Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Jan 2021 14:04

thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Ik was er twee weken lang rustig onder maar nu ga ik er toch wel weer wat tegen op zien, de thuis school van maandag.

De school heeft al een hele planning gestuurd, twee verplichte instructie momenten in de ochtend, en het werk wat in week 1 gemaakt moet worden staat er ook op. Dus dat is wel goed geregeld.
Maar ja ik werk ook gewoon en dat mag ook op mijn werkplek, ik werk zo veel mogelijk thuis maar ik heb wel wat afspraken die ik door wil laten gaan. En als ik thuis werk moet ik ook bellen dus op dat moment geen aandacht voor de kinderen. Twee dagen stonden al vol met afspraken, en gelukkig willen op die dagen mijn ouders oppassen.

De vorige keer heb ik echt op standje stress gestaan en ook zo wel eens gereageerd richting de kinderen dat wil ik dus nu echt proberen te voorkomen. Ik wil ook niet meer van 7.30 tot 21.30 met het werk bezig zijn want daar werd het natuurlijk ook niet gezelliger van.

Dus hoe heb jij het de vorige keer geregeld en wat neem je daar van nu weer mee omdat het zo prettig werkte of een goed idee was.
:heart: :heart: 2011
<<

Rejoy

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 16 Dec 2018 00:18

Bericht 02 Jan 2021 14:21

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Hier hetzelfde verhaal. Ook verplichte instructiemomenten op de dagen/tijden waarop ik zelf ook moet werken. Ik geef zelf ook les, dus als ik zelf aan het lesgeven ben, dan is de laptop bezet en ben ik dus niet beschikbaar om te helpen met inloggen (zoom-code invoeren die 3 minuten van tevoren wordt verzonden, geluid en beeld instellen moet steeds opnieuw met zoom). Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom er geen opgenomen instructies gewoon verzonden worden, dan kunnen ze het nog een keertje terug kijken terwijl ze met de opdrachten bezig zijn. Zo doe ik dat zelf ook met een deel van mijn lessen.

Ik ga me gewoon niet meer in alle bochten wringen. Als ik aan het lesgeven ben, kunnen ze niet online komen. Inmiddels hebben we in de vakantie al wat vooruit gewerkt, waardoor ze straks geen uitleg meer hoeven te hebben, maar alleen nog meters moeten maken.

Ze gaan trouwens wel één dag naar de noodopvang. Dat is de dag waarop ik van 8.30-17u continu lessen, vergaderingen een afspraken heb. Dan heb ik soms niet eens tijd om zelf te eten, laat staan dat ik er voor de kinderen kan zijn.
Laatst gewijzigd door Rejoy op 02 Jan 2021 14:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 02 Jan 2021 14:22

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Ik meld me!
Ik moet zelf lesgeven, mijn 2 kinderen lesgeven en ons nichtje komt ook bij ons aan school werken.
Vorige keer heb ik me wel gek laten maken, dat laat ik niet meer gebeuren.
Ik ga een soort van planbord maken met activiteiten, dus schoolwerk, pauze, eten, buitenspelen ect. En hoop wat structuur te creëren. Ik heb afgelopen dagen veel opgeruimd en uitgemest om plek te maken voor schoolwerk en het dus ook echt weg te kunnen leggen als het klaar is. (En voor de taak om proberen alleen op mijn werkdagen te werken en niet weer 7 dagen per week er mee bezig zijn)
Ik krijg hulp van mijn vader op 2 van mijn werkdagen en mijn vriend is ook 1 van mijn werkdagen thuis. Zo hoef ik nooit letterlijk twee dingen tegelijk te doen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jan 2021 14:36

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

T heeft itt de vorige lockdown nu wel een hele planning gekregen, inc teams-meetings een paar x per week en verplichte opdrachten op een digitale leeromgeving. Vriend en ik moeten beiden gewoon werken en we hebben M ook nog. Ik denk dat we het verdelen zoals in de vorige lockdown: beide een halve dag, en dan op de andere helft beetje mail in de gaten houden enzo. Verre van ideaal want onze agenda’s staan al voor hele dagen vol met werkafspraken. Ik zie er ook niet naar uit :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 02 Jan 2021 15:30

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Ik moet er deze keer ook aan geloven. Oudste in groep 3 heeft een hele planning, lading huiswerk en elke ochtend starten met teams. We hebben beiden een cruciaal beroep, waarbij ik deze keer mogelijk ook toch op cliënt bezoeken moet oid. Thuisscholing ligt volledig bij mij. Vorige keer alle ballen hoog gehouden maar brak me ook op. Dus we doen het nu iets anders en ik heb twee dagen noodopvang voor de kinderen geregeld zodat ik die dagen mijn aandacht bij mijn werk (hulpverlening) kan hebben. Op thuis scholing dagen maak ik een soort dagplanning denk ik. Ga er vanavond of morgen voor zitten.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 02 Jan 2021 15:39

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Ik heb geen werk, dus ik kan ze volledig ondersteunen. Zelfs ik vind het spannend! Morgen krijgen we alle uitleg via de mail. Werkboekjes etc hadden we voor de kerstvakantie al meegekregen. Zoon zit in groep 3 dus er moet nu wel echt iets gebeuren. Dochter wilt heel graag maar zit pas in groep 1. Voor haar verwacht ik ook wat taken. Zoon had er flink moeite mee, want op school moet je schoolwerk doen, niet thuis! Gelukkig hebben we hem er op voor kunnen bereiden maar ik ben benieuwd hoe het gaat zijn. Man werkt thuis, maar kan echt niet makkelijk weg om te helpen. Hij krijgt per 1 februari ook nog een nieuwe baan dus in januari al veel opstart dingen vanuit daar, en van alles afsluiten bij zijn huidige werk.

Succes en sterkte voor iedereen :hug:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jan 2021 15:44

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Ik heb straks na de vakantie geen enkele deadline, dus ik kan qua werk alles zelf indelen en dus genoeg tijd vrijmaken, mijn man niet, dus ik neem het thuisonderwijs op me. Ik heb me al voorbereid op het schoolwerk, ben alvast de leerstof aan het doornemen die de komende tijd aan bod komt zodat ik alles goed kan uitleggen als dat nodig is en heb alvast wat leuke filmpjes gezocht bij de thema's van aardrijkskunde, geschiedenis en natuur. Het zal wel gaan lukken, denk ik.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jan 2021 16:08

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Wat goed Susan! Het lijkt me ook oprecht wel leuk als je oudere kinderen hebt, en tijd kunt maken, om daarmee aan de slag te gaan.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 02 Jan 2021 16:10

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Hier heeft T. dagelijks een uur Teams en daarnaast een pakketje met werkbladen (groep 2).
We hebben de werkbladen in 5 stapeltjes verdeeld, elke dag een stapeltje.
Op de dagen dat ze normaal naar de BSO/opvang gaan, mogen ze naar mijn ouders. Die hebben nu ook Teams geïnstalleerd en gaan dan met T. aan de slag. Heel dankbaar dat dit zo kan.

Mocht dit niet gaan / onverwachts toch niet lukken, zouden ze naar de noodopvang mogen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 02 Jan 2021 16:20

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Mijn dochter heeft welgeteld 7 dagen school gehad toen de scholen dichtgingen, maar we hebben net al 4 mails ontvangen met instructies. Waarvan 2 correcties waren op eerdere mails :palm: lekker georganiseerd dus. Ze heeft een werkboekje gekregen met voor elke dag een taal- en rekenactiviteit en een extra activiteit. Ze wordt twee keer per week een half uurtje online verwacht via Zoom, maar dat is precies op de dagen dat ze naar de noodopvang gaat, dus ik denk dat ze haar juf dan wel even op school zal zien. We hebben ook inlogcodes gekregen voor squla, maar daar heb ik nul ervaring mee en mijn vriend is nogal allergisch voor al die scherm-gerelateerde dingen bij kinderen, dus we gaan eerst zelf kijken wat we daarvan vinden en misschien maken we er zelf een offline activiteit van. Maar er hoeft niets, het is al duidelijk gemaakt dat het voor de kleuters allemaal optioneel is. Maar dochter vindt het leren wel super leuk, dus we gaan wel zien wat we gaan doen.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jan 2021 16:38

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

De oudste heeft een weektaak en had voor de vakantie al werk mee. Ze hebben toen ook al proefgedraaid met het digitale programma, waar ze instructies mee gaat ontvangen.
De jongste krijgt maandag werk in de brievenbus en er is een mail gestuurd waarin de themataak staat en opdrachtjes en filmpjes die ze moet gaan doen en kijken.

Ik moet zelf maandag naar het werk om alle bakjes met werk uit te delen aan mijn groep 8 en dinsdag begint het officiële lesgeven. Ik kijk er erg tegenop, want ik krijg hoofdpijn van lang naar het scherm kijken. Ook vind ik het lesgeven echt niks waard via een scherm. Hopelijk blijft het bij 2 weken.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 02 Jan 2021 16:41

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Ik ben ook wel benieuwd hoe het deze keer gaat lopen.
Mijn man heeft afgelopen 2 weken vakantie gehad dus vrij relaxed. Vanaf maandag moet hij ook gewoon weer vol aan de bak en hij zit veel in meetings.

Vorige keer hebben we dagdelen gedaan waarbij de 1 boven zat en de ander bij de 2 kinderen. Na de lunch wisselde we dan van plek.
Dit keer willen we het anders proberen te doen. 1 kind per ouder zodat het rustiger is en de kinderen elkaar ook niet in de haren kunnen vliegen.
De oudste zit in groep 4 en moet aanzienlijk meer doen dan groep 3 in maart/april dus ik ga maandag met hem opstarten en eens kijken hoe dat verloopt. Al zijn schoolspullen heeft hij meegekregen dus die ga ik morgen even klaarleggen met de instructiemail van de juffen.
De jongste zit in groep 1 en heeft een envelop meegekregen met werkjes en knutsels. Het eerste werkboek heeft ze al gedaan in de vakantie. Dat vond ze zo leuk haha.

Op dinsdagmiddag en donderdagmiddag kan ik de grootouders nu inzetten. Dat was bij de eerste lockdown niet mogelijk. Heel fijn dat we op die momenten dus echt even aan het werk kunnen. In de tussentijd ben ik bij een nieuwe baan begonnen in september waarin ik 100% thuiswerk en mijn man heeft ouderschapsverlof op woensdagen tegenwoordig dus dat is ook rustiger. Dat was in maart/april wel anders.
Op vrijdag is mijn vrije dag dus op woensdag en vrijdag kan de andere ouder ook gewoon geconcentreerd werken.

Al met al hoop ik dat de lockdown niet veel langer duurt want vooral voor de kinderen is school erg belangrijk. Ik merk het nu al met de vakantie dat hun hele systeem is ontregeld. Ze hebben hun vriendjes nodig en de structuur van school.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 02 Jan 2021 16:54

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Mijn jongste vindt online schoolwerk doen echt de hell! De vorige keer hebben we heel erg ons best gedaan om hem aan het werk te krijgen. Het heeft ons zoveel energie, stress en gezeik gekost dat ons hele gezin op eieren liep om maar een woede-uitbarsting te voorkomen. We doen het niet meer. Wil hij werken, prima. Wil hij het niet, ook prima.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Jan 2021 17:03

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Zora schreef:Ik denk dat we het verdelen zoals in de vorige lockdown: beide een halve dag, en dan op de andere helft beetje mail in de gaten houden enzo. Verre van ideaal want onze agenda’s staan al voor hele dagen vol met werkafspraken. Ik zie er ook niet naar uit :(


Dit is onze situatie ook. In het voorjaar vond ik het zo verschrikkelijk. Eigenlijk merkte ik in juni pas hoe erg ik er doorheen zat. Wat we deze keer anders gaan doen:
- de jongste kan gelukkig in ieder geval 1 x een paar dagen naar mijn ouders. Dat gaat enorm veel schelen.
- ik ga de lat qua werken echt veel lager leggen. Niet van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat ermee bezig zijn.
- een standaardantwoord in m’n mail dat ik werk en zorg moet combineren en dus minder snel reageer.
- minder wijn drinken door de week.
- minder klagen over hoe zwaar het allemaal is.

Wat zijn sommigen van jullie goed voorbereid zeg. Hebben wij niet, nou ja mijn vriend heeft voor beiden een laptop geprept met alle programma’s en omgevingen in tabs en alle inlogs en wachtwoorden klaar. Maar verder niet. Heb nog niet eens gekeken naar het programma, volgens mij hebben we dat ook nog niet gekregen.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Jan 2021 17:06

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Oh ja en ik denk dat we meer eten gaan bestellen :angel:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 02 Jan 2021 17:12

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Caulfield schreef:Oh ja en ik denk dat we meer eten gaan bestellen :angel:

Ja wij ook! Ik heb zelfs al diepvries pizza’s in huis
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jan 2021 17:16

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Zora schreef:Wat goed Susan! Het lijkt me ook oprecht wel leuk als je oudere kinderen hebt, en tijd kunt maken, om daarmee aan de slag te gaan.


Ja, ik vind het ook wel leuk inderdaad. De vorige keer kon ze heel goed thuiswerken, dus ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 02 Jan 2021 17:19

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Ik kijk er ook nog niet erg naar uit moet ik zeggen.
Tis zowel voor man als mij behoorlijk druk op werk, dus wordt echt weer goochelen. Naast thuisonderwijs van de oudste hebben we ook de jongste van 1,5 nog rondhuppelen en dat was vorige keer ook behoorlijk pittig.

M’n dochter krijgt elke dag 3 kwartier online les. Gelukkig elke dag op dezelfde tijd, dus das nog aardig overzichtelijk. Verder zag ik behoorlijk wat opdrachten klaarstaan in Google classroom. Ook redelijk wat optioneel, maar we willen wel beetje bij proberen te blijven. Alles wat geprint moest worden hebben we in ieder geval alvast klaargelegd in een map, zodat we dat er makkelijk bij kunnen pakken.

De eerste week neemt mijn man grootste deel vrij, want ik kan die week echt maar weinig skippen op mijn werk. Daarna gaan we halve dagen werken allebei. Degene die de ochtend de kinderen heeft doet dan t thuisonderwijs begeleiden. En dan maar zien hoe t loopt.

Zal alsnog ook wel veel avonden werken worden om beetje bij te blijven. En vrees dat t ook na 19 januari nog wat langer verlengd zal worden allemaal, dus daar probeer ik me maar vast op in te stellen ook.
<<

Anoniem321

Bericht 02 Jan 2021 17:20

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Vriend en ik werken beide in vitale sectoren, dus zoon gaat vanaf volgende week 3 dagen per week naar de noodopvang. Ik had het liever onderling of met oma's en opa's willen oplossen, maar dat is helaas niet gelukt en vrij konden we allebei niet krijgen zo vlak na de feestdagen, dus dan maar zo. Maandagochtend kan ik een werkboekje voor zoon ophalen, het zal er op neer komen dat we de werkjes/taakjes in mijn 2 vrije dagen moeten proppen.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 02 Jan 2021 17:21

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Dat standaard antwoord in de mail vind ik trouwens wel een goede caulfield. Wellicht dat ik ook zoiets instel
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Jan 2021 17:31

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Ik zie er mega tegen op. Komende week is echt een drukke week omdat we 3 openingen hebben.

Daarbij heeft de directeur tijdens de kerstborrel benoemd dat een bepaalde e-learning op zeer korte termijn online komt dus best wel een drukke tijd.

En we zijn beiden ziek geweest en merken dat beiden nog. J zat voor de vakantie helemaal niet lekker in zijn vel en vind het lastig als wij aan het werk zijn. Daarbij is het ‘huiswerk’ wat hij krijgt totaal niet het niveau waarop hij werkt dus niet heel leuk.
2015 💙
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Jan 2021 17:48

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Bedankt voor alle reacties.

Standaard antwoord in mijn mail vind ik wel slim, aan de andere kant ik denk dat ik wel elke dag mail kan beantwoorden en anders wachten ze maar een dagje dat is ook geen ramp.
Ik sta er helaas alleen voor, tenminste ik ga er vanuit denk dat mijn vriend dinsdag of woensdag weer weg is dus taken verdelen kan hier niet.. en eten bezorgen is ook geen optie want er wordt hier niet veel bezorgd. Maar ik mag dan wel weer bij mijn ouders aanschuiven als ik dat zou vragen/ of mijn moeder vraagt mij ook al wel.
Ik wil me ook echt aan mijn werkdagen houden, vorige keer lukte niet werken in het weekend wel maar de andere 5 dagen zat ik te werken dat wil ik echt niet meer gaan doen.

Suzan, leuk idee! Ik weet alleen niet wat de onderwerpen zijn dat zie ik maandag pas als de boeken opgehaald zijn. Heb je tips hoe je hebt gezocht, of tips van websites?
:heart: :heart: 2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jan 2021 18:03

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Studiebol schreef:
Suzan, leuk idee! Ik weet alleen niet wat de onderwerpen zijn dat zie ik maandag pas als de boeken opgehaald zijn. Heb je tips hoe je hebt gezocht, of tips van websites?


Weet je met welke methode ze werken en waar ze nu zijn? Of weten je dochters het anders? Op internet staan vaak samenvattingen, proeftoetsen, et cetera, daar kan je vast kijken. Mijn dochter heeft die vakken via de methode Naut Meander Brandaan, dus dan kan ik gewoon zoeken op "Meander groep 7 thema 4" bijvoorbeeld. De meeste filmpjes die ik heb gevonden zijn van Het Klokhuis.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Jan 2021 18:08

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

Susan schreef:
Studiebol schreef:
Suzan, leuk idee! Ik weet alleen niet wat de onderwerpen zijn dat zie ik maandag pas als de boeken opgehaald zijn. Heb je tips hoe je hebt gezocht, of tips van websites?


Weet je met welke methode ze werken en waar ze nu zijn? Of weten je dochters het anders? Op internet staan vaak samenvattingen, proeftoetsen, et cetera, daar kan je vast kijken. Mijn dochter heeft die vakken via de methode Naut Meander Brandaan, dus dan kan ik gewoon zoeken op "Meander groep 7 thema 4" bijvoorbeeld. De meeste filmpjes die ik heb gevonden zijn van Het Klokhuis.



Ah oke zo zoek jij! Thanks. Ze werken volgens mij met wereldzaken. De rest moet ik even vragen. Ik heb ook door jou tip online topografie gevonden dat vonden ze toen leuk. Dus misschien spreekt het bij andere vakken ook aan.
:heart: :heart: 2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Jan 2021 18:15

Re: thuisschool vanaf maandag, hoe ga je het aanpakken?

De filmpjes heb ik niet op die manier gezocht, daarbij heb ik gewoon gezocht op onderwerp. Ik heb voor de komende week drie filmpjes voor geschiedenis, eentje voor natuur en eentje voor aardrijkskunde.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers