Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Legoland denemarken

<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 02 Jan 2021 13:06

Legoland denemarken

Wie is er al een keer geweest.

Wie heeft er tips voor een gezin van 5.
Ik denk dat we in de herfstvakantie heen willen.
Mocht corona het toelaten.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jan 2021 13:09

Re: Legoland denemarken

Ik ben er geweest, was gaaf!
<<

Anoniem315

Bericht 02 Jan 2021 13:20

Re: Legoland denemarken

Wij zijn er 3 jaar geleden geweest met z'n 4en. We vonden het erg leuk! Vooral de oudste, toen bijna 5, had het er erg naar haar zin. Je kan overal wel korting vinden, als het goed is. Anders is het best prijzig.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 02 Jan 2021 13:21

Re: Legoland denemarken

Wij zijn in 2018 met de kinderen van man geweest, het was echt zo onwijs leuk. De kinderen waren toen 5 en 7
Zijn een midweekje geweest.
2 dagen legoland en 1 dag naar Givskud zoo, die laatste zou ik ook echt aanraden om heen te gaan, mooie dierentuin.
Ook zijn we een dag gaan zwemmen en bowlen bij lalandia. Heel tof park maar wel stuk duurder.

Wij hadden een huisje bij holliday village, dat was heel prima. Op loopafstand van LEGOland. Leuk park met speeltuintjes en ook Lego bouwwerken. Midweekje weg incl 2 dagen LEGOland.

Wij willen graag nog een terug
Laatst gewijzigd door Radler op 02 Jan 2021 18:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
Juli 2019
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 02 Jan 2021 13:24

Re: Legoland denemarken

Ik lees even mee, staat heel hoog op ons lijstje.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem300

Bericht 02 Jan 2021 15:23

Re: Legoland denemarken

Wij zijn er in mei 2018 geweest met onze 3 kinderen van toen 9,7 en 1 en een bevriend stel met zoon van 9. Was echt super leuk.

Wij hadden een huisje gehuurd wat op 45 min rijden van legoland was en daarbij hadden we meteen kaartjes voor 2 dagen legoland.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jan 2021 15:31

Re: Legoland denemarken

Dit lijkt mij ook heel leuk. Vooral omdat mijn eerste eigen vakantieherinneringen daarvan zijn van toen ik 4 was.

Verder nutteloze reactie maar het lijkt me zeker leuk met kinderen. Denemarken sowieso.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Jan 2021 17:29

Re: Legoland denemarken

Oh dit zou ik ook graag willen. Tot welke leeftijd is het ongeveer leuk denken jullie?
<<

Anoniem300

Bericht 02 Jan 2021 18:28

Re: Legoland denemarken

Caulfield schreef:Oh dit zou ik ook graag willen. Tot welke leeftijd is het ongeveer leuk denken jullie?


Ik zou zeggen tot jaartje of 12
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jan 2021 20:31

Re: Legoland denemarken

Caulfield schreef:Oh dit zou ik ook graag willen. Tot welke leeftijd is het ongeveer leuk denken jullie?

Wij waren 25 😆
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 02 Jan 2021 21:02

Re: Legoland denemarken

Wij waren er in de mei vakantie 1.5 jr geleden, toen waren mijn zoons bijna 2 en 4.5jaar oud. Het was heel leuk, ook voor de jongste al. De oudste heeft het nu nog over de aardappels in Legoblokjes vorm (mooi wat dan indruk maakt hè). Wij willen zeker nog eens terug gaan als de kinderen een aantal jaar ouder zijn.

Wij hadden toen op de heenweg een nachtje een hotel in Bremen, we zijn toen vroeg vertrokken vanuit huis en ‘s middags Bremen in geweest. De volgende dag naar het hotel in de buurt van Legoland gereden en het dorpje in gegaan waar opzicht niks te beleven is maar in het centrum staat een gebouw van XL Legoblokken waar je op kan klimmen en elke verdieping heeft een speeltuintje, er zit een museum in ( wel entree betalen), een Lego winkel en een open ruimte met grote bouwstenen ed, ook wel even leuk als gratis uitje, toen hebben we nog wat boodschappen gedaan en zijn we uit eten geweest.
En daarna zijn we 1.5dgn in Legoland geweest, na de lunch op de laatste dag richting huis gereden en gewoon in 1 keer naar huis ( beide kinderen hebben het grootste gedeelte van de terugreis geslapen).

Wij zaten toen in een familie hotel naast het kleine vliegveld, met gezinskamers, prima ontbijt en bakken met Lego om te spelen. Via het hotel hadden we ook korting op de entree van het park. Even rondkijken daar naar want korting is vrij makkelijk te vinden.

Tot welke leeftijd het leuk is durf ik niet te zeggen, ik weet wel dat er ook achtbanen ed waren waar mijn zoons toen echt nog te jong voor waren. Er is ook een Duplo speeltuin, dat is dan weer echt voor de kleintjes, beetjes zoals de Efteling voor elke leeftijd wat wils.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 02 Jan 2021 21:44

Re: Legoland denemarken

Savi schreef:
Caulfield schreef:Oh dit zou ik ook graag willen. Tot welke leeftijd is het ongeveer leuk denken jullie?

Wij waren 25 😆


Haha...ik dacht hetzelfde, waren zelfs nog een beetje ouder 😉
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 03 Jan 2021 15:50

Re: Legoland denemarken

Wij waren ook al de 18 gepasseerd toen we er heen gingen. Wij hadden toen een twee dagen kaart en sliepen in een huisje op een soort bungalowpark (wij waren 2 wk op vakantie in Denemarken ❤️)
In de catalogus van de Lego boekjes (zo’n dikke waar je alle sets ziet die er zijn/ gaan komen) zit vaak ook een bon voor kinderen gratis ofzo, weet alleen even niet of die voor Denemarken is of Oberhausen?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 03 Jan 2021 22:07

Re: Legoland denemarken

Dit lijkt mij ook enorm leuk! Dit jaar zal het er wel niet van komen, maar voor volgend jaar wellicht!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers