Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Center parcs

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jan 2021 18:36

Center parcs

We zouden afgelopen april naar center parcs Les Ardennes. Ging natuurlijk niet door dus we hebben een voucher gekregen. Die is tot april geldig. We hebben steeds gewacht om opnieuw te boeken omdat we hoopten dat er op termijn meer mogelijk zou worden qua voorzieningen enzo icm Corona. De reden dat we daarheen gingen was vooral het tof uitziende zwembad en de mooie omgeving. En eigenlijk de voornaamste reden: we hadden toen een hele week geboekt buiten de schoolvakanties omdat dat de laatste keer was dat het kon omdat T nog niet leerplichtig was. Onze voucher is in die zin dus minder waard nu. In de vakanties zouden wij normaal gesproken eigenlijk nooit zo’n huisje boeken.

Nu de voucher binnenkort verloopt moeten we ‘m toch maar gebruiken. Iemand ervaring met een center parcs in Corona-tijd en waar je bijv toch nog regelmatig kunt zwemmen? Ik las in een ouder topic dat hochsauerland ook heel tof is, ook qua omgeving.

En dan is ook nog de vraag natuurlijk of we er überhaupt heen mogen. Center parcs in NL trekt me minder maar misschien is dat wel slimmer qua reizen..
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jan 2021 18:38

Re: Center parcs

Als je hem niet gebruikt, krijg je gewoon het geld terug hoor! Kun je ook nu al aanspraak op maken trouwens. Ik heb ook nog een voucher en weet nog niet wat ik ermee doe.
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jan 2021 18:41

Re: Center parcs

Oh! Dat wist ik niet haha! Misschien dat maar even uitzoeken want weet niet of het me in de vakanties, inclusief maatregelen, wel waard is.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 01 Jan 2021 18:50

Re: Center parcs

Wij zijn vorig jaar in september in CP geweest. Maar ik zeg eerlijk dat we voor een volgende keer toch wachten tot alles weer 'normaal' is. We konden wel zwemmen maar dat was maximaal 4x 1,5 uur voor een verblijf van een week. En 1,5 uur vind ik dan toch wel kort.
Wij konden toen wel bij de restaurants eten, allen bij eentje werd je echt weggekeken omdat ze nog een ronde hadden.

Het was dus wel een beetje een sfeer breker voor ons. Niet zoals we CP kennen.
<<

Anoniem313

Bericht 01 Jan 2021 19:14

Re: Center parcs

Wij zijn afgelopen zomer op zo’n (weliswaar Landal en niet CP) park geweest en ik moet zeggen dat ik dat moeten boeken van het zwembad niet perse verkeerd vond - je zit tenminste niet de halve dag in het zwembad (ik haat dat) en de kinderen weten waar ze aan toe zijn. In de zomer was het wel heel snel vol dus moest je strategisch boeken. Restaurants enzo op zo’n park doen wij niet dus daar hebben we niks aan gemist.
Ik denk alleen dat de richtlijnen nu wel weer anders zijn dan toen en dat je mogelijk helemaal niet kunt zwemmen. Dat is even de moeite om uit te zoeken. Afhankelijk van wat je precies zoekt in zo’n vakantie zou ik dan toch wellicht gaan in een mooie omgeving. Een Waddeneiland ofzo.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 01 Jan 2021 19:22

Re: Center parcs

Wij zijn in de herfstvakantie in Centerparcs Zandvoort geweest.
Vernieuwde huisjes en zeer dicht bij het strand. Ik vond het er erg mooi.
Zwembad is niet vernieuwd maar wel een fantastische wildwaterbaan.
Verder geen bruisend park maar wij vonden het al heerlijk om aan het strand te wandelen.
2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jan 2021 20:34

Re: Center parcs

Thanks dames! Ik vind groot zwembad wel een vereiste want dat is juist een van de redenen dat we zoiets een x geboekt hebben. Idd vooral niet een halve dag daar zijn Caulfield, maar elke dag even is fantastisch voor de jongens.

Leuk dat Zandvoort zo beviel Salome! Die omgeving is echter niet nieuw voor ons dus valt dan meteen af :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jan 2021 20:36

Re: Center parcs

Als we niet een voucher hadden zouden we denk ik eerder voor een weekje wadden gaan idd Caulfield! Maar we hebben dat ding nou eenmaal en ik ben ook wel een x benieuwd naar zo’n park 😄
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 01 Jan 2021 20:38

Re: Center parcs

Zora schreef:Thanks dames! Ik vind groot zwembad wel een vereiste want dat is juist een van de redenen dat we zoiets een x geboekt hebben. Idd vooral niet een halve dag daar zijn Caulfield, maar elke dag even is fantastisch voor de jongens.

Leuk dat Zandvoort zo beviel Salome! Die omgeving is echter niet nieuw voor ons dus valt dan meteen af :)

Haha dan snap ik dat. Ik woon in Twente dus kom niet vaak aan het strand 😁
Laatst gewijzigd door Salome op 01 Jan 2021 20:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jan 2021 20:39

Re: Center parcs

Hochsauerland, waar wij heen zouden gaan, lijkt me idd nog steeds leuk en mooi! Dus misschien gaan we alsnog wel. Wij zouden juist in het hoogseizoen gaan, maar ik wil nu dus proberen om iets eerder te gaan. Even zien nog wat we doen en hoe het er over een tijdje uitziet met corona.
❤ 7 juni 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 01 Jan 2021 20:41

Re: Center parcs

Wij hadden overigens eerst Hochsauerland geboekt maar konden daar niet naartoe omdat het in Duitsland ligt. Dus toen omgeboekt naar Zandvoort. Hochsauerland beviel Radler heel goed dus op haar advies toen geboekt.
2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jan 2021 22:35

Re: Center parcs

Ja misschien wachten we de komende tijd nog even af en als het kan dan toch Hochsauerland!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 01 Jan 2021 23:09

Re: Center parcs

Oh sorry, ik bedoelde een CP op de Wadden, maar ik weet eigenlijk helemaal niet waar die parken zijn en heb dus ook geen park-specifieke tips! Tot zover mijn redelijk nutteloze bijdrage :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 01 Jan 2021 23:50

Re: Center parcs

Die zijn er dus blijkbaar niet 😂 wist ik ook niet.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem308

Bericht 02 Jan 2021 00:47

Re: Center parcs

Port zelande is ook erg leuk.
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 02 Jan 2021 11:33

Re: Center parcs

Port Zelande is inderdaad erg leuk, gerenoveerd en in het zwembad een heel tof kinderspeel gedeelte.

Het Heijderbos vonden wij ook erg leuk, met een Jungle Dome erbij. Dit park zijn ze geheel aan het renoveren, daar zou ik wel een vernieuwd huisje kiezen.

Wij zijn enkele weken geleden geweest, een weekje. Doordeweeks was het zwemmen prima. In principe mochten we 1x per verblijf 3 kwartier. Maar doordat het zo rustig was kon je extra vouchers halen bij de receptie. Het weekend was druk en dan kun je dus maar 1x 3 kwartier zwemmen.
Dat waren toen de regels, er stond op de website ook een schema bij welk park je hoe vaak minimaal zou kunnen zwemmen.
Maarel echt een weekend met bovenstaande maatregelen zou ik niet zomaar doen denk ik.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jan 2021 12:02

Re: Center parcs

Poeh da’s ook wel heel kort zwemmen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 02 Jan 2021 12:25

Re: Center parcs

Zora schreef:Poeh da’s ook wel heel kort zwemmen!


Ja precies, die regels veranderen wellicht wel weer, zodra de zwembaden open mogen. Maar die zou ik wel goed checken. In de meeste midweken is het, denk ik, prima te doen doordat je dus met die vouchers (die je bij de receptie kunt vragen) extra tijdsblokken kunt reserveren. Maar het weekend is het drukker en willen ze in principe iedereen 1keer laten zwemmen en dan is 3 kwartier inderdaad heel erg kort.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jan 2021 13:33

Re: Center parcs

Thanks voor de tip!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 02 Jan 2021 14:21

Re: Center parcs

Wij zijn aan het oriënteren op een vakantie in het voorjaar in eigen land. Nu zijn we Landal gewend en kiezen we daar altijd voor een kinderbungalow.
N.a.v. dit topic vroeg ik me af of zulke bungalows ook te boeken zijn bij Cp of Roompot.
Sorry voor het stelen van het topic, maar ik vond deze vraag niet de moeite waard om er een nieuw topic voor aan te maken.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Jan 2021 14:39

Re: Center parcs

Geen probleem hoor! Als we geld van cp gewoon kunnen terugkrijgen boeken we misschien alsnog iets anders.

We hebben goeie ervaringen met klein vaarwater. Eigen zwembad is zo luxe! Helaas zit dat al vol voor de voorjaarsvakantie:(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron