Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vinted

<<

Anoniem316

Bericht 21 Jun 2021 13:43

Re: Vinted

Bliss schreef:Ah op die manier. Ik houd sowieso niet echt van tweedehands spullen haha, dus ik blijf gewoon lekker verkopen denk ik. :P

Haha ik ook niet, maar heb me er toch een keer aan gewaagd. Kwam dat blousje echt ruikend naar een hele sterke parfum binnen :face: Toen snel gewassen, en nu draag ik hem graag. Dan ben je het ook zo weer vergeten ofzo.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 21 Jun 2021 14:26

Re: Vinted

Ik koop vooral voor de kinderen echt een uitkomst! Voor de oudste al wel minder trouwens.
⁠♡♡♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jun 2021 18:03

Re: Vinted

Ik vind gericht zoeken idd ook ideaal. Ik zocht een Gap vestje voor m'n dochter (en heb een vestje en twee spijkerjasjes gekocht 🤣)
De app geeft daarna ook merk suggesties dus dat is makkelijk.
Let's discover the world together.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 21 Jun 2021 18:04

Re: Vinted

Bliss schreef:Jee wat veel heb je erop staan, ekiaam! Ik zet er niks voor 1 of 2 euro op, dat is me te veel moeite voor bijna niks. Heb er gisteren weer wat spullen op gezet en in één dag alweer vier items verkocht voor in totaal 42.50. Toch lekker!


Ja mn nichtje ging verhuizen en die ruimde ff op…
Dus alles meegenomen en nu heb ik alles op Vinted gezet. Veel kleine bestellingen vooral, want ik heb juist heel veel 1 of 2 euro dingen erop staan :)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 21 Jun 2021 18:06

Re: Vinted

Ik kocht overigens van de week van dezelfde mevrouw 2 3/4 broeken, van Miss Etam want die is failliet en ik scheurde uit 1 van de broeken die ik zelf had. Dus snel gezocht of er wat op Vinted stond en ja hoor :)
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 21 Jun 2021 18:23

Re: Vinted

Ik heb er sinds kort zelf wat spullen op staan, maar ook al wat dingetjes gekocht. Voornamelijk voor de kinderen, maar bijvoorbeeld voor mezelf al wel een paar schoenen gekocht. Ik zoek ook vaak gericht, dat vind ik wel het makkelijkst werken.

Enige minpunt wat ik nu al een paar keer heb ervaren is verzending met homerr. Zelf heb ik hem al uit staan als verzendoptie, maar pas nog wat gekocht wat helaas niet met een andere verzender kon. En jahoor, het lijkt erop dat ook dit pakje kwijt is,helaas niet de eerste keer. Met andere opties nog geen problemen gehad, niet met ontvangen en niet met verzenden gelukkig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Jun 2021 18:23

Re: Vinted

ekiaam87 schreef:
Bliss schreef:Jee wat veel heb je erop staan, ekiaam! Ik zet er niks voor 1 of 2 euro op, dat is me te veel moeite voor bijna niks. Heb er gisteren weer wat spullen op gezet en in één dag alweer vier items verkocht voor in totaal 42.50. Toch lekker!


Ja mn nichtje ging verhuizen en die ruimde ff op…
Dus alles meegenomen en nu heb ik alles op Vinted gezet. Veel kleine bestellingen vooral, want ik heb juist heel veel 1 of 2 euro dingen erop staan :)


Ja maar dat bedoel ik, ik vind zo'n pakket maken en versturen best een gedoe en dat doe ik echt niet voor één of twee euro haha. Dat soort spullen doe ik in een zak voor het goede doel.
❤ 7 juni 2018
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 21 Jun 2021 18:47

Re: Vinted

Ik koop er juist nóg meer dan dat ik er verkocht heb 🙈
Soms heel gericht. Soms een shirtje in een bepaalde kleur, dus dan is het meer scrollen.
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 21 Jun 2021 19:33

Re: Vinted

Bliss schreef:
ekiaam87 schreef:
Ja mn nichtje ging verhuizen en die ruimde ff op…
Dus alles meegenomen en nu heb ik alles op Vinted gezet. Veel kleine bestellingen vooral, want ik heb juist heel veel 1 of 2 euro dingen erop staan :)


Ja maar dat bedoel ik, ik vind zo'n pakket maken en versturen best een gedoe en dat doe ik echt niet voor één of twee euro haha. Dat soort spullen doe ik in een zak voor het goede doel.


Ik snap wat je bedoelt ja. Aan de andere kant vind ik het ook leuk, heb alles enigszins gegroepeerd bij elkaar. Dus als ik 3 van dezelfde soort shirtjes moet hebben, hoef ik maar 1 keer door dezelfde koffer :).

En ik denk dan er zijn veel ‘simpele’ shirtjes tussen, bijvoorbeeld voor onder een ander shirtje of die je prima op vakantie / op de camping aan kan doen. Als je dan een shirtje kan kopen van een euro en je draag het dan zo’n seizoen, prima :).

Het goede doel waar ik het normaal aan zou schenken zit nog vol ivm Corona. Dus ik dacht ga het eerst zo proberen. Inmiddels zo’n 90 euro verdiend. Waarvan maar 2 duurdere dingen (15 en 27 euro) de rest allemaal via kleine bundels van 5 euro.
Nu heb ik wel de mazzel dat alle pakketpunten binnen 5 min van mijn huis zijn en ik daar gewoon lopend heen kan. Goed voor de stappenteller :)
<<

WeetNie

Noob

Berichten: 70

Geregistreerd: 24 Mei 2021 16:05

Bericht 26 Jun 2021 00:38

Re: Vinted

Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met het volgende:

Ik had wat opgestuurd wat door het afgiftepunt verkeerd was gescant ofzo. Probleem bij vinted gemeld want wilde geen gezeik. Vinted heeft de transactie opgeschort. Inmiddels heeft de koper mijn pakketje ontvangen gelukkig dus alles is in orde en goed gekomen. Meteen Vinted weer een bericht gestuurd met bewijs. Maar waar ze eerst zo snel waren de boel op te schorten zo traag zijn ze nu met reageren. Iemand hier ervaring mee? Hoop dat ik m'n geld alsnog krijg. Bij het vinted icoontje bij de berichten van Vinted staat nu ook een geel schildje. Hoop toch niet dat dat betekent dat ik geblokkeerd ben maar dat dat normaal is.
<<

Cloud

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 09 Aug 2019 11:52

Bericht 27 Jun 2021 20:53

Re: Vinted

Geen idee Weetnie. Dat heb ik nog niet meegemaakt.

Voor de meiden die ook kopen via Vinted. Zet je iets bij je favorieten omdat je echt interesse in iets hebt of meer om artikelen te kunnen vergelijken? Ik krijg echt vaak die meldingen dat een artikel bij favorieten is gezet. Maar daar komt verder niet echt iets uit. Heb ook een paar keer geprobeerd om dan een aanbieding te doen. Maar daar kwam ook niet echt iets uit. Hoe gaan jullie daarmee om? Of moet ik gewoon de favoriet ter kennisgeving aannemen 🙈
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 27 Jun 2021 20:58

Re: Vinted

Ik vind het wel lang duren via Homer...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 27 Jun 2021 21:10

Re: Vinted

Jip schreef:Ik vind het wel lang duren via Homer...


Ik kreeg dat ik een beoordeling terug dat het pakje 3 weken onderweg was geweest. Ja bet of ok daar wat aan kan doen 😭
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Cloud

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 09 Aug 2019 11:52

Bericht 27 Jun 2021 21:17

Re: Vinted

Tom schreef:
Jip schreef:Ik vind het wel lang duren via Homer...


Ik kreeg dat ik een beoordeling terug dat het pakje 3 weken onderweg was geweest. Ja bet of ok daar wat aan kan doen 😭


Hahahaha. Ik vond DPD al lang duren met 2 weken maar met Homer is het toch dus nog gekker. Voordeel aan Vinted vind ik dan weer wel dat de koper de verzender kiest. Dan zou je daar, afgezien van zulke reacties, eigenlijk geen gedoe over kunnen krijgen.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 27 Jun 2021 21:20

Re: Vinted

Homerr verzend volgens mij pas naar het depot als de wagen naar dat depot en depots in de buurt genoeg gevuld is.
Dingen die ik zelf koop via Homerr zijn inderdaad dingen die ik niet snel nodig heb. Zelfde voor Mondial Relay.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 27 Jun 2021 21:35

Re: Vinted

Cloud schreef:Geen idee Weetnie. Dat heb ik nog niet meegemaakt.

Voor de meiden die ook kopen via Vinted. Zet je iets bij je favorieten omdat je echt interesse in iets hebt of meer om artikelen te kunnen vergelijken? Ik krijg echt vaak die meldingen dat een artikel bij favorieten is gezet. Maar daar komt verder niet echt iets uit. Heb ook een paar keer geprobeerd om dan een aanbieding te doen. Maar daar kwam ook niet echt iets uit. Hoe gaan jullie daarmee om? Of moet ik gewoon de favoriet ter kennisgeving aannemen 🙈


Allebei. Ik vind het handig als ik door kleding heen scroll en ik zie iets wat ik leuk vind dat ik er later nog eens naar kan kijken of ik het nog steeds leuk vind. Beetje wat ik bij gewone webshops ook doe. Ik zet het niet bij favorieten om een aanbieding te krijgen in ieder geval (wel leuk meegenomen mocht ik het echt willen kopen).
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 28 Jun 2021 06:13

Re: Vinted

Cloud schreef:
Tom schreef:
Ik kreeg dat ik een beoordeling terug dat het pakje 3 weken onderweg was geweest. Ja bet of ok daar wat aan kan doen 😭


Hahahaha. Ik vond DPD al lang duren met 2 weken maar met Homer is het toch dus nog gekker. Voordeel aan Vinted vind ik dan weer wel dat de koper de verzender kiest. Dan zou je daar, afgezien van zulke reacties, eigenlijk geen gedoe over kunnen krijgen.


Ik maak er ook geen gedoe van. Het is alleen een constatering. Mijn eerste aankoop ever... En ik kon volgens mij alleen Homerr kiezen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Jun 2021 14:09

Re: Vinted

Ik heb echt heel veel toegevoegd vandaag, zowel jongens- als meisjeskleding mocht iemand het interessant vinden om te kijken:
https://www.vinted.fr/member/31845744-smdenheijer

(naar beneden scrollen voor meisjes)
Let's discover the world together.
<<

WeetNie

Noob

Berichten: 70

Geregistreerd: 24 Mei 2021 16:05

Bericht 29 Jun 2021 21:26

Re: Vinted

Vinted heeft eindelijk gereageerd en ik heb m'n geld. Ik wacht de volgende keer als ik weer zo'n probleem heb wel even wat langer voordat ik Vinted benader.

Ik ga nu ook echt proberen om voorlopig even helemaal niks te kopen op Vinted voordat ik zelf weer wat meer heb verkocht.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 30 Jun 2021 08:03

Re: Vinted

Ik heb voor de eerste keer iets gekocht. Ben benieuwd. 5 nieuwe jurkjes voor een heeeel goede deal. Spannend!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 05 Jul 2021 21:23

Re: Vinted

Kunnen jullie ups ook niet uitzetten als verzendmethode? Net als PostNL?
Dat is wel heel stom.. die zit hier niet in de buurt. Homer e.d kan ik wel uitzetten.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 05 Jul 2021 21:34

Re: Vinted

Bloom schreef:Kunnen jullie ups ook niet uitzetten als verzendmethode? Net als PostNL?
Dat is wel heel stom.. die zit hier niet in de buurt. Homer e.d kan ik wel uitzetten.


Heb ik ook idd, wat gek!
Gelukkig zit hier ups, homerr en mondial relay in dezelfde winkel
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem334

Bericht 06 Jul 2021 06:15

Re: Vinted

Bloom schreef:Kunnen jullie ups ook niet uitzetten als verzendmethode? Net als PostNL?
Dat is wel heel stom.. die zit hier niet in de buurt. Homer e.d kan ik wel uitzetten.
Ja. Heel irritant want hij zit in de binnenstad en daar kom ik dus alleen als ik niet anders kan. Laatst had ik iemand die via daar bestelde en was bijna te laat met versturen, puur omdat ik daar dus nooit langs rijdt. Alle andere afgiftepunten kan ik voor de deur parkeren dus dat is makkelijk om tussendoor even snel te doen. Ik wil ups dus ook heel graag uit zetten, maar dat kan dus niet.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 06 Jul 2021 06:45

Re: Vinted

Oké, ligt het dus niet aan mij. Nu maar hopen dat niemand het gaat selecteren dan 🤞🏻

Ik woon in een grote stad, maar ik moet ervoor naar een dorp verderop, die is het dichtstbij. Heel gedoe met de baby. Terwijl de rest hier op het winkelcentrum ligt en ik met hem heen kan wandelen. Overigens kan ik daar wel voor de deur parkeren.
Maar versturen is 7 dagen hè. Dan kan ik ze eventueel bewaren tot het weekend. Hoeft B. niet mee
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 06 Jul 2021 06:48

Re: Vinted

Je zou ook nog in de verkooptekst kunnen zetten dat je niet met ups verzend
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers