Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik neem ontslag

<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 08 Jan 2021 21:40

Re: Ik neem ontslag

Ik heb Isles gesproken. Even een bericht uit haar naam:
Het gaat goed. Heb de hele week gewerkt. Omdat ik geen stem had, voornamelijk schriftelijk gecommuniceerd met de klanten. Daarnaast vooral in de avonden heel rustig aan gedaan en vroeg op bed gegaan. Kom me binnenkort wel melden, maar eerst even met man en Jack Flikken in Maastricht kijken en vroeg slapen. :)
<<

Anoniem307

Bericht 08 Jan 2021 23:34

Re: Ik neem ontslag

Dank je, Jordana. :)

Ik was zondagavond zo overstuur, dat ik me eigenlijk maandag schaamde voor wat ik heb gezegd/geschreven.

Maandagochtend vroeg uit bed en ingelogd. Want ik wil een vaste aanstelling, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt met het bericht van afgelopen zondag, dat ziekmelden geen optie voor mij was. Omdat mijn TM net was gestart, heb ik met mijn coach overlegd wat wijsheid is voor een vrouw zonder stem. Daarop is besloten dat ik mijn dienst schriftelijk mag doen. Wij bellen (70%) en beantwoorden berichten (30%) en nu dus een dag berichten i.v.m. missen stem en me niet lekker voelen. Die avond vroeg op bed gegaan.

Dinsdagochtend heb ik mijn TM gebeld. We hadden maandag nog geen telefoonnummer van hem. De nieuwe TM is denk ik wel precies de man die wij als groep nodig zijn. Zacht, maar in het werk bikkelhard. Meelevend, maar niet tot op het bot. Je neemt geen loopje met hem. 1 gesprek is soms wat je nodig hebt om iemand in te schatten en ok, hij heeft zichzelf ook via mail voorgesteld. :P Ook dinsdag heb ik mijn dienst schriftelijk gedaan. Want geen stem en dat was ook te horen.

Ik durf denk ik wel eerlijk te zeggen dat het dit keer een combinatie was van alles. Ziek, zwak en misselijk, nieuwe TM en woensdag een gesprek met de Raad van de Kinderbescherming m.b.t. de dochter van mijn man. Gesprek is super verlopen en het was net alsof er toen pas een last van me afviel. Dus het was misschien toch ook wel geestelijk. Ook al voelde ik me hondsberoerd.

Donderdag wilde ik weer volledig 'de lijn in', maar door achterstanden in het schriftelijk deel, weer op schriftelijk gezet. En vandaag ook. Ik hoest veel minder, ben niet meer snotterig en voel me ook geen zak hooi meer. Maar zoals ik al eerder aangaf, dat kan ook komen door het gesprek van woensdag. Ik vind het soms heel moeilijk om te bepalen wat waar hoort en wie of wat de oorzaak is. Maar ik ben dus aan de beterende hand. En dat door rust, reinheid en regelmaat. Ik hou van die drie r's. Maar wel 'fijn' om te lezen dat jullie je zorgen maakten. Was niet mijn bedoeling, want meestal word ik niet echt gemist. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem307 op 09 Jan 2021 00:55, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 09 Jan 2021 00:36

Re: Ik neem ontslag

Tuurlijk word je wel gemist Isles!

Heel fijn te horen dat je aan de beterende hand bent. Soms is het ook allemaal even gitzwart, zeker als je moe bent en er drukke externe zaken op je schouders.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem307

Bericht 09 Jan 2021 00:58

Re: Ik neem ontslag

Dat is het ook, Marsy. Achteraf bleek het echt een combinatie te zijn. Niet gezond zijn, maar ook teveel op het bordje krijgen. En we zijn er nog niet. Maar heb in de afgelopen week wel geleerd hoe waardevol mijn werk echt is. Ik dacht dat ik het kwijt was, dat gevoel met het werk, maar het is er nog steeds wel degelijk. Gelukkig. :)
<<

Anoniem307

Bericht 09 Jan 2021 01:00

Re: Ik neem ontslag

Jordana schreef:Ik heb Isles gesproken. Even een bericht uit haar naam:
Het gaat goed. Heb de hele week gewerkt. Omdat ik geen stem had, voornamelijk schriftelijk gecommuniceerd met de klanten. Daarnaast vooral in de avonden heel rustig aan gedaan en vroeg op bed gegaan. Kom me binnenkort wel melden, maar eerst even met man en Jack Flikken in Maastricht kijken en vroeg slapen. :)


Haha, hoe erg! Ik had net 4 uur geslapen toen ik Jordana antwoord gaf. Ik ben nog niet moe, nu. Maar had op dat moment moeite met ontwaken en dacht echt dat ik na Flikken naar bed zou gaan. :palm:
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 09 Jan 2021 10:21

Re: Ik neem ontslag

Fijn dat het beter met je gaat Isles!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 611

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 09 Jan 2021 23:09

Re: Ik neem ontslag

Fijn Isles. Hopelijk ben je gauw weer helemaal fit.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Anoniem307

Bericht 24 Jan 2021 06:06

Re: Ik neem ontslag

Ik wilde toch even een update geven. :)

Ik heb het echt heel moeilijk gehad. God, wat was ik ziek. Maar inmiddels werk ik weer met plezier en gaat de tijd heel snel voorbij. Ik denk dat niemand van mijn collega's heeft gemerkt dat er iets met me was. Ik heb me een beetje afgezonderd van de app. Maar het gaat weer goed. Ik vind het idioot dat ik ontslag overwoog, dat ik zo verschrikkelijk uit mijn hum was, maar hoewel ik het niet had verwacht, alles gaat voorbij. :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Jan 2021 10:39

Re: Ik neem ontslag

Gelukkig maar! En ook dat je geen impulsieve acties hebt verricht.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 24 Jan 2021 14:35

Re: Ik neem ontslag

Ik lees dit topic nu pas, maar fijn dat het weer beter gaat Isles!
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:33

Bericht 24 Jan 2021 15:15

Re: Ik neem ontslag

Fijn dat het weer beter met je gaat en ook gelukkig om te horen dat je geen ontslag heb genomen.
<<

Anoniem307

Bericht 30 Jan 2021 22:19

Re: Ik neem ontslag

Ik heb de afgelopen week met plezier gewerkt. Mijn nieuwe skill ging me verbazingwekkend goed af. Donderdag hoorde ik dat nog een collega per 1 maart een contract krijgt. Heeft hij absoluut 100% verdiend. Toch steekt het.

De dag erna kreeg ik een telefoontje van UWV. Mijn Wia WGA wordt stopgezet! Ik verdien al ruim een jaar 65% van mijn manmaatloon en heb geen recht meer. EINDELIJK! Ik geloof niet dat de dame mijn blijdschap snapte, want veel mensen zullen er niet blij van worden, maar ik ben mezelf zo dankbaar dat dit tenminste is gelukt. 😁
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 30 Jan 2021 23:06

Re: Ik neem ontslag

Ik snap wel dat dat een beetje steekt, Isles. Weet jouw leidinggevende dat je ook graag een vast contract wil?

En wat goed van je dat je zover bent dat de Wia wordt stopgezet, fijn zeg!
<<

Anoniem307

Bericht 30 Jan 2021 23:18

Re: Ik neem ontslag

Nee, oude tm wel. Maar nieuwe tm wilde tijdens overdracht niets weten van oude tm's mening en feiten. Dat wilde hijzelf ontdekken. Wel zei hij tijdens het werkoverleg dat als we iets willen, we proactief moeten zijn. Ik heb me al aangeboden voor nieuwe skills, dus volgende stap is zeuren om contract. 🙈
<<

Anoniem307

Bericht 25 Feb 2021 13:23

Re: Ik neem ontslag

Sinds vanochtend mezelf ziek gemeld. Zowel lichamelijk als geestelijk gaat het niet meer. Morgen afspraak voor de huisarts. Het ging zo goed en zo opeens zo slecht....
<<

Anoniem313

Bericht 25 Feb 2021 13:26

Re: Ik neem ontslag

Hee, wat vervelend joh! Je zat zo in een up, inderdaad, met je nieuwe skill enzo. Wil je vertellen wat er is?
<<

Anoniem307

Bericht 25 Feb 2021 13:33

Re: Ik neem ontslag

Ik ben maanden geleden tijdelijk geswitcht van medicatie, omdat mijn eigenlijke medicatie leveringsproblemen had. Dat is heel slecht bevallen. En sindsdien loop ik te kwakkelen. Geestelijk.

Daarnaast hoest ik nog steeds veel en heb ik geregeld keelpijn. Een zeer zwak immuunsysteem. Het is een combinatie, denk ik.

Ik reageer slecht op feedback, trek me alles persoonlijk aan, vind mezelf niet goed in mijn werk en niet leuk voor collega's. In die flow denk ik dat mijn teamleider mij haat. Het gaat gewoon niet goed.
<<

Anoniem313

Bericht 25 Feb 2021 14:40

Re: Ik neem ontslag

Ja, het zal een combinatie zijn. Goed dat je naar de huisarts gaat! En die TL haat jou niet hoor. Heb je dit weleens met haar of hem besproken?
<<

Anoniem307

Bericht 25 Feb 2021 14:42

Re: Ik neem ontslag

Nee, en ik weet verstandelijk wel dat hij me heus niet haat, op zijn minst wat minder leuk vindt, maar het zit vast in mijn hoofd. TM heeft een vader op sterven waar hij zich mee bezig moet houden. Dus zo'n gesprek zie ik voor me voor over een maand.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 611

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 25 Feb 2021 14:53

Re: Ik neem ontslag

Sterkte ermee Isles, goed dat je een eerste stap hebt gezet. Hopelijk zit je gauw weer goed in je vel.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 25 Feb 2021 16:08

Re: Ik neem ontslag

Wat ontzettend vervelend dat het lichamelijk en geestelijk niet goed gaat, Isles. Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem309

Bericht 27 Feb 2021 13:01

Re: Ik neem ontslag

Wat vervelend dat je weer zo slecht in je vel zit Isles! Hoe was het gesprek met de huisarts? Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Sterkte!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Feb 2021 18:09

Re: Ik neem ontslag

Vervelend joh Isles, sterkte! Ik vind je wel heel reflectief, fijn dat je goed ziet wat er speelt. Dat helpt hopelijk in accepteren en uiteindelijk werken aan herstel/een oplossing.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem307

Bericht 27 Feb 2021 21:29

Re: Ik neem ontslag

tuttebel schreef:Wat vervelend dat je weer zo slecht in je vel zit Isles! Hoe was het gesprek met de huisarts? Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Sterkte!

We hebben de dosering Prozac van 20 naar 40mg gezet. En ik ben doorverwezen naar GGZ. Omdat het om een herverwijzing gaat, gaat het mogelijk sneller op gang komen. Man moest denken aan een wachttijd van 18 maanden. Maar die is al jaren niet meer in therapie.
<<

Anoniem313

Bericht 27 Feb 2021 22:16

Re: Ik neem ontslag

18 maanden, verschrikkelijk! Gelukkig gaat het bij jou dan sneller. Enig idee wat dan de hele wachtlijst is? Hoe voel je je nu?
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers