Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oorbeltopic

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Dec 2020 18:44

Oorbeltopic

In dat andere topic met die piercings hoor ik niet thuis want ik heb geen piercings, dus daarom even een nieuw topic.

Ik heb aan beide kanten drie gaatjes en draag nu dit:
Afbeelding

En een tijdje terug dit (ik vond een oude foto)
Afbeelding

Ik merk dat ik ringetjes fijner vind dan knopjes, want ik haal m’n oorbellen er snachts niet uit en die oorbellen met knopjes aandeel achterkant die prikken irritant in m’n hals.

Maar nu dacht ik: is een threader niet nóg comfortabeler? Een lange die ik dan door alledrie m’n gaatjes trek? Heeft iemand dat toevallig en mag ik daar een foto van zien?

Andere oorbeltips zijn ook welkom en laat ook vooral je eigen oorfeestje hier zien!
#teammaple🍁
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 28 Dec 2020 19:03

Re: Oorbeltopic

Ik heb een “up” oorbel in mijn derde gaat je zitten. Wellicht ook wel een leuke afwisseling voor je? Wel een knopje overigens maar ik laat hem wel gewoon altijd in.

https://www.miab-jewels.com/product/oorbellen-goud-up/ ( je kan ze ook los bestellen en in zilver)
https://www.miab-jewels.com/product/oor ... turned-up/
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Dec 2020 19:06

Re: Oorbeltopic

Ja superleuk vind ik die, maar ze lijken me dus niet zo comfi omdat je dat zowel de stekel+achterkant in je nek hebt als de punt van de up in je oor! Maar jij vind dat wel meevallen dus?
#teammaple🍁
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 28 Dec 2020 19:44

Re: Oorbeltopic

Ik heb ook de up, het was even wennen maar nu weet hij z'n plekkie en heb ik er geen last meer van. Vind 'm zelf echt heel tof!

Ik heb een threader maar ik vind het niet echt wat. Zal morgen eens een foto maken.
30-04-2017
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Dec 2020 19:52

Re: Oorbeltopic

Hoe krijg je die ringetjes überhaupt vast in je oor?
Ik heb een paar heel leuke ringetjes liggen, ook van die kleine. Maar ik krijg ze dus echt niet dicht en draag ze daarom niet.. iemand dé tip?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem295

Bericht 28 Dec 2020 19:54

Re: Oorbeltopic

Ik heb drie gaatjes in beide oren en heb op het moment eigenlijk altijd gouden knopjes in. Hier geen last van prikkende stekers, alleen in het begin even, maar na een tijdje voel ik niks meer. Maar ik hou het topic wel in de gaten want ik vind knopjes wel het simpelste van het simpelste en zoek wel wat variatie ☺️

Voor wat de ringetjes betreft het ik hetzelfde probleem als Arwyn. Ik laat mijn vriend het altijd doen want bin mezelf lukt het niet. En mijn vriend durft het eigenlijk helemaal niet want die is bang dat hij m’n gaatjes uitscheurt.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Dec 2020 19:59

Re: Oorbeltopic

Mijn man krijgt ze niet eens dicht zonder oor ertussen, dus dat is hier geen optie, haha.
Lastig hè? Ga nu iig opzoek naar ringetjes die je dicht kan klikken, veel makkelijker!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Peanutbuttercup

Bericht 28 Dec 2020 19:59

Re: Oorbeltopic

Ik vind het er altijd zo leuk uitzien, zo´n earparty, vooral op je 2e foto UN! Ik ben zelf meer van de mega ringen.
Had Bliss geen threader? Je zou ook kunnen kijken voor een earclimber voor in je achterste gaatje.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Dec 2020 20:33

Re: Oorbeltopic

Ik heb dat inderdaad soms ook met knopjes. Heb nu één knopje en verder ringetjes. (@Arwyn, mijn ringetjes klik je gewoon dicht en zijn niet van die irritante die je onmogelijk dicht krijgt.) Die doortrekoorbel (of threader kennelijk) had ik even omdat er een gaatje irriteerde, maar dat is nu weer over. Ben verder ook een beetje inspiratieloos, maar zo'n up vind ik ook wel tof.

Mijn oren momenteel:

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Dec 2020 20:35

Re: Oorbeltopic

In m'n rechteroor (foto rechts, al lijkt dat m'n linkeroor, maar dat komt door de selfiestand) wil ik nog een daith denk ik, maar dat is weer voor het andere topic.
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Dec 2020 20:44

Re: Oorbeltopic

Ik heb ook een paar van die ‘moeilijke’ ringetjes. Ook een paar van mijn mooiste oorbellen dus ik ben op een gegeven moment gewoon gaan investeren en moeite doen haha! iig 1 tip is om m van achter naar voren door je oor te halen, niet van voor naar achter. Dan kun je iig aan de voorkant beter zien wat je doet. En dan maar gaan pielen. De eerste paar x duurde het eeuwen, maar nu krijg ik ze elke dag heel makkelijk in. Echt oefenen dus!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 28 Dec 2020 20:49

Re: Oorbeltopic

Zo leuk altijd om andermans oren te zien! Word ik blij van..haha

Dit is links op het moment.
Afbeelding

En dit rechts, de conch hier wordt nog vervangen door een ringetje.
Afbeelding

Ik heb rechts een threader gehad en vond hem prima zitten en vooral erg leuk. Hij ging mij alleen irriteren dus heb hem er weer uit gehaald.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 28 Dec 2020 21:05

Re: Oorbeltopic

Nee, net als Kees zegt eigenlijk, heel even wennen maar nu totaal geen last van de up. Ik heb hem ietsje bij gebogen zodat hij niet in mijn oorschelp prikt, daar voel ik hem nu helemaal niet meer.

Ik ben sowieso wel fan van de oorbellen van Miab, blijven mooi en ze hebben leuke modellen. Ik heb in mijn andere oor ook een twister van dat merk en nog een gedraaid ringetje. Maar die laatste heeft weer een knopje om hem dicht te maken, voor jou dus minder fijn UN, maar wellicht wel een tip voor Arwyn? Dit idee: https://www.miab-jewels.com/product/oor ... oop-balls/
En ik heb een zilveren “peach oorbel ringetje” van Wildthings_collectables en die klik je in ieder geval zo dicht, heel makkelijk en ook die oorbellen blijven heel mooi.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 28 Dec 2020 21:50

Re: Oorbeltopic

Ik heb links een helix ringetje (ik was nog op een kleiner ringetje) en drie oorbellen. De eerste twee zijn ringetjes en de derde het knopje dat ik bij ons trouwen droeg. Rechts twee oorbellen: de eerste een ringetje en de tweede hetzelfde knopje als links.

Ik draag haast nooit andere oorbellen. Met de kerstdagen heb ik in het eerste gaatje kerstboompjes gehangen. Maar die irriteren al na een dag. Dat is ook de reden dat ik nooit wat anders in doe.

De helix is er een hele tijd uit geweest en sinds anderhalve week weer in. Ik wil misschien een daith.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem307

Bericht 28 Dec 2020 22:23

Re: Oorbeltopic

Ik draag niets. Maar ik heb aan de ene kant 3 gaatjes, aan de andere kant 2 en een helix. (Moest ik wel even googlen, omdat ik niet wist dat het zo heet, maar dat heb ik dus)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 28 Dec 2020 22:57

Re: Oorbeltopic

Die Minoes laat zien, die up, heel tof vind ik ze. Die gaan ook op m’n lijstje 😄. Die threaders had ik vroeger wel, maar vind ik zelf niet zo fijn.
Laatst gewijzigd door Thunder op 18 Feb 2021 23:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Dec 2020 08:44

Re: Oorbeltopic

Van de onderste foto de 2e oorbel vind ik ook tof Thunder. Is dat gewoon een ringetje door 2 gastjes?

Die twister heb ik ook minoessepoes alleen blijft het haar van E er vaak in hangen, die draag ik dus niet momenteel.
30-04-2017
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 29 Dec 2020 09:13

Re: Oorbeltopic

Klopt Kees. Een orbital.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Dec 2020 12:32

Re: Oorbeltopic

Leuke ear party allemaal!

Ik heb dit in op het moment:

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind alleen de onderste ringen te zwaar, dus die gaan sowieso 's nachts uit. En ik baal stiekem van m'n Daith, want ik draag liever goud, maar vind hem te opvallend om goud en zilver door elkaar te dragen. De Conch is nep, maar hij zit goed en ik vind hem erg mooi.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Dec 2020 13:18

Re: Oorbeltopic

Mijn linkeroor met nog een heueueueule grote daith. Zal blij zijn als daar een kleine in kan.


Afbeelding

Mijn rechteroor, als de conch helemaal is genezen komt er een strak ringetje in

Afbeelding
Ik verander eens in de x-tijd de oorbellen in de bovenste gaatjes en die zitten er dan een tijd in. De onderste gaatjes wissel ik eigenlijk iedere dag. Daar doe ik (bijna) altijd hangende oorbellen in en die doe ik snachts uit.

Edit:
Meestal zit 1 van deze in het onderste gaatje

Afbeelding

En soms deze :

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kees op 29 Dec 2020 13:38, in totaal 2 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 29 Dec 2020 13:36

Re: Oorbeltopic

Wat een leuke oren komen hier voorbij! Waar kopen jullie je oorbellen zoal?

Ik heb twee gewone gaatjes aan elke kant, dan in 1 oor nog een tragus en 2 helix. Maar heb er relatief saaie oorbellen in en zoek eigenlijk een leuke mix van knopjes / ringetjes /hangers. Ik wil ook een earparty! Ik wil trouwens wel alleen echt zilveren oorbellen of chirurgisch staal, want ik laat ze vaak langere tijd in dus ze moeten tegen water kunnen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Dec 2020 13:41

Re: Oorbeltopic

Ik vind miab-jewels.com fijn Hippie.
30-04-2017
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 29 Dec 2020 16:53

Re: Oorbeltopic

Ik heb op het moment alles van James en Co. Heel fijn materiaal, ik krijg nogal snel last van alles. Zij maakt alles van gold filled materiaal en dat verkleurd niet. Heel erg tevreden over.

Ik heb ze dag en nacht in, ook onder de douche en in bad.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Dec 2020 17:34

Re: Oorbeltopic

Miab ken ik niet, ga ik ook eens kijken. Ik heb de laatste keren besteld bij By Daisies en My Jewellery.
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Dec 2020 17:41

Re: Oorbeltopic

Leuk al die foto’s!!
Leuk ter inspiratie allemaal, dankjulliewel!

Ik heb wel eens besteld op
-miaB
-bydaisy
-bynouck
-myjewellery
-myuniquestyle

En hier https://www.etsy.com/shop/OpsmukJewelry
Dat is een vriendin van me.
#teammaple🍁
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron