Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie wil er ook 25 tot 30 kg afvallen?

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 07 Feb 2021 12:29

Re: Wie wil er ook 25 tot 30 kg afvallen?

Dank je Minx, dat is een goede tip. Ik heb op 11 januari mijn cm's gemeten en wil dst over 3 weken weer doen (na 6wkn totaal). Ik merk wel dat mijn broeken losser zitten maar toch durf ik dat niet helemaal te geloven of zo. En stiekem geeft me het wel kracht.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 07 Feb 2021 13:14

Re: Wie wil er ook 25 tot 30 kg afvallen?

Die broeken worden echt niet spontaan groter ;) dus dat is super.
Ik heb dus een tijd gehad dat ik echt elke weet de cm’s opmat elke vrijdag na het hardlopen.

Oh en foto’s maken. Dan kun je zelf ook verschil zien. Ik zie het verschil in de spiegel namelijk zelf nog steeds niet. En dan ben ik al een jaar stabiel.
2015 💙
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 07 Feb 2021 14:48

Re: Wie wil er ook 25 tot 30 kg afvallen?

Haha nee, dat denk ik idd niet, dat mijn broeken vanzelf groter worden. Wel kleiner 😁.
Foto's heb ik ook gemaakt en snel naar mezelf gemaild en van mijn telefoon gehaald. Dat mag niemand zien😵.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Feb 2021 18:18

Re: Wie wil er ook 25 tot 30 kg afvallen?

Ik heb nooit cm's gemeten, maar ik merkte toen ik 10 jaar geleden probeerde af te vallen door gezonder te eten en meer te sporten dat mijn lichaam echt veranderde terwijl er vaak in eerste instantie niet zo veel in de kilo's veranderde. Ik werd echt slanker maar niet gelijk lichter. Ik ga denk ik idd maar eens een beetje bijhouden. Ik vind het wel interessant.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 07 Feb 2021 19:00

Re: Wie wil er ook 25 tot 30 kg afvallen?

Cm gaven mij echt heel veel rust. Ik stond soms een paar weken stil maar dan was er wel 1,5-2cm af en vaak ging het daarna ineens weer snel qua kg. Of was mijn verpercentage ineens een stuk lager. Zeker als je ook meer gaat bewegen of anders gaat bewegen zie je het niet altijd gelijk terug op de weegschaal.
Sowieso is de focus op kg niet altijd handig. Ik ben 1,72 heb maat 38 en mijn bmi is 25,5 wat officieel dus te hoog is.
2015 💙
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers