Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rooklucht uit kamer krijgen

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 03 Jan 2021 15:05

Rooklucht uit kamer krijgen

Heeft er iemand tips om een rooklucht uit een kamer te krijgen? In de kamer die wij als babykamer gaan gebruiken hangt bij vlagen nog een rooklucht van de vorige bewoners. Nu het behang eraf is ruik ik het weer erger, volgens mijn vriend ligt het aan mij maar ik vind het gewoon vies. Als straks alles geverfd en behangen is zal het al wel grotendeels weg zijn maar misschien heeft iemand hier DE tip?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 03 Jan 2021 15:19

Re: Rooklucht uit kamer krijgen

Azijn neemt geurtjes op, dus je zou kunnen proberen om verschillende bakjes azijn in de kamer neer te zetten.

Met een lampe berger los je ook vieze geurtjes op, dat wordt dan een soort "ingepakt" in de geurmoleculen uit de lampe berger.

Daarnaast zou ik even kijken hoe je de muren voorbehandeld. Als je het nu nog ruikt zit er waarschijnlijk ook nicotine op de muren/plafond en daar kun je niet zomaar overheen schilderen want dan komt de gele nicotine laag er gewoon doorheen. Er is wel spul om dat mee voor te behandelen, dus dat zou ik dan zeker ook doen.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 03 Jan 2021 19:22

Re: Rooklucht uit kamer krijgen

Bedankt voor je tips!
Heb azijn neergezet en ga de wanden ook maar even goed ermee afnemen voor we gaan behangen.
<<

Anoniem307

Bericht 03 Jan 2021 19:28

Re: Rooklucht uit kamer krijgen

Ik heb een Lampe Berger voor vieze geurtjes. Het werk echt.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 03 Jan 2021 19:52

Re: Rooklucht uit kamer krijgen

Ik denk dat de verf en behanglijm wel zullen overheersen straks hoor!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Jan 2021 11:25

Re: Rooklucht uit kamer krijgen

Je hebt ook spul om op de kale muur te smeren om rookucht weg te halen. Ik zou dat ook nog wel overwegen, eenmaal een vies geurtje dat je ruikt krijg je amper weggeroken zeg maar.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 04 Jan 2021 11:26

Re: Rooklucht uit kamer krijgen

Caro schreef:Je hebt ook spul om op de kale muur te smeren om rookucht weg te halen. Ik zou dat ook nog wel overwegen, eenmaal een vies geurtje dat je ruikt krijg je amper weggeroken zeg maar.

Dit zou ik ook zeker doen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 09 Jan 2021 22:27

Re: Rooklucht uit kamer krijgen

Bedankt voor de tips! We hebben de muren ingesmeerd met speciaal spul en nu ruik ik het niet meer, ook niet als de kachel voluit aanstaat.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3199

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 09 Jan 2021 22:33

Re: Rooklucht uit kamer krijgen

Fijn!!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers