Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De broodtrommel van je kind bevat vandaag ...

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 11 Jun 2021 07:01

Re: De broodtrommel van je kind bevat vandaag ...

Heel goed, ze kunnen maar beter vroeg wennen aan hun middelbare school dieet!
10.04.17
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jun 2021 07:29

Re: De broodtrommel van je kind bevat vandaag ...

Ik kan al die dingen tegelijk Caulfield! 💪🏼💪🏼
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jun 2021 09:27

Re: De broodtrommel van je kind bevat vandaag ...

Mijn kinderen krijgen nooit iets bijzonders mee. Altijd brood. Op de ene vlees of kaas en op de andere mag zoet. Soms krijgen ze een stuk komkommer of paprika mee.
<<

Anoniem308

Bericht 11 Jun 2021 09:58

Re: De broodtrommel van je kind bevat vandaag ...

Caulfield schreef:Hier gaat het mis he mensen. Terwijl de mannen bezig zijn met de wereld veroveren en onderling de buit verdelen, zitten wij hier nu al dagen te tutten over de freaking lunchtrommeltjes van de kinderen.
Ik heb er een frikandelbroodje en een blikje redbull ingemikt en ga nu wat nuttigs doen.


Voor sommigen zijn dit ook wereldissues hoor :^^:
<<

Anoniem310

Bericht 11 Jun 2021 10:45

Re: De broodtrommel van je kind bevat vandaag ...

Caulfield schreef:Hier gaat het mis he mensen. Terwijl de mannen bezig zijn met de wereld veroveren en onderling de buit verdelen, zitten wij hier nu al dagen te tutten over de freaking lunchtrommeltjes van de kinderen.
Ik heb er een frikandelbroodje en een blikje redbull ingemikt en ga nu wat nuttigs doen.

Haha ik durfde het niet te zeggen, maar ben het met je eens. Wat een geneuzel, ongelooflijk.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 11 Jun 2021 17:17

Re: De broodtrommel van je kind bevat vandaag ...

Saga schreef:Heel goed, ze kunnen maar beter vroeg wennen aan hun middelbare school dieet!

Oooh KitKat chunkies en naar de Mac in tussenuren.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers