Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vinted

<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 29 Nov 2022 22:52

Re: Vinted

Als je het erop zet, zie je inderdaad afmetingen staan. Maar er zit nogal verschil in, de meeste kleine pakketjes mogen qua omvang nog best groot zijn, terwijl er ook een brievenbuspakje van PostNL tussen staat. Mijn kleine pakketjes die ik heb verstuurd pasten dus prima binnen de afmetingen van DHL, DPD, etc, maar als de koper PostNL brievenbuspakketje had aangevinkt, dan had het niet gepast, want die mag maar 3 cm groot zijn.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Nov 2022 08:12

Re: Vinted

Thanks voor de uitleg! 3 cm was ie niet dus dan komt het vast goed!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Dec 2022 23:30

Re: Vinted

Ik had zoiets geks, had een winterjas voor zoon gekocht, duurde al lang voor het verzonden werd. Was het er eindelijk doe ik het open zit er vrouwen kleding in. Ik die verkoper een bericht sturen zij geen aan dat het pakket niet van haar is. Haar doos zag er anders uit. Haar adres sticker zit er wel op. Zij zegt dat dhl punt de sticker op een ander pakket geplakt heeft. Lijkt me gek want je staat er toch bij als zij die er op doen?
Afbeelding
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 04 Dec 2022 23:50

Re: Vinted

sarah1985 schreef:Ik had zoiets geks, had een winterjas voor zoon gekocht, duurde al lang voor het verzonden werd. Was het er eindelijk doe ik het open zit er vrouwen kleding in. Ik die verkoper een bericht sturen zij geen aan dat het pakket niet van haar is. Haar doos zag er anders uit. Haar adres sticker zit er wel op. Zij zegt dat dhl punt de sticker op een ander pakket geplakt heeft. Lijkt me gek want je staat er toch bij als zij die er op doen?


Ik heb dat ook gehad! Maar dan bij een Homerr punt. Daar zat geen sticker op van mij natuurlijk want die plakken ze altijd bij het Homerrpunt zelf.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Dec 2022 11:07

Re: Vinted

Zo vervelend zulke dingen. Nu ik actiever ben op Vinted merk ik ook vaker problemen met verzenden hoor.

Mijn regenjas is bijvoorbeeld nog steeds niet terecht. Hij zou twee weken geleden teruggestuurd zijn naar mij maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Gebeld met DHL, volgens hen mag het tot morgen duren voordat ik hem ontvang. Maar in de track en trace staat hij inmiddels al twee weken op in het sorteercentrum. Klopt helemaal niks van en ik ben bang dat ik die jas nooit meer terugzie maar er dus ook nooit geld voor zal krijgen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 05 Dec 2022 11:33

Re: Vinted

Jeetje, wat gek, Sarah.

Lady, volgens mij kun je als verkoper een vergoeding krijgen als je pakket is kwijtgeraakt (en de verzender dat bevestigt).

https://www.vinted.nl/help/1018-kopersv ... zendlabels

Ik zag laatst wat leuke broekjes voor mijn zoon, dus toch eens de gok gewaagd om zelf ook wat te kopen. Bundel aangevraagd, zie ik dat de verkoopster in dezelfde stad woont. Toen heb ik maar gevraagd of ik het op zou mogen halen, blijkt dat de verkoopster een paar huizen verder op woont. Dat vond ik wel grappig. Verder heb ik een heel leuke blazer gekocht die ik niet meer online kon vinden. Nog in perfecte staat en dat voor een fractie van de nieuwprijs.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 05 Dec 2022 13:38

Re: Vinted

Lady schreef:Zo vervelend zulke dingen. Nu ik actiever ben op Vinted merk ik ook vaker problemen met verzenden hoor.

Mijn regenjas is bijvoorbeeld nog steeds niet terecht. Hij zou twee weken geleden teruggestuurd zijn naar mij maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Gebeld met DHL, volgens hen mag het tot morgen duren voordat ik hem ontvang. Maar in de track en trace staat hij inmiddels al twee weken op in het sorteercentrum. Klopt helemaal niks van en ik ben bang dat ik die jas nooit meer terugzie maar er dus ook nooit geld voor zal krijgen.


Dat heb ik dus ook, maar dan met iets dat ik via markplaats heb gekocht. Het pakket was bijna hier, maar is door DHL teruggestuurd naar de koper omdat het beschadigd was. Dan wordt het gescand als retour, maar kun je niets meer volgen in de track & trace. Verkoper heeft nu - na 10 werkdagen- nog niks ontvangen en een onderzoek laten opstarten bij DHL.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Dec 2022 19:27

Re: Vinted

Ik begin wat dingetjes te verkopen nu maar hoe zit het met die feedback? Ik heb 3 dingen verkocht, 2x 5 sterren en van de laatste met wie alles super soepel ging, snel verstuurd, alles ok slechts 3 sterren 🤷🏼‍♀️ met de opmerking ‘prima!’ Vraag je daar dan nog naar of is dit het gewoon?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Dec 2022 20:09

Re: Vinted

Nou dat is stom! Ik zou daar dus wel naar vragen.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Dec 2022 20:35

Re: Vinted

Ik had trouwens wel een topervaring afgelopen week. Ik verkocht een verkleedjurk van m'n dochter, zo'n Spaanse jurk met stroken. Ik verkoop altijd alleen spullen die er nog goed uitzien, anders gooi ik ze gewoon weg. Had deze jurk ook goed nagekeken dacht ik. Toen kreeg ik bericht met een foto erbij, zat er een flink gat tussen die stroken! Dus ik baalde echt, voelde me er heel lullig over en vroeg haar of ze dit ergens aan kon geven ofzo, zodat ze haar geld terug zou krijgen. (Ik koop zelf nooit via Vinted, dus geen idee hoe dat werkt.) Maar toen zei ze dat ze wel op "het is oké" zou klikken zodat ik m'n geld gewoon zou krijgen, en haar dochtertje zou er toch wel hartstikke blij mee zijn! Wow dat vond ik superschappelijk van haar joh, had ik zelf nooit gedaan volgens mij. :wink: Maar goed, ik kijk de spullen weer extra goed na nu, al ziet het meeste dat ik verkoop er vaak nog bijna als nieuw uit.
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Dec 2022 21:21

Re: Vinted

Wat lief van haar idd Bliss!

Ik heb het haar idd gevraagd. Ze zegt dat er wat mis ging met de 4e ster, dat heeft ze nu aangepast (naar 4 sterren dus) en dat ze altijd Max 4 sterren geeft. Wat een onzin!! Maar goed 😇
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Dec 2022 23:53

Re: Vinted

Pffff dat slaat ook echt nergens op, waarom niet gewoon vijf?! Sommige mensen 🙄
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Dec 2022 08:12

Re: Vinted

Haha heel bijzonder. Zo’n Gerda die altijd ruimte voor verbetering ziet misschien 🙃
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Dec 2022 07:46

Re: Vinted

Totaal offtopic, maar zoiets doet me altijd aan mijn leerkracht groep 8 denken. Die gaf niet hoger dan een 8, want dan kon je vast wennen aan de cijfers op de middelbare school 🤷🏼‍♀️
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Dec 2022 08:11

Re: Vinted

Haha nou misschien zijn ze familie. Wat ontzettend demotiverend voor leerlingen zeg 😔
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem334

Bericht 08 Dec 2022 11:59

Re: Vinted

Oh wat stom zeg. Als het goed is dan is het goed toch. Ik heb ook wel eens 3 sterren gekregen met opmerking dat alles goed was, heb daar openbaar zegmaar als reactie op gezet van 'had ik nog iets kunnen verbeteren, aangezien je maar 3 sterren geeft?' maar nooit reactie gekregen.

Hier een ergernis niet Vinted, maar wel pakketje gerelateerd. Ik heb op Aliexpres truitjes voor de jongens besteld. Heb er van de 5 bestelde maar 4 binnen gekregen (kwaliteit ook veel slechter dan op de advertentie werd voorgedaan, maar ok). Nu een dispute geopend en omdat ze zien dat mijn pakket geleverd is volgens de pakketdienst gaan ze er niet op in. Heb gevraagd welk bewijs ze willen hebben maar daar krijg ik geen reactie op en de dispute werd gewoon gesloten. Heb hem nu opnieuw geopend met een foto van het gewicht van PostNL-pakket en een foto van de geleverde truien op een weegschaaltje en het gewicht van 1 trui van de maat 110 waar er eentje van ontbreekt met opmerking dat het pakketje duidelijk 150 gram minder weegt dan zou moeten.
Ben benieuwd of ik hier nog een reactie over krijg. Het gaat 'maar' om 13,75, maar ik wil niet betalen voor iets wat niet geleverd is.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 08 Dec 2022 14:03

Re: Vinted

Zora schreef:Haha heel bijzonder. Zo’n Gerda die altijd ruimte voor verbetering ziet misschien 🙃


Nou zo’n Truus heb ik nu ook. Stom!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 14 Dec 2022 12:57

Re: Vinted

Lady schreef:Zo vervelend zulke dingen. Nu ik actiever ben op Vinted merk ik ook vaker problemen met verzenden hoor.

Mijn regenjas is bijvoorbeeld nog steeds niet terecht. Hij zou twee weken geleden teruggestuurd zijn naar mij maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Gebeld met DHL, volgens hen mag het tot morgen duren voordat ik hem ontvang. Maar in de track en trace staat hij inmiddels al twee weken op in het sorteercentrum. Klopt helemaal niks van en ik ben bang dat ik die jas nooit meer terugzie maar er dus ook nooit geld voor zal krijgen.


Hoe is het met jouw pakket afgelopen? Inmiddels heeft mijn verkoper het pakket retour ontvangen en is het weer onderweg naar mij. Fingers crossed!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Dec 2022 15:58

Re: Vinted

Amandine schreef:
Lady schreef:Zo vervelend zulke dingen. Nu ik actiever ben op Vinted merk ik ook vaker problemen met verzenden hoor.

Mijn regenjas is bijvoorbeeld nog steeds niet terecht. Hij zou twee weken geleden teruggestuurd zijn naar mij maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Gebeld met DHL, volgens hen mag het tot morgen duren voordat ik hem ontvang. Maar in de track en trace staat hij inmiddels al twee weken op in het sorteercentrum. Klopt helemaal niks van en ik ben bang dat ik die jas nooit meer terugzie maar er dus ook nooit geld voor zal krijgen.


Hoe is het met jouw pakket afgelopen? Inmiddels heeft mijn verkoper het pakket retour ontvangen en is het weer onderweg naar mij. Fingers crossed!



Nee helaas. Het pakket is nog steeds zoek en Vinted heeft een onderzoek gestart. Hopelijk krijg ik compensatie.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 15 Dec 2022 12:53

Re: Vinted

Da's behoorlijk balen zeg! Hier is het dus alsnog goed gekomen nadat de verzender een onderzoek had laten instellen bij DHL.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 27 Dec 2022 20:10

Re: Vinted

Bloom schreef:
Zora schreef:Haha heel bijzonder. Zo’n Gerda die altijd ruimte voor verbetering ziet misschien 🙃


Nou zo’n Truus heb ik nu ook. Stom!


Haha ik zie nu pas dat die doos het heeft aangepast naar 2 sterren en erbij heeft gezet dat ik ‘herhaaldelijk’ naar sterren vroeg 😤😂 1x gevraagd of ik iets had kunnen verbeteren 😂 ik heb er maar een opmerking bijgezet dat er sprake was van miscommunicatie en een vrolijke smiley 😇
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 27 Dec 2022 20:27

Re: Vinted

Nah lekker dan Zora 😂

Ik heb een paar weken verschillende pakketjes verstuurd nar Frankrijk, waaronder 1 blazertje. Alles werd binnen een week bezorgd en was prima, maar van dat blazertje kreeg ik maar geen bericht dat het bezorgd was. Toen kreeg ik een berichtje van degene die de blazer had gekocht, dat het pakketje niet bezorgd zou kunnen worden omdat het adres niet leesbaar zou zijn. Of ik dat even wilde oplossen. Ik heb toen gekeken of ik nog wat kon doen, maar uiteraard kon ik geen adres meer aanpassen (zou best gek zijn als dat wel kon ook natuurlijk). Dus ik gaf aan dat ze waarschijnlijk zelf wel in kon loggen bij UPS en het adres aan kon passen. Maar ik kreeg toen een berichtje terug dat het plotseling wel goed was en het pakketje onderweg was.
Een paar dagen later gaf ze aan dat het pakketje bezorgd was, maar maakte meteen een melding bij Vinted zelf dat ze dat per ongeluk had gedaan en of ze dat ongedaan willen maken want ze heeft nog niets ontvangen. Maar omdat ze dus aangeklikt heeft dat het pakket ontvangen is, kan ik geen track and trace meer inzien en weet ik dus niet waar het pakketje is gebleven. Vinted reageerd ook amper dus ik ben bang dat ik naar mijn geld en blazer kan fluiten..
10.04.17
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 27 Dec 2022 20:48

Re: Vinted

Saga, heb je het label ook nog in je mail staan? Dan kan je daar het track and trace nummer van kopieren en op de site van UPS de status controleren.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2390

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 28 Dec 2022 12:42

Re: Vinted

Argh, het homerr, mondial en ups punt hier is opeens dicht of zelfs gestopt 😭
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 28 Dec 2022 18:05

Re: Vinted

Ooh irritant! Ups kan je niet eens uitzetten, zo vervelend want heb ik ook echt niet in de buurt!
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron