Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik neem ontslag

<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 28 Sep 2021 23:23

Re: Ik neem ontslag

Siem schreef:Hoe gaat het nu met je Beau?


Er bleek niet zoveel aan de hand met de bloedplaatjes. Ja, ze zijn laag, maar niet zo dramatisch als de assistent schetste. Ik had wel een gigantisch vitamine D tekort en daarvoor heb ik een stootkuur vitamine D gekregen.

Ik heb gesprekken met huisarts, POH en op 12 oktober, samen met mijn man, een gesprek met onze oude psycholoog, waar direct een psychiater bij zit. Daarnaast volg ik massagetherapie. Een alternatieve geneeswijze, maar baat het niet...

Verder ben ik gisteren ontslagen. Ik zal nooit meer terugkeren naar deze overheidsinstantie. Langer dan 6 weken ziek is einde verhaal. Ik moest even huilen, maar voel me vooralsnog erg opgelucht. En voor het eerst in mijn leven voel ik me alles behalve wanhopig. Mijn man en ik hebben al bepaald hoe de rest van ons leven eruit gaat zien, als werkenden.

Blij met alles wat ik heb geleerd, ook over mezelf, en blij met mijn hele lieve collega's die gisteren geschokt reageerden op mijn afscheidsapp. Ik kan het niet helpen dat ik ziek ben geworden, ik was sowieso al een risico, en dus snap ik het bedrijf. Jammer, maar helaas. Ik kom er wel! En zoooooo dankbaar voor mijn man.

Edit: Wachttijd voor GGZ is anderhalf jaar. Mijn man vroeg het een anderhalf jaar geleden al aan en hij is dus 12 oktober aan de beurt. Omdat we echt een goede band hebben met de psych en ze ons beiden in het verleden al hielp, mag/moet ik gewoon meekomen. Om even te verduidelijken, voor iemand denkt dat we worden voorgetrokken door ggz of psych. Ergens wel, want ik heb nog gewoon een jaar wachttijd te gaan, maar ik ben blij dat het zo kan.
<<

ChiQ

Bericht 29 Sep 2021 08:14

Re: Ik neem ontslag

Naar zeg Beau. Sterkte met je herstel, hoop dat de gesprekken iets voor je kunnen betekenen. Was je contract niet verlengd?
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 29 Sep 2021 21:11

Re: Ik neem ontslag

ChiQ schreef:Naar zeg Beau. Sterkte met je herstel, hoop dat de gesprekken iets voor je kunnen betekenen. Was je contract niet verlengd?


Jawel. Heb ook gewoon een contract met het uzb tot 8 februari, maar iedereen die 6 weken in de ziektewet zit vliegt er bij de inlener gewoon uit. Wist mijn teamleider ook niet, maar goed. Ik en 4 anderen uit hetzelfde team mochten vertrekken.

Ik vind het allemaal maar haaks op elkaar staan. Dat wat het bedrijf uitvoert en dat wat ze nu zelf doen. Het is alleen niet anders. En ik heb zolang met klachten rondgelopen dat ik er nu niet meer rouwig om ben. Kan heel goed zijn dat ik niet meer in loondienst terugkeer. We gaan het zien. :)
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 29 Sep 2021 23:23

Re: Ik neem ontslag

Vervelend voor je allemaal, Beau. Ik herken dat van zes weken bij uitzendcontract of detachering wel. Dat is het grote voordeel ook aan mensen gedetacheerd of als uitzendkracht aan te nemen. Ik hoop heel erg dat je goed herstelt en weer een fijne plek vindt daarna!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

ChiQ

Bericht 30 Sep 2021 08:52

Re: Ik neem ontslag

Wat een gedoe zeg! Goed dat je er zo instaat, je baan verliezen is gewoon k u t.
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 30 Sep 2021 10:43

Re: Ik neem ontslag

Sterkte met alles Beau.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 30 Sep 2021 12:11

Re: Ik neem ontslag

Dank jullie wel. In deze situatie heb ik het geluk dat mijn man en zijn bedrijf het heel erg goed doen. Hij verdiend in 1 week waar ik een maand 32u per week voor moet werken. Mijn man wil dan ook graag dat ik in zijn bedrijf aan de slag ga als ik volledig hersteld ben. We gaan het zien wat de toekomst brengt. Voor het eerst voel ik me echt zen in deze situatie. Al mis ik mijn collega's en de groepsapp nu al. 🙈
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 30 Sep 2021 13:32

Re: Ik neem ontslag

Wat rot dat het zo gelopen is, Beau.
Wel fijn dat jullie financieel in deze positie zitten.

Veel sterkte en succes met je herstel!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 30 Sep 2021 14:41

Re: Ik neem ontslag

Dank je wel!

Ik had 3 jaar geleden niet kunnen vermoeden dat we er financieel goed bij zouden zitten. Is zo'n zorg minder. Dat je gewoon de kans krijgt om goed te herstellen i.p.v. te spoedig weer aan het werk te gaan, omdat het voor het geld wel moet.

En ik heb natuurlijk eerder noodgedwongen aan mezelf gewerkt, maar dat was een dure bezigheid waar we nu echt uit zijn. Begint het weer. 🙈
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers