Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

<<

Anoniem301

Bericht 08 Dec 2020 10:45

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Wat leuk zeg, ben benieuwd hoe de producten je gaan bevallen!
<<

Anoniem307

Bericht 08 Dec 2020 18:49

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Ergens in een topic in algemeen zei ik dat PostNL hier nog gewoon op tijd bezorgde. Had ik nooit moeten zeggen. Want nu lopen ze ook hier achter en moet ik ook cadeautjes gaan kopen als blijk van waardering. Ze zouden tussen 09.30u en 12.00u langskomen. Maar niet veel later stond er in een de app een hele dikke streep door de tijden. Het was veel te druk en absoluut niet haalbaar. Noemen ze dat niet jynxen? :palm:

Ik heb de factuur nog even nagekeken en ik heb de cleanser gratis gekregen. Ik ben ook benieuwd of mijn huid ervan op gaat leven. Ik hou jullie op de hoogte. :D
<<

Anoniem307

Bericht 13 Dec 2020 05:36

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Even een eerste update.

Mijn huid reageert fantastisch op alle producten. Als ik de hele lijn gebruik, van cleanser tot de spf creme, dan merk ik dat mijn huid opleeft. Het enige wat ik wel heb, doordat het laag op laag is vanaf de toner, dat mijn ogen dik worden na het slapen. Maar het kan zijn dat mijn ogen even moeten wennen aan goed voedende lagen? Na drie/vier dagen kun je niet zeggen of iets voor je werkt. Ja, als je allergisch bent voor iets, dan weet je het binnen deze dagen echt wel. Ik bedoel meer dat nu ik er goed op reageer, dat het gewoon een kwestie van volhouden is en dat mijn ogen er dan vanzelf wel aan gaan wennen? Zoiets in ieder geval haha. Maar tevreden dus. En daar ben ik wel blij mee, want mijn man was toch een partij pissig om de prijs van de crème. Ook al betaal ik het zelf, hij vond dit typisch een isles-actie. :laughcry:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Dec 2020 08:46

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Fijn dat het goed werkt Isles. De exfoliant moet niet op je ogen en eromheen he? Van de toner weet ik het niet.
De moisturizer en de cleanser zijn wel voor op je ogen. En wat had je nou nog meer?
#teammaple🍁
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 13 Dec 2020 08:51

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Fijn dat het werkt voor jou Isles! Dan is het de investering wel waard.

Ik heb Jetske ook opgezocht, maar snap nog niet helemaal het verschil en nut van alle stappen voor de dag/nachtcrème. Je gezicht schoonmaken snap ik, maar de rest niet helemaal.
Ik heb de site wel gelezen, maar mocht iemand het nog verder kunnen eenvoudigen..?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Dec 2020 09:10

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Soleil schreef:Fijn dat het werkt voor jou Isles! Dan is het de investering wel waard.

Ik heb Jetske ook opgezocht, maar snap nog niet helemaal het verschil en nut van alle stappen voor de dag/nachtcrème. Je gezicht schoonmaken snap ik, maar de rest niet helemaal.
Ik heb de site wel gelezen, maar mocht iemand het nog verder kunnen eenvoudigen..?

Je kunt de functies van die andere stappen bekijken en besluiten of je het nodig acht.

Ik gebruik op dit moment alleen de cleanser en de moisturizer.
Heel soms doe ik de exfoliant.
#teammaple🍁
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 13 Dec 2020 09:43

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Oké het is dus niet dat alles moet?
Dat is wel fijn, dank je wel voor je antwoord.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Dec 2020 09:45

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Isles ik heb weleens als ik te enthousiast smeer met de exfoliant ik per ongeluk in de buurt van m’n ogen kom. Dat gaat dan ook irriteren.
<<

Anoniem307

Bericht 14 Dec 2020 23:02

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Urban Naked schreef:Fijn dat het goed werkt Isles. De exfoliant moet niet op je ogen en eromheen he? Van de toner weet ik het niet.
De moisturizer en de cleanser zijn wel voor op je ogen. En wat had je nou nog meer?



De cleanser, toner, exfoliant, moisturizer en spf anti-rimpelcreme. Ik gebruik ook niet alles dagelijks. Het is meestal de moisturizer en spf dingetje. De exfoliant mag je in het begin ook niet dagelijks gebruiken. Ik heb voor het eerst de handleiding die erbij zat gelezen. :P
<<

Anoniem307

Bericht 14 Dec 2020 23:04

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Carrie schreef:Isles ik heb weleens als ik te enthousiast smeer met de exfoliant ik per ongeluk in de buurt van m’n ogen kom. Dat gaat dan ook irriteren.


Het kan zijn dat ik te dicht bij mijn ogen ben geweest. Moet ik in het vervolg even opletten .
<<

Anoniem307

Bericht 18 Dec 2020 23:05

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Het gaat nu beter. Omdat ik vandaag mijn eindejaarsuikering heb gehad, ook maar even de vitamine a serum besteld. Kreeg 3 euro korting vanwege mijn 100 punten en 10% korting vanwege de kraskaart. Vooralsnog zeer tevreden.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Dec 2020 23:29

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Isles be like

https://giphy.com/gifs/gq-kim-kardashia ... Azrpi5DQU8

😃 Leuk dat het je zo goed bevalt!

Waarom laat-ie m’n gif nou niet zien 😭
<<

Anoniem307

Bericht 18 Dec 2020 23:36

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Hahaha! Was graag Kim geweest. En had haar geld graag gehad. Ik krijg in week 3 nog een deel eindejaarsuikering en dan is het wel voorbij.

Maar soms moet een vrouw zichzelf iets gunnen. 😇
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Dec 2020 07:41

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Wow jetske heeft er een grootverbruiker bij!
#teammaple🍁
<<

Anoniem307

Bericht 19 Dec 2020 19:50

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Valt mee toch? Het is 1 keer investeren en daarna gewoon aan/bijvullen.

Ik kan zeggen wat ik wil, maar de droge plekken zijn weg. Dus ik ben blij. En als ik blij ben, dan wil ik er ook wel voor betalen om het goed te houden. :)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Feb 2021 17:14

Re: Dag- & nachtcreme; Tips gezocht!

Ik ben vanaf vandaag overgestapt qua dagcreme! Maar het is jetskes eigen schuld. Ik moet een spf gebruiken vanaf de eerste zonnestralen, want ik krijg anders enorm snel pigmentvlekken. Tja en die zit niet in de moisturizer van jetske! En tuurlijk kan ik m’n zonnebrand onder m’n moisturizer doen maar daar heb ik geen zin in, helemaal omdat ik dan niet ook nog eens een foundation erover heen wil smeren: je blijft bezig.

Ik heb nu deze crème gekocht: https://www.paulaschoice.nl/nl/resist-a ... risers-spf
Die heeft ingebouwde factor 50. Daar mix ik een klein beetje foundation doorheen en hoppa!
#teammaple🍁
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers