Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vinted

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Feb 2021 21:13

Re: Vinted

Oké en nu staat er "Geaccepteerd. Wacht alsjeblieft op je aankoop." Snap er niks van, ik heb toch geen aankoop gedaan?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 26 Feb 2021 21:14

Re: Vinted

Wacht op de betaling bedoelen ze daarmee. Daarna krijg je de gegevens.

Het blijft iets Frans. En die staan er nou net niet echt om bekend dat ze goed zijn in Engels. Laat staan andere talen. :palm:

Ik vond het zelf ook verwarrend, maar ben nu wel gewend dat die tekst niet altijd klopt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Feb 2021 21:16

Re: Vinted

Haha ohh lijkt me echt gedoe. 😂
2016
<<

Anoniem301

Bericht 26 Feb 2021 21:19

Re: Vinted

Bij DHL moet je vaak wel iets printen Bliss. Je kunt voor de volgende keer Homerr aanzetten, die gebruiken de Fransen ook veel, die QR-code kun je wel laten scannen zonder printen. Een winkel op het oude dorp verzendt ook via Homerr.

Ik vind Vinted top! Gaan lekker snel, veel beter dan Marktplaats. Heb in 2 weken tijd al zo’n € 80,00 verdiend.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Feb 2021 21:24

Re: Vinted

Salome schreef:Haha ohh lijkt me echt gedoe. 😂

Ik geef toe dat ik even 2-3 dagen aan de app moest wennen, maar vind het nu echt ideaal.

Hagelnieuwe regenlaarsjes voor G, in totaal voor 4 euro nog wat inclusief verzenden. Daar kan de HEMA (of Marktplaats) echt niet tegen op!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 26 Feb 2021 22:06

Re: Vinted

Carrie schreef:Bij DHL moet je vaak wel iets printen Bliss. Je kunt voor de volgende keer Homerr aanzetten, die gebruiken de Fransen ook veel, die QR-code kun je wel laten scannen zonder printen. Een winkel op het oude dorp verzendt ook via Homerr.



Ik heb nog maar twee keer iets verkocht dus ben geen expert, maar als je naar het buitenland verstuurd met Homerr moet je wel iets printen. Binnen Nl krijg je idd een QR code. Zo ging het bij mij in ieder geval.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 26 Feb 2021 22:43

Re: Vinted

Pfff ik gebruik sinds een paar dagen Vinted serieus om di gen te verkopen maar wordt nu wel gallisch van alle meldingen ‘heeft je item als favoriet aangemerkt’. Ik wil gewoon verkopen! (Maar dit zal vast zo aan mij liggen 😜)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 26 Feb 2021 22:53

Re: Vinted

Ik heb er een paar dingen op gezet en de eerste twee producten waren snel verkocht, maar daarna is het een beetje stil gevallen. Is het dan zo dat mijn advertenties naar onderen zijn gezakt en daarom niet meer bekeken worden? En wat kan ik daar aan doen?
<<

Peanutbuttercup

Bericht 26 Feb 2021 23:07

Re: Vinted

Jente schreef:Ik heb er een paar dingen op gezet en de eerste twee producten waren snel verkocht, maar daarna is het een beetje stil gevallen. Is het dan zo dat mijn advertenties naar onderen zijn gezakt en daarom niet meer bekeken worden? En wat kan ik daar aan doen?


Dat zou goed kunnen, er komt natuurlijk superveel bij elke dag.
Je kunt je items ´boosten´ voor een bepaald bedrag, of het ´in de etalage zetten´ voor een paar euro. Volgens Vinted worden je spullen dan vaker bekeken en sneller verkocht, maar ik heb het nu 2 keer gedaan en ik merkte geen verschil.
Als het me te lang duurt haal ik de advertentie eraf en plaats ik het opnieuw.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Feb 2021 00:14

Re: Vinted

Carra schreef:
Carrie schreef:Bij DHL moet je vaak wel iets printen Bliss. Je kunt voor de volgende keer Homerr aanzetten, die gebruiken de Fransen ook veel, die QR-code kun je wel laten scannen zonder printen. Een winkel op het oude dorp verzendt ook via Homerr.



Ik heb nog maar twee keer iets verkocht dus ben geen expert, maar als je naar het buitenland verstuurd met Homerr moet je wel iets printen. Binnen Nl krijg je idd een QR code. Zo ging het bij mij in ieder geval.

Oja je hebt gelijk!
<<

Anoniem304

Bericht 27 Feb 2021 10:10

Re: Vinted

Tom schreef:Pfff ik gebruik sinds een paar dagen Vinted serieus om di gen te verkopen maar wordt nu wel gallisch van alle meldingen ‘heeft je item als favoriet aangemerkt’. Ik wil gewoon verkopen! (Maar dit zal vast zo aan mij liggen 😜)

Stuur ze een bod! 🤗
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 27 Feb 2021 11:03

Re: Vinted

Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand een bod accepteerde eigenlijk 🤨
⁠♡♡♡
<<

Anoniem304

Bericht 27 Feb 2021 13:32

Re: Vinted

Uffe schreef:Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand een bod accepteerde eigenlijk 🤨

Ik heb wel eens 1 geaccepteerd maar toen wou ik het eigenlijk toch al kopen haha.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 27 Feb 2021 14:17

Re: Vinted

Haha ja dan is het mooi meegenomen!
⁠♡♡♡
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 27 Feb 2021 14:31

Re: Vinted

Ik heb net erg nieuw uitziende dr Martens gekocht voor €65. Zool als nieuw en het is een 'Pascal' dus sowieso soepel leer.
30-04-2017
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Feb 2021 17:07

Re: Vinted

Ik ben nu bezig met mijn eerste verkoop maar snap het ook nog niet helemaal. Iemand uit Frankrijk deed een tegenbod dat ik accepteerde, en nu staat er: wacht op de verkoop. Waar moet ik dan nu precies op wachten?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Feb 2021 17:44

Re: Vinted

Teun schreef:Ik ben nu bezig met mijn eerste verkoop maar snap het ook nog niet helemaal. Iemand uit Frankrijk deed een tegenbod dat ik accepteerde, en nu staat er: wacht op de verkoop. Waar moet ik dan nu precies op wachten?


Het is dan nog niet verkocht. De ‘koper’ kan dan altijd nog besluiten om het niet te doen. Voor de originele verkoopprijs maakt het niet uit.
2015 💙
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Feb 2021 22:20

Re: Vinted

Dank je Minx!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Mrt 2021 19:58

Re: Vinted

Ik kreeg net ineens bericht dat mijn schoenen verkocht zijn, en niet aan die Franse meid die eerst een bod had gedaan! Een Nederlandse heeft het nu gekocht, betaald en een verzendlabel gekocht. Heb ik nu dat Franse meisje niet gepasseerd? Dit kan dus gewoon zo, dat je het ineens koopt? Van die Franse hoorde ik ook niks meer, dus vind het verder prima haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Mrt 2021 20:11

Re: Vinted

Bliss ja hoor geen probleem die Franse had dan maar op kopen moeten klikken.
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mrt 2021 20:33

Re: Vinted

Ja dat kan Bliss. Had ze er maar bij moeten zijn. Ik had het ook met een bundel. Moest het formaat van de zending aangeven en dan moest diegene op kopen klikken, maar dat gebeurde niet. En later kocht een ander het.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1705

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 03 Mrt 2021 00:20

Re: Vinted

Ben de laatste week ook flink aan het shoppen op Vinted.
Nu heb ik 4 dagen geleden een z8 vest gekocht en er blijft staan
Aankoop geslaagd, nu alleen nog wachten tot *** het verzendt
Diegene is al wel online geweest en ik heb gister iets gestuurd en vandaag gestuurd of er mogelijk iets mis gaat. Maar geen reactie niks.
Vind dat vrij irritant 🙈
Juli 2019
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 03 Mrt 2021 10:39

Re: Vinted

Bliss schreef:Ik kreeg net ineens bericht dat mijn schoenen verkocht zijn, en niet aan die Franse meid die eerst een bod had gedaan! Een Nederlandse heeft het nu gekocht, betaald en een verzendlabel gekocht. Heb ik nu dat Franse meisje niet gepasseerd? Dit kan dus gewoon zo, dat je het ineens koopt? Van die Franse hoorde ik ook niks meer, dus vind het verder prima haha.


Haha ik had echt PRECIES hetzelfde. Ik had een lager bod van een Franse dame geaccepteerd maar zij liet niks meer weten, en toen werden ze opeens gekocht voor de originele prijs door een Nederlands meisje. Ik heb het verstuurd via Homerrr, wat werkt dat makkelijk zeg! Ik ben voorzichtig fan van Vinted!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 03 Mrt 2021 11:01

Re: Vinted

Ik had een trui gekocht en die bleek al verkocht te zijn..... Kon toen heel makkelijk de order annuleren en krijg binnen 5dgn m'n geld terug.
30-04-2017
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 03 Mrt 2021 11:07

Re: Vinted

Radler schreef:Ben de laatste week ook flink aan het shoppen op Vinted.
Nu heb ik 4 dagen geleden een z8 vest gekocht en er blijft staan
Aankoop geslaagd, nu alleen nog wachten tot *** het verzendt
Diegene is al wel online geweest en ik heb gister iets gestuurd en vandaag gestuurd of er mogelijk iets mis gaat. Maar geen reactie niks.
Vind dat vrij irritant 🙈


Als ze het niet binnen x tijd verzenden krijg je automatisch je geld terug van Vinted. Het blijft wel irritant!
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers