Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik neem ontslag

<<

Anoniem307

Bericht 27 Feb 2021 23:02

Re: Ik neem ontslag

Het moet toch ook niet mogelijk zijn? 18 maanden... Dan zijn de problemen niet te overzien. Ik weet niet wanneer ik wel aan de beurt ben... Afwachten.

Ik voel me k*t, kl*ten en kansloos. Ik ben niets, ik kan niets en zal nooit iets bereiken. Mijn man probeert me op te beuren. Benoemt alles waar ik trots op kan zijn. Maar ik voel dat niet zo....
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11591

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Feb 2021 10:35

Re: Ik neem ontslag

18 maanden is echt bizar. Hopelijk heb jij sneller een afspraak.
2015 💙
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 20 Aug 2021 22:36

Re: Ik neem ontslag

Jullie weten allemaal wie ik was, dus ik haal mijn eigen topic even omhoog. Hoop dat het mag bm's? Omdat reageren onder 2 namen niet mag.

Het ging dus al lange tijd niet goed. Ik wist dat ik overspannen was (door gebeurtenissen in privéleven), met dat gegeven heb ik helemaal niets gedaan.

Dinsdag had ik een bilateraal gesprek en mijn leidinggevende zei: Wat ben je aan het doen? Moet ik je verplichten naar kantoor te komen? Je cijfers lijken nergens op. Wat is er aan de hand?q

Nou ja, dikke tranen, want ik wist donders goed dat mijn cijfers om te janken waren. Ik kon 8uop een stoel achter mijn laptop zitten en niets doen. Ik zag de antwoorden niet meer. Ik kon niets meer. Leeg. Op.

Dezelfde middag zat ik bij de huisarts in dikke tranen; burn-out. Medicijnen verhoogd, wekelijkse afspraken met huisarts en poh. Eerste week, nu dus, alleen doen wat ik wil, volgende week werken met schema. Ik baal hier zo van.... Maar ik had beter kunnen weten toen het woord overspannen werd genoemd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Aug 2021 22:46

Re: Ik neem ontslag

Oh wat onwijs naar voor je Beau. Wat zou je je rot voelen.
Weet je of je nu overspannen bent of een burn out hebt? En wat bedoel je met ‘werken met schema’, is dat direct al weer opbouwen met je werk? Dat is toch veel te snel als je een burn out hebt of overspannen bent? Krijg je begeleiding van een arbo-arts?
#teammaple🍁
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 20 Aug 2021 22:51

Re: Ik neem ontslag

De huisarts zei dat het een burn-out is en dat ik minstens een half jaar uit de running zal zijn. En met schema bedoelde huisarts, 8u ontbijt, 12u lunch, bv 5km met de honden lopen. Etc.

Ze vroeg of ik een doodswens heb, toen gaf ik aan dat ik een paar weken coma heerlijk zou vinden. Maar dood? Nee, dan heb ik voor niets zo hard aan mezelf gewerkt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Aug 2021 22:54

Re: Ik neem ontslag

Oooh dan begreep ik je gelukkig verkeerd. Ik begrijp je, met schema. Is de huisarts dan degene met wie je in contact blijft hierover? Geen arbo-arts? Gewoon even nieuwsgierig hoor.
Ik vind het echt rot voor je. Heel erg fijn dat je je honden hebt, die dwingen je toch ook tot een ritme hè, hopelijk helpt dat.
#teammaple🍁
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 20 Aug 2021 23:03

Re: Ik neem ontslag

Urban Naked schreef:Oooh dan begreep ik je gelukkig verkeerd. Ik begrijp je, met schema. Is de huisarts dan degene met wie je in contact blijft hierover? Geen arbo-arts? Gewoon even nieuwsgierig hoor.
Ik vind het echt rot voor je. Heel erg fijn dat je je honden hebt, die dwingen je toch ook tot een ritme hè, hopelijk helpt dat.


Nu de huisarts en poh, maar later ook met de arbo-arts van mijn werkgever. Mijn leidinggevende en contactpersoon van uzb hadden al uitgesproken dat ik mogelijk een burn-out heb. Toen ik dat bevestigde nav afspraak huisarts, hebben ze me gelijk langdurig ziekgemeld.

Als ik niet al bijna 2 jaar had gewerkt en ze niet wisten dat ik gewoon goed ben in mijn werk, dan had ik afgelopen dinsdag mijn ontslag gehad. Die gewaarwording heeft me wel geleerd dat ik zaken serieuzer moet nemen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Aug 2021 23:06

Re: Ik neem ontslag

Maar hoe dan, je had toch laatst een nieuw contract dacht ik?
#teammaple🍁
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 20 Aug 2021 23:12

Re: Ik neem ontslag

Urban Naked schreef:Maar hoe dan, je had toch laatst een nieuw contract dacht ik?


8 augustus inderdaad. Fase B. Goed onthouden. Maar die heb ik met uzb en niet met mijn inlener. Dus als zij mij niet meer willen... Dan moet het uzb op zoek naar een nieuwe werkgever. Maar dat wil ik helemaal niet. Gek genoeg houd ik van mijn werk en mijn collega's. Ik wil geen andere baan, ik wil mezelf weer terug.

Ik was ook net begonnen met de loopbaancoach binnen het bedrijf. Ik zit hier helemaal niet op te wachten. Maar wie wel? 😕
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Aug 2021 23:26

Re: Ik neem ontslag

Nee tuurlijk zit je daar niet op te wachten. Hartstikke klote. Ik hoop dat je de komende tijd lief voor jezelf kunt zijn en niet te streng. Heel veel sterkte.
#teammaple🍁
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 20 Aug 2021 23:44

Re: Ik neem ontslag

Dank je wel. 🍀
<<

Tauriel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 466

Geregistreerd: 17 Jun 2021 13:23

Bericht 21 Aug 2021 10:07

Re: Ik neem ontslag

Ik heb net je topic gelezen Beau. Heel veel sterkte. Naar om te lezen dat je zo met jezelf in de knoop zit. Een dikke virtuele knuffel voor je.
“Smile and wave, boys. Smile and wave…"
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 21 Aug 2021 10:24

Re: Ik neem ontslag

Heel veel sterkte! 😘
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem325

Bericht 21 Aug 2021 13:12

Re: Ik neem ontslag

Wat vervelend om te lezen Beau, veel sterkte voor jou. Hopelijk voel je je snel beter.
<<

Anoniem319

Bericht 21 Aug 2021 13:25

Re: Ik neem ontslag

Heel veel sterkte Beau.
<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 26 Jun 2021 23:46

Bericht 21 Aug 2021 13:31

Re: Ik neem ontslag

Wat ontzettend vervelend Beau. Heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Anoniem315

Bericht 22 Aug 2021 11:38

Re: Ik neem ontslag

Ach, wat vervelend! Sterkte en doe rustig aan.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 23 Aug 2021 21:14

Re: Ik neem ontslag

Dank jullie wel! Heb van alles meegemaakt, maar nog nooit dit. Ik ben kapot. 🥴
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 23 Aug 2021 21:21

Re: Ik neem ontslag

Veel sterkte, Beau!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 27 Aug 2021 21:50

Re: Ik neem ontslag

Het is mogelijk geen burn-out. De assistent van de huisarts belde vanmiddag, want mijn bloeduitslagen waren verontrustend. Ik heb veel te weinig rode bloedplaatjes... Donderdag opnieuw prikken en dan specifiek op de bloedplaatjes, foto van de buik etc.

Ik ben gevaccineerd, dus gedachten van mensen is dat het dan van de vaccinatie moet komen, maar ik heb deze klachten al een half jaar ..
<<

Anoniem315

Bericht 27 Aug 2021 22:08

Re: Ik neem ontslag

Oh, wat een andere wending! Wat onzeker zeg. Sterkte... Hopelijk gaat de tijd snel voor je, zodat je weet waar je aan toe bent.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Aug 2021 23:08

Re: Ik neem ontslag

Nou dat is zeker een andere wending! Te weinig rode bloedcellen bedoel je zeker, dus bloedarmoede? Je zult wel bekaf zijn dan! Hopelijk is de oorzaak snel te achterhalen.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 28 Aug 2021 11:48

Re: Ik neem ontslag

Ze had het over bloedplaatjes, maar kan ook cellen zijn. Maakt me niet zoveel uit. Als ik het Google kom ik ook uit bij bloedarmoede. En ja, als ik de symptomen zo bekijk dan is het precies zoals ik me voel. Maar zo voel ik me al een half jaar en bij vorige bloeduitslag kwam er niets naar voren. Heb ook gehoord dat het door de vaccinatie kan komen. Maar ik ben geen huisarts, dus wacht donderdag gewoon af. Wel stom van mezelf dat ik altijd verwacht dat het psychisch is ipv lichamelijk. Had de huisarts niet gezegd dat ze wilde gaan bloedprikken om lichamelijke klachten uit te sluiten, om zeker te weten dat het een burn-out is, was ik gewoon naar huis gegaan met die wetenschap zonder verder te kijken.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 28 Aug 2021 15:25

Re: Ik neem ontslag

De assistent heeft het in niets over bloedarmoede gehad, wel over hiv, Herpes en auto-immuumziekte. Eerste twee lijken me uitgesloten, dus dan blijft er weinig over. Vervolg bloedprikken is donderdag.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 11 Sep 2021 19:35

Re: Ik neem ontslag

Hoe gaat het nu met je Beau?
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers