Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstoutfit voor je kind

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Dec 2020 08:17

Re: Kerstoutfit voor je kind

Oh top dat ze hem nog past, Radler! Jurkje staat haar ook goed zeg!
❤ 7 juni 2018
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 10 Dec 2020 09:58

Re: Kerstoutfit voor je kind

Ik heb voor beide kinderen kersttruien bij de Lidl gekocht!

Afbeelding

En die van de oudste staat niet meer online... maar het is de roze van dit plaatje:
Afbeelding
december 2016
juli 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 10 Dec 2020 10:07

Re: Kerstoutfit voor je kind

Die van Lidl waren hier allemaal al uitverkocht.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 10 Dec 2020 10:10

Re: Kerstoutfit voor je kind

Housebird schreef:O irritant lady!

Maar dat moeten ze meenemen voor het stukje, een blok oase, takken, wat ballen en een kaars?
Takken en oase kan je toch ook makkelijk bij een bloemist, kerstbomen verkoper halen?
Heb je niet nog wat oude kerst prullaria thuis liggen?

Ik bewaar ieder jaar wat van het kerststukje wat ze dan gemaakt hebben. Oase, takken en een bakje moet ik wel kopen. Ik ben zelf helemaal niet van zulke dingen dus vind het een ergernis om daar voor op pad te moeten. Zeker nu in deze tijd. Maar je tip van de bloemist onthoud ik wel even, mocht ik straks voor een leeg schap oase staan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2020 14:24

Re: Kerstoutfit voor je kind

Bliss schreef:Ik was eigenlijk niet van plan iets te kopen, maar liep hier net tegenaan bij Hema:

Afbeelding

Leuk ding, alleen heb ik een maat te groot meegenomen! Ben alleen bang dat een maat kleiner weer te klein is. Ze heeft nu 92/98 zo'n beetje en 98/104 is dus te groot, maar 86/92 wordt wel krap nu denk ik. Morgen even bekijken of ze die maat überhaupt nog hebben.


Mehh precies waar ik al bang voor was: maat kleiner is aan de korte kant, de mouwen ook. Dus die gaat ook terug. Ik weet nog niet of ik dan nog iets anders koop. Ze heeft op zich genoeg kleding die ze dan aan kan, of ik moet toevallig nog ergens anders tegenaan lopen.
❤ 7 juni 2018
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Dec 2020 20:33

Re: Kerstoutfit voor je kind

Hier een glitter jurkje van de zeeman voor beiden. Dit dragen ze dan op school,1 van de kerstdagen en vaak ook met oud en nieuw
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 11 Dec 2020 22:16

Re: Kerstoutfit voor je kind

De oudste heeft vorig jaar een rokje gekregen met kerstprint die waarschijnlijk nog wel past. En ze heeft nog een pailletten jurk die ze vorig jaar aan heeft gedaan met oud en nieuw, en nu nog draagt met speciale dingen. Ze draagt niet snel 'chique'dingen dus dan vind ik dat ook een beetje zonde
Zoon heeft vast nog wel een blouse die past..
En de jongste heeft nog meerdere (gekregen) jurkjes in de kast hangen.
Beetje saai zonder nieuwe kleren maja
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Dec 2020 00:15

Re: Kerstoutfit voor je kind

Ik vind alle jurkjes hier zo leuk.

Voor F heb ik gisteren deze combi besteld, benieuwd hoe ik het vind staan, want hij heeft normaal gesproken totaal andere kleren aan.
Afbeelding
Insta: je_ei_kwijt
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers