Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shorts

<<

Anoniem 42

Bericht 06 Nov 2013 11:15

Shorts

Vorige winter droeg ik vaak shorts met een maillot eronder, kan dat deze winter eigenlijk ook nog of zie ik er dan uit of ik een jaar achter loop?
<<

Anoniem12

Bericht 06 Nov 2013 11:16

Re: Shorts

Twellie schreef:Vorige winter droeg ik vaak shorts met een maillot eronder, kan dat deze winter eigenlijk ook nog of zie ik er dan uit of ik een jaar achter loop?

Toevallig zag ik gisteren een meisje die het aan had, ik vind het leuk!
<<

Esmee

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:56

Bericht 06 Nov 2013 20:48

Re: Shorts

Ik vind het zelf altijd een beetje kinderlijk staan. Tot een jaartje of 12/13 vind ik het nog wel leuk, maar daarna niet meer.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 06 Nov 2013 21:00

Re: Shorts

Vorige winter was ik er te dik voor, er was geen maillot die normaal over mijn buik ging. Dus ik hoop dat ik het dit jaar nog kan dragen zonder aangekeken te worden alsof ik aan het tijdreizen ben.
R. 2013
D. 2016
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 07 Nov 2013 09:00

Re: Shorts

Het ligt ook aan het figuur van degene die een shortje met panty/maillot draagt of het een beetje leuk uit ziet....
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 07 Nov 2013 09:12

Re: Shorts

Nou zag net een moeder bij school staan en die had echt een te kort broekje aan strak en dan een panty
wel allebei zwart maar bleh dat strakke? Vind het alleen evt mooi als je slank bent dan een dikke maillot en een beetje los vallend shortje

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers