Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen tegen slijtage broek door schurende bovenbenen?

<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 06 Jan 2021 15:38

Re: Wat te doen tegen slijtage broek door schurende bovenben

Het helpt niet tegen het slijten an sich, maar wel dat je langer met je broeken doet.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jan 2021 15:41

Re: Wat te doen tegen slijtage broek door schurende bovenben

Nou niet met de broek zelf dus, maar met het extra stuk stof. Ik zou zelf geen broek aantrekken waar gaten in zitten met een stuk stof eronder, dat ziet er toch niet uit?

Om deze reden koop ik dus nooit dure broeken, ik calculeer gewoon in dat ik er niet eindeloos mee kan doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Jan 2021 15:44

Re: Wat te doen tegen slijtage broek door schurende bovenben

Hebben jullie geen kluisjes op werk? Ik had twee collega’s die gingen met de racefiets naar werk, douchte dan daar en kleedde zich om. Zou ik niet per se doen al is het wel vet slim (en gezond) vind ik. Zij waren na werk meteen klaar en hoefde niet meer naar de sportschool. Je kan toch gewoon even je broek omwisselen in het toilet? Dat zou ik niet zo’n groot probleem vinden. Wat je ook kan doen is heen wandelen en terug fietsen. En dan om en om. Dus dan laat je fiets op werk (veilig stallen) en loop je naar huis en andersom.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Jan 2021 11:13

Re: Wat te doen tegen slijtage broek door schurende bovenben

Savi schreef:Afvallen in mijn geval. Ik had het bijna niet meer toen ik 30 kilo lichter was. En inderdaad houden goedkope jeans zich beter dan hele dure.


Ik had dus juist een keer goedkoperen gekocht omdat ik ook altijd last heb gehad van scheurende. Deze kan ik na 4 maanden afschrijven. Terwijl een duurdere meestal nog wel 9 maanden mee ging.
Maar ik stap denk ik toch weer over op de heren broeken. Meer jeans, minder stretch en die ging een jaar mee.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers