Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trampoline

<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 611

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 30 Mrt 2021 19:36

Re: Trampoline

Savi, Dat is mijn man z’n visie erop. Ik denk dat ze prima kan met een trapje, mn man denkt niet dat ze er zelf af kan. Mij lijkt dat ze dat (mocht ze dat nog niet kunnen) snel genoeg leert. Ik wil sowieso een met een net erom trouwens ingegraven of niet. Dus hij valt sowieso wel op in de tuin dus dat vind ik niet echt een argument haha.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mrt 2021 19:51

Re: Trampoline

Ja ik ben het met je eens hoor. Ze leren dat zo snel!
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 611

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 30 Mrt 2021 20:38

Re: Trampoline

kippetje schreef:
kippetje schreef:Wij hebben deze zomer een aangeschaft voor onze dochter van 2 :D
Mijn vriend zag eerst ook beren op de weg en gevaar maar het is echt heel leuk voor ze.
We hebben wel eentje op poten maar niet te hoog dus 1 treetje op en dan is ze erin en een net erom heen voor t vallen.
Superveel op gesprongen en nu van de week met droog weer ook nog!
En hij staat bij ons in een hoek van de tuin dus niet belemmerend voor je uitzicht haha.

Deze hebben wij
https://www.prijskiller.nl/nl/p-m-tramp ... gJEAfD_BwE



Ik had hier al een linkje neergezet! :)


Welk trapje heb je bij deze trampoline gekocht?
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 31 Mrt 2021 15:43

Re: Trampoline

Wij hebben een Avyna flatlevel besteld, eind april wordt ie ingegraven. Dit is leuk voor de verjaardag van de jongste. Ik denk dat de jongens het ontzettend leuk gaan vinden. Bij anderen gaan ze altijd meteen erop, dus ik hoop op een succesnummer.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 611

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 01 Apr 2021 07:20

Re: Trampoline

Die is ook mooi Taeda!

We zijn eruit gaan voor een staande van ongeveer 2.44. Wat zijn jullie ervaringen maakt het qua merk nog veel verschil welke je kiest?
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 01 Apr 2021 17:09

Re: Trampoline

Ik denk dat hij sowieso intensief gebruikt gaat worden Juliet! Hier spelen ze er echt dagelijks op. Niet alleen springen maar ook spelen en picknicken.
⁠♡♡♡
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 01 Apr 2021 23:20

Re: Trampoline

Juliet schreef:
kippetje schreef:

Ik had hier al een linkje neergezet! :)


Welk trapje heb je bij deze trampoline gekocht?

https://www.bol.com/nl/p/rainbow-trampo ... 7949/?s2a=
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 02 Apr 2021 07:32

Re: Trampoline

Trampoline zal wel veel in gebruik worden genomen, Juliet.
Hier dan ook een staande trampoline, vriendjes en vriendinnetjes die komen spelen, vinden het geweldig. Meiden vinden het ook nog steeds leuk. Hebben hem nu 3 jaar, totaal geen miskoop. Er wordt op gespeeld, gesprongen, gelegen, vooral straks in de zomer wordt het zonnebaden op de trampoline.
Hier trouwens nooit geen trapje gebruikt. Ze hebben zelf bedacht, met 3 jaar, dat er wel een stoel voor kon. Is altijd goed gegaan.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 611

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 02 Apr 2021 08:05

Re: Trampoline

@ kippetje bedankt voor de link.

En iedereen bedankt voor de enthousiaste reacties. We gaan vandaag waarschijnlijk ook even kijken naar trampolines want we twijfelen tussen 2,44 en 3,05 meter. Vooral omdat de meeste van 2,44 meter maar tot 50 kg gaan. En we ook weleens samen met dochter willen springen.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers