatst gewijzigd door Anoniem332 op 16 Aug 2021 21:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 12 Jul 2021 19:27

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ik heb ook een studio Noos gekocht (teddy). Vind hem echt huge! Kan me trouwens wel voorstellen dat die rib tassen krimpen in de was. Maar wel zonde en dan moeten ze eigenlijk ook gewoon zeggen ‘handwas’ ofzo.

Ik twijfelde nog om eentje met rib stof uit de sale te plukken, maar nu twijfel ik..
11.21
10.23
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 894

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 12 Jul 2021 19:32

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ik heb mijn Studio Noos tas nog niet gewassen trouwens. Ik ga er vanuit dat dat toch gewoon kan, in een babytas lekt natuurlijk nog wel eens wat. Ik wil ook graag nog een 2e Studio Noos erbij, een rib- of een teddytas.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jul 2021 19:47

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Haha ja misschien is mijn definitie van huge misschien wel anders maar mijn eerste reactie van toen ik 'm uitpakte was direct wel oh dit vodje is wel echt minder dan op de plaatjes. Ik heb wel een linnen versie trouwens, dus die is wel lichter en dunner. Maar de maat zou 't zelfde moeten zijn. En er stond koude was of 30 gr zonder centrifugen en heb ik me gewoon aan gehouden. Ik ga wel even foto's maken en contact opnemen maar helaas red ik niet meer voor de vakantie een nieuwe, als ik dat al zou willen. Wel stom want zag me juist leuk voor me ipv een lelijke rugzak als handbagage.

Maar goed weten jullie iig dat je echt koud moet wassen. En ja Hugo binnen een week al twee vlekken haha maar daar kunnen zij niks aan doen natuurlijk. 😂
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 12 Jul 2021 20:09

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ow wat balen joh Marin!
Ik heb twee studio Noos tassen, een teddy met cognac kleurige hengsels en een mistletoe groene ( polyester) en die heb ik beide zonder problemen al meerdere keren gewassen. Ook het rugzakje van mijn zoon is al vaak in de wasmachine geweest.

Waarschijnlijk net pech met het soort stof, ik zou het zeker melden wat dat hoort gewoon niet en daar zijn de tassen toch ook net wat te duur voor.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 12 Jul 2021 20:09

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Oh echt joh! Ik vind hem heel groot haha. Kan een weekend weg met mijn spullen en zijn spullen er in. Heb hem ook al een paar keer gewassen en nog steeds prima.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jul 2021 20:11

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ja zit nu enorm te twijfelen of ik niet heel gauw een rib of teddy (maar die vind ik zelf minder leuk) moet bestellen voor de vakantie toch... 😂 Fuck it ga dat gewoon doen. En dan maar afwachten wat ze zeggen over deze. Heb al gemaild.
Let's discover the world together.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Jul 2021 20:15

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Wat is het toch met die tassen? Zit daar ook een of meerdere vakje(s) in of zo? Want een groot vak voor alles is toch helemaal niet handig?

Ik had laatst een grote tas mee om te gaan zwemmen maar dan ben ik steeds alles kwijt :). In mijn luiertas zitten verschillende vakken en heeft alles een vaste plek.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jul 2021 20:17

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ja had ik laatst ook gevraagd hier. Maar echt één vak. Heb wel van m'n oude luiertas van die 'pods' voor voeding en luiers die ik nu in de nieuwe tas doe (maar verder vind ik die oude tas niet meer leuk en is te klein met twee kinderen. Ik wil nog wel een apart etuitje erin voor sleutels enzo idd want die dingen gaan altijd naar de bodem bij dit soort tassen haha.
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Jul 2021 20:52

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ik snap eigenlijk ook niet de appeal van die dure tassen. Het is toch gewoon een grote canvas tas/boodschappentas. Kan je zelf ook prima maken voor een paar tientjes voor de mooie stof.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jul 2021 21:04

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Ik vind met name een grote tas handig met twee kinderen. Ik heb altijd 2 schone sets voor zoontje mee, dochter krijgt nu flesvoeding en begint speeltjes te waarderen. Dus het is twice the shit. 🤣 Tot voor kort gooide ik constant wat onderin de wagen, met de lockdowns kwam ik toch niet verder dan de speeltuin. Maar begint nu wel handig te worden om wat uit te breiden.
Let's discover the world together.
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 12 Jul 2021 21:20

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Tabbie schreef:Ik snap eigenlijk ook niet de appeal van die dure tassen. Het is toch gewoon een grote canvas tas/boodschappentas. Kan je zelf ook prima maken voor een paar tientjes voor de mooie stof.


Haha ik kan dat niet :P Heb een paar keer iets geprobeerd te naaien met een naaimachine, maar die gave heb ik niet haha. Te ongeduldig, of dat draad wat steeds breekt (zie ik noem het al draad.. garen bedoel ik :D )

Net als die babybroekjes, superschattig. Maar ik kan dat niet.
11.21
10.23
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Jul 2021 21:23

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Tabbie: Ik snap het ook niet hoor, haha. 50,- voor een tas van 2 lapjes stof met een hengsel eraan..
Dan heb ik toch liever m'n simpele luiertas model Cowboysbag met vakjes waar ik nog eens wat in kan vinden 😁
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Jul 2021 22:10

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Haha ik heb gewoon een paar van die gratis canvas tassen van winkels, bv sostrene grene, ooit gekregen of gekocht. En die zijn gewoon even groot. Ja, het lijkt mij gewoon meer een hype dan echt de perfecte tas ofzo doe dat geld waard is.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 12 Jul 2021 22:32

Re: Do’s en don’ts van de baby-uitzetlijst

Die zijn wel kleiner en passen niet met het hengsel om de wagen. Ik vind het juist relax dat het één groot vak is, snap nooit wat je met al die vakjes moet in een luiertas. Heb een etuitje met luiers en de rest gewoon los in de tas.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Valkyrie