Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eerste menstruatie vieren

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Jan 2021 08:19

Re: Eerste menstruatie vieren

Wat een mijlpaal ook Mamsie! Had hij dat aan jullie verteld?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 05 Jan 2021 09:30

Re: Eerste menstruatie vieren

Haha shock, op de een of andere manier heb ik het idee dat we op het forum nog vol in de peuters en kleuters zitten omdat die qua topics wel de overhand hebben. En dan lees ik ongesteld, niet meer maagd voel me dan ineens oud ofzo.

Maar lief dat je er aandacht aan wil besteden en fijn dat ze er zelf ook zo relaxt mee om gaat. Hopelijk heeft ze niet te veel last.
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2021 13:34

Re: Eerste menstruatie vieren

Whaaaa Mamsie, voel me stokoud nu!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Jan 2021 14:42

Re: Eerste menstruatie vieren

Zora schreef:Wat een mijlpaal ook Mamsie! Had hij dat aan jullie verteld?


Dit is toch geen mijlpaal? Is toch maar net wanneer hij een meid vind die dat met hem wil doen.

Omtrent de natte droom, daar kun je als jongentje zijnde op die leeftijd niet altijd iets aan doen en het is wel degelijk anders dan plassen in bed. Gelukkig verzweeg mijn moeder het, want ik kan bijna niet geloven dat ze het niet heeft gezien vroeger.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2021 14:44

Re: Eerste menstruatie vieren

Nee? De eerste keer seks is geen mijlpaal?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2021 14:50

Re: Eerste menstruatie vieren

Ik vind 't zelfs een forum mijlpaal. Te persoonlijk voor een vermelding in de statistieken haha maar jeetje joh ja dat is wel een mijlpaal. Zeker voor hemzelf natuurlijk. Leuk Mamsie! Bijzonder zeg als moeder lijkt me.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem303

Bericht 05 Jan 2021 14:54

Re: Eerste menstruatie vieren

Ik ben eigenlijk wel een beetje verbaasd door deze uitspraak door jou, Fred. Had hem van jou niet verwacht, jij die bang bent dat een vrouw zich gebruikt zou voelen als een prille relatie stukloopt en er is wel seks geweest, die hier nu de eerste keer afdoet als een random dingetje. Ik heb het idee dat je iets anders bedoelt met je opmerking?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Jan 2021 14:57

Re: Eerste menstruatie vieren

Wat fijn dat hij dat met je heeft gedeeld Mamsie! Ik hoop dat mijn kinderen zich later ook zo vrij voelen om het te bespreken.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 05 Jan 2021 15:39

Re: Eerste menstruatie vieren

Hier in huis wordt alles wel zo'n beetje besproken en gedeeld. Voor sommige misschien zelfs wel te veel. Wij zijn heel vrij en open over alles. Hij heeft het meteen verteld en aangezien hij de dingen ervoor ook verteld heeft, wist ik al wel dat het eraan zat te komen.

@Fred, ik vind het wel een mijlpaal. Ik leer mijn jongens dat ze (in ieder geval hun eerste keer en hopelijk daarna ook) het met iemand moeten doen die ze echt leuk vinden en niet zomaar omdat het kan. Hij had al veel eerder seks kunnen hebben, maar heeft dat niet gedaan omdat hij die meiden niet leuk vond. Daar kan ik alleen maar trots op zijn.
Laatst gewijzigd door Mamsie op 05 Jan 2021 18:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Kira

Bericht 05 Jan 2021 16:08

Re: Eerste menstruatie vieren

Nou vind ik ook Mamsie, en wij zijn ook vrij open over alles.
Menstruatie vind ik wel iets om hij stil te staan maar niet iets om te vieren eigenlijk.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Jan 2021 16:13

Re: Eerste menstruatie vieren

Wat tof Mamsie! Ik hoop dat onze jongens ook zo open zijn naar ons later.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Jan 2021 16:19

Re: Eerste menstruatie vieren

Ik neem aan dat ze toch hebben verteld als het voor eerst is gelukt als ze succesvol met zichzelf hebben gespeeld?
Lijkt mij dat je dit als kind zijnde toch voor jezelf houd.

Maar je weet toch niet hoe lang hij dat meisje kent en er verkering mee heeft? etc.
Laatst gewijzigd door Fred op 05 Jan 2021 16:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2021 16:30

Re: Eerste menstruatie vieren

Met jezelf spelen is toch geen ontmaagding Fred?
Let's discover the world together.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 05 Jan 2021 16:35

Re: Eerste menstruatie vieren

Haha Mamsie, hoe vond hij zijn cadeau?

Onze dochter wordt volgende week 12 en is nog niet ongesteld. Ik heb al wel even maandverband in huis maar had er nooit aan gedacht zoiets te vieren? Ik schaamde mij ook ontzettend toen ik ongesteld werd. Een sierraad vind ik wel een mooi iets al is samen een high tea doen ook leuk.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Jan 2021 16:41

Re: Eerste menstruatie vieren

Marin schreef:Met jezelf spelen is toch geen ontmaagding Fred?


Klopt, maar ik doel over het feit dat Mamsie een openlijke opvoeding heeft en ik ben dus ook benieuwd ben of zelfs dat vertellen. Mij lijkt dat namelijk wel raar.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jan 2021 16:46

Re: Eerste menstruatie vieren

Fred schreef:
Marin schreef:Met jezelf spelen is toch geen ontmaagding Fred?


Klopt, maar ik doel over het feit dat Mamsie een openlijke opvoeding heeft en ik ben dus ook benieuwd ben of zelfs dat vertellen. Mij lijkt dat namelijk wel raar.


Maar jij vind de 1e keer seks geen mijlpaar Fred, of een belangrijk moment?
<<

Kira

Bericht 05 Jan 2021 16:56

Re: Eerste menstruatie vieren

Fred schreef:Ik neem aan dat ze toch hebben verteld als het voor eerst is gelukt als ze succesvol met zichzelf hebben gespeeld?
Lijkt mij dat je dit als kind zijnde toch voor jezelf houd.

Maar je weet toch niet hoe lang hij dat meisje kent en er verkering mee heeft? etc.


Ik vind je vragen wel apart moet ik zeggen. Met jezelf spelen is privé dat hoef je inderdaad niet te vertellen. Maar als je zoon een vriendinnetje heeft en hij is open over wat ze samen doen is dat toch alleen maar fijn?
Mijn zoon is nu 14 en heeft een vriendin, en tot nu toe geven ze elkaar alleen nog maar een kusje maar denk dat hij het ook vertelt als het meer wordt. En we hebben het er ook regelmatig over. Ik vind dat ook wel fijn zodat ik, maar de ouders van het meisje ze ook goed kunnen begeleiden want ze zijn erg jong (maar wel extreem verliefd 😍)
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1710

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 05 Jan 2021 17:43

Re: Eerste menstruatie vieren

Fred schreef:
Zora schreef:Wat een mijlpaal ook Mamsie! Had hij dat aan jullie verteld?


Dit is toch geen mijlpaal? Is toch maar net wanneer hij een meid vind die dat met hem wil doen.

Omtrent de natte droom, daar kun je als jongentje zijnde op die leeftijd niet altijd iets aan doen en het is wel degelijk anders dan plassen in bed. Gelukkig verzweeg mijn moeder het, want ik kan bijna niet geloven dat ze het niet heeft gezien vroeger.


De 1e keer seks is toch hoe dan ook een mijlpaal? Op welke leeftijd dit dan ook mag zijn.

Fijn mamsie dat julliw dat gewoon met elkaar kunnen bespreken
Juli 2019
<<

Anoniem303

Bericht 05 Jan 2021 17:56

Re: Eerste menstruatie vieren

Fred, kijk jij zelf op je eerste keer daadwerkelijk seks, dus niet masturbatie, niet terug als een mijlpaal dan? Iets wat toch bijzonder is of bijzonder zou moeten zijn? Ik heb nog altijd het idee dat je iets anders bedoelt dan dat wij nu allemaal denken. Maar ik begrijp niet zo goed wat dan.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 05 Jan 2021 18:21

Re: Eerste menstruatie vieren

Fred schreef:Ik neem aan dat ze toch hebben verteld als het voor eerst is gelukt als ze succesvol met zichzelf hebben gespeeld?
Lijkt mij dat je dit als kind zijnde toch voor jezelf houd.

Maar je weet toch niet hoe lang hij dat meisje kent en er verkering mee heeft? etc.


Nou nee ik weet niet precies op welke datum er voor het eerst werd gefapt (zoals dat tegenwoordig heet, al is 'pagga slaan' de nieuwe term onder de jeugd, jaja ik krijg dus alles mee.) maar ik weet dondersgoed dat ze het doen en tegen een bepaalde leeftijd heb ik ze een setjes gastenhandoekjes gegeven en gezegd “gebruik dit maar en gooi het zelf in de wasmachine. Ik heb geen zin in krokante boxershorts in de wasmand”, konden ze prima mee lachen overigens. Die dingen heten hier dus faphandoeken :laughcry:

En ja dat weet ik dus wel.
Laatst gewijzigd door Mamsie op 05 Jan 2021 19:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2021 18:23

Re: Eerste menstruatie vieren

Super Mamsie. Lekker duidelijk, niet erom heen draaien maar ze wel hun privacy geven. Niks meer aan doen.
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 05 Jan 2021 18:27

Re: Eerste menstruatie vieren

@Viva, hij had z'n eerste verpakking zelf gekocht en zei; "Jezus die dingen zijn wel duur!" Dus wij zeiden toen van nee die hoef je niet zelf te kopen. Dus hij was erg blij met zijn voorraad. ;)

@Precies Marin, we zeggen gewoon waar het op staat en soms misschien ook een beetje schuin, maar dat houdt het luchtig. Ook zorgt dat er juist voor dat ze met echte vragen ook bij ons komen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Jan 2021 18:46

Re: Eerste menstruatie vieren

OMG, die termen Mamsie... Spank the monkey grapte ik wel eens, maar wat is er mis mee met een wc-papiertje ipv een gastenhanddoekje?

Over dat mijlpaal gebeuren. Het is een jeugdvriendinnetje. Over het algemeen kan dat toch niet lang standhouden en grote kans dat ie (gezien hij blijkbaar goed bij de meiden ligt) meer ervaring wil opdoen met anderen omdat hij daar aandacht van krijgt. Dus ja, of je het dan een mijlpaal kunt noemen is maar de vraag. Ik zou het eerder een mijlpaal vinden als hij op die leeftijd een relatie van minimaal een jaar zou volhouden. Is jou in ieder geval wel gelukt Mamsie ivm dat je op je 17 zwanger was en nog bij dezelfde man bent.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 05 Jan 2021 19:07

Re: Eerste menstruatie vieren

Haha ik heb ze ook niet verzonnen he. Nou persoonlijk vind ik wc-papier of tissues ook niet fijn dus wellicht dat ik het daarom gedaan heb. Geen verspilling zo en ook geen losse rollen wc-papier in huis :lol:

Natuurlijk is het nu een jeugdvriendinnetje, maar wie weet hoe lang ze het volhouden. Het kan een mijlpaal (in jouw ogen) worden en zoals je zelf al aangeeft kan het wel (ik was op mijn 16e zwanger overigens).

Verder denk ik dat voor bijna iedereen de eerste keer seks wel een mijlpaal is.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 05 Jan 2021 20:12

Re: Eerste menstruatie vieren

Haha Fred wat heb jij toch een heerlijk bijzondere kijk op dingen 😁 Natuurlijk is een eerste keer seks een mijlpaal, van alle eerste keren is dat toch een hele bijzondere? Ongeacht wat er daarna gebeurd qua relatie? Vond je het zelf niet heel speciaal Fred? Eerste keer tongzoenen vond ik ook bijzonder trouwens, man wat een spanning in mijn lijf. Ik kan die gevoelens nog zo terughalen. Puberverliefdheden zijn echt fenomenaal!

En grappig dat er echt al een hoop pubers zo op het forum zijn 😁 Ik zie je schattige ukkies nog zo voor me Mamsie. Hoe oud je je oudste nu? 15?
Smile, it's free!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers