Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Belonen goed gedrag

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Jan 2021 18:32

Re: Belonen goed gedrag

Wow holly wat geef jij een fijne kijk op de zaak in dit topic, ben er echt van onder de indruk.

Zelf heb ik verder geen tips, ik vind alles wat HG zegt heel waardevol.
#teammaple🍁
<<

Anoniem318

Bericht 04 Jan 2021 19:59

Re: Belonen goed gedrag

Urban Naked schreef:Wow holly wat geef jij een fijne kijk op de zaak in dit topic, ben er echt van onder de indruk.

Zelf heb ik verder geen tips, ik vind alles wat HG zegt heel waardevol.


Ja volledig mee eens, ik lees HGL’s reacties hier ook vol bewondering.
<<

Anoniem326

Bericht 04 Jan 2021 22:10

Re: Belonen goed gedrag

Bedankt. Door de wol geverfd denk ik 🙂
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Jan 2021 22:16

Re: Belonen goed gedrag

HollyGolightly schreef:Bedankt. Door de wol geverfd denk ik 🙂


Gewoon een topmama die alles voor haar kindjes over heeft met een enorm goeie helicopterview ervaring als stiefmoeder en daarnaast ook nog eens super goed in verwoorden van je mening.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 04 Jan 2021 22:19

Re: Belonen goed gedrag

Wel grappig, mijn ex zwager is hier vanavond. Die kent mij, ons, zoontje maar ook zijn moeder en hij zei ook al, je doet het goed. En je doet het niet voor de waardering van iemand anders buiten je gezin. En de waardering van zijn moeder ga je nooit krijgen. Maar hij vond het jochie ook zeker positief veranderd sinds we hier samenwonen. Dus ergens doen we het natuurlijk wel goed (genoeg)
Ik heb er moeite mee dat zelf te zien, maar zie ook wel dat dat klopt.
<<

Anoniem326

Bericht 04 Jan 2021 22:29

Re: Belonen goed gedrag

Wat lief Minx.

En houd je vast aan die woorden Popcorn. En zij zien en kennen jou. Laat die woorden goed tot je doordringen en niet die van zijn ex. Wat weet zij nou helemaal van jou? Jij weet zelf hoe het zit, hoe goed je je best doet en de belangrijke mensen om je heen die jou en het kind kennen weten dat ook en waarderen dat ook.
<<

Geel

Bericht 05 Jan 2021 00:17

Re: Belonen goed gedrag

Bedenk dat inderdaad.

En ook dat als een verandering lang op zich laat wachten, of misschien wel nooit komt, dat niet betekent dat jij meteen/steeds/alles moet veranderen. Gewoon rustig, consequent en liefdevol doorgaan met wat je doet.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Okt 2021 22:08

Re: Belonen goed gedrag

Jeetje, even een up.

Na heel lang aangeven van mijn kant en eindelijk doorpakken van zijn eigen ouders, is er nu dan toch eindelijk wat schot in ons verhaal.
Er zijn vanuit school grote zorgen aangegeven, en ze staan er dan ook op een traject in te gaan om te onderzoeken wat dit ventje heeft.
Van de weken van dit schooljaar blijkt al dat hij het niet gaat redden, en de problematiek die zij aangeven herken ik erg wat wij hier zien.
Ik hoop dat ze de onderste steen boven krijgen , en dat wij gedrag wellicht beter gaan begrijpen, en dat hij in ieder geval ook op school (deze of een andere) beter te plek zal zijn.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Okt 2021 22:43

Re: Belonen goed gedrag

Hopelijk komt er duidelijkheid. Want kan me voorstellen dat dit voor hem ook niet fijn is.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 02 Okt 2021 07:15

Re: Belonen goed gedrag

Nou ja dat dus hè. Het kabbelt wel redelijk verder hier hoor. De vakantie is altijd rot, maar daarna gaat het ook wel weer.
Maar weten waarom dingen gewoon niet gaan, zal voor iedereen rust geven.
Ik ben alleen heel benieuwd hoe lang het gaat duren, volgens mij zijn de wachttijden enorm.
<<

Anoniem323

Bericht 02 Okt 2021 12:20

Re: Belonen goed gedrag

De wachttijden voor ggz zijn helaas ongeveer 4 maanden.
Hier staan we ook net op de wachtlijst.
Hopelijk is het in jullie regio iets beter. Succes en fijn dat er iets gaat gebeuren!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers