Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ballorig kiezen

<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 05 Nov 2013 21:41

Ballorig kiezen

Morgen wil ik een ochtend naar Ballorig met B. Hij is nu 17 maanden oud. Op ongeveer 25 minuten afstand zit Ballorig Almere / Amsterdam Arena / Amsterdam Gaasperplas/ Houten. Welke is het leukst?
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 05 Nov 2013 21:50

Re: Ballorig kiezen

Houten! Ik ben daar nu een paar keer geweest en vind ik echt wel heel leuk. Almere is echt drie x niks, dus daar in elk geval niet naartoe gaan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Nov 2013 21:52

Re: Ballorig kiezen

Hooooooooouten!!

Groot en schoon en veel te doen!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 05 Nov 2013 21:53

Re: Ballorig kiezen

En idd schoon en groot :)
<<

Anoniem144

Bericht 05 Nov 2013 22:39

Re: Ballorig kiezen

Iemand al in Tilburg geweest?
<<

Anoniem286

Bericht 05 Nov 2013 23:37

Re: Ballorig kiezen

Geen sneetje brood voor je baby meenemen in Houten, dan wordt je er bijna uitgeknikkerd :nerd:
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 05 Nov 2013 23:49

Re: Ballorig kiezen

Ik sluit me aan bij Houten, schoon / netjes en de kids kunnen zich prima vermaken daar.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem26

Bericht 05 Nov 2013 23:54

Re: Ballorig kiezen

Ik ben alleen in die van houten geweest. Was erg leuk en ruim idd!
<<

Anoniem162

Bericht 06 Nov 2013 09:07

Re: Ballorig kiezen

Nog nooit geweest.

weet iemand hoe het in Emmen is? Volgende week ben ik daar in de buurt op vakantie en ik dacht misschien is dat wel leuk om naar toe te gaann.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 06 Nov 2013 09:13

Re: Ballorig kiezen

Highway schreef:Geen sneetje brood voor je baby meenemen in Houten, dan wordt je er bijna uitgeknikkerd :nerd:

Echt? Wat stom! Ik ga altijd naar sneek en dan krijgt l gewoon haar eigen drinken en koekje van thuis. Is Nog nooit wat van gezegd.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem132

Bericht 06 Nov 2013 09:32

Re: Ballorig kiezen

Mirthe schreef:Nog nooit geweest.

weet iemand hoe het in Emmen is? Volgende week ben ik daar in de buurt op vakantie en ik dacht misschien is dat wel leuk om naar toe te gaann.


Emmen is een prima ballorig. Ben er vaak met mijn neefje geweest :)
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 06 Nov 2013 14:10

Re: Ballorig kiezen

Ballorig Houten was geweldig! Bedankt voor het advies. B. heeft zich anderhalf uur compleet uitgesloofd, gelopen/gesprongen/gerold/gegleden etc. Nu knock out in bed.
<<

Anoniem162

Bericht 06 Nov 2013 14:11

Re: Ballorig kiezen

Wat fijn dat het geslaagd was!

Jill, bedankt dan gaan we daar volgende week een keer naar toe.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 06 Nov 2013 14:51

Re: Ballorig kiezen

Jezzie schreef:
Highway schreef:Geen sneetje brood voor je baby meenemen in Houten, dan wordt je er bijna uitgeknikkerd :nerd:

Echt? Wat stom! Ik ga altijd naar sneek en dan krijgt l gewoon haar eigen drinken en koekje van thuis. Is Nog nooit wat van gezegd.


Ik ben er nu drie keer geweest, en elke keer krijgt N. gewoon haar eigen brood en drinken mee. Heb er geen commentaar over gekregen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Nov 2013 14:53

Re: Ballorig kiezen

CCC schreef:
Jezzie schreef:
Highway schreef:Geen sneetje brood voor je baby meenemen in Houten, dan wordt je er bijna uitgeknikkerd :nerd:

Echt? Wat stom! Ik ga altijd naar sneek en dan krijgt l gewoon haar eigen drinken en koekje van thuis. Is Nog nooit wat van gezegd.


Ik ben er nu drie keer geweest, en elke keer krijgt N. gewoon haar eigen brood en drinken mee. Heb er geen commentaar over gekregen.


Ik ben er één keer geweest, toen lag er nog een banaan en een beker drinken onderin de wagen die ik niet eens had meegenomen om daar te geven, maar ik moest de beker buiten leeggieten en de banaan achterlaten. Ik vond dat ze heel krampachtig deden, ben er ook nooit meer geweest daarna.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 06 Nov 2013 14:55

Re: Ballorig kiezen

Wat bizar zeg...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Nov 2013 14:57

Re: Ballorig kiezen

Vond ik ook. Ik heb het gedaan omdat ik Ezra niet wilde teleurstellen, maar het liefst had ik meteen rechtsomkeert gemaakt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem286

Bericht 06 Nov 2013 15:08

Re: Ballorig kiezen

Wij hadden daar laatst meeting met de wintermama's en dus kleine kindjes (allemaal nog geen jaar), we gaven hen wat hapjes brood (voordat we zelf lunch ging kopen, want dat gingen we wel doen) en het moest onderin de kar en we mochten het niet geven. Nu hadden sommige kindjes het eten al op, maar sommige ook niet. Er moest maar wat te eten in de kantine voor de baby's gekocht worden.. te debiel toch. En inderdaad, ze bleven krampachtig staan totdat het opgeruimd werd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Nov 2013 15:11

Re: Ballorig kiezen

Ik snap best dat je niet een hele picknickmand voor het hele gezin mee mag slepen, inclusief snoepzakken en flessen drinken, want ze moeten het deels hebben van het eten en drinken dat ze verkopen, maar bij die hele kleintjes vind ik het belachelijk dat ze zo rigide doen, zeker gezien het feit dat ze nou niet heel verantwoord en gevarieerd eten verkopen dat geschikt is voor baby's en dreumesen. Dus dat een volwassene of een groter kind niks mee mag nemen, oké, maar dat ze bij kleine kinderen ook zo moeilijk doen is voor mij een reden om daar niet meer naartoe te gaan, ook al heb ik nu dan geen heel kleine kinderen meer. Het is dan gewoon de houding die me irriteert.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

YMB

Kwebbel

Berichten: 338

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:15

Bericht 06 Nov 2013 16:03

Re: Ballorig kiezen

Maar de wintermamas zijn heeel sneaky en geven het eten gewoon rechtstreeks vanuit de tas :yes:

Heel kinderachtig inderdaad! Vraag me nog wel steeds af of ze minder moeilijk hadden gedaan als wij eerst iets te eten hadden gekocht...
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Nov 2013 16:07

Re: Ballorig kiezen

Ik ben nu drie keer in Arena geweest en vind die best ok. Niet groot, maar groot genoeg voor een peuter. En ik neem gewoon drinken en fruit mee voor m'n zoontje, doet niemand moeilijk over.
#teammaple🍁
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Nov 2013 18:11

Re: Ballorig kiezen

Das raar.. Ik ben er nu ook een paar keer geweest en iedere keer kreeg B gewoon haar eigen eten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Nov 2013 20:33

Re: Ballorig kiezen

Susan schreef:
Ik ben er één keer geweest, toen lag er nog een banaan en een beker drinken onderin de wagen die ik niet eens had meegenomen om daar te geven, maar ik moest de beker buiten leeggieten en de banaan achterlaten. Ik vond dat ze heel krampachtig deden, ben er ook nooit meer geweest daarna.
Ik zit hier nog eens over na te denken en het is toch wel echt belachelijk. Wéggooien?! Ze mogen idd vragen of je het niet wilt nuttigen maar wéggooien.. het is gewoon jouw spul! Mooi ook als je net boodschappen had gedaan.
#teammaple🍁
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Nov 2013 20:39

Re: Ballorig kiezen

Waarschijnlijk had ik het ook wel in de auto mogen leggen hoor, we stonden vrij ver weg geparkeerd. Beloven om het niet binnen op te eten was in elk geval niet genoeg, het mocht echt niet mee naar binnen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 06 Nov 2013 20:40

Re: Ballorig kiezen

Inderdaad, dat is belachelijk! Wij hebben vandaag ook gewoon eigen drinken en rijstwafeltjes meegenomen. Mijn antwoord op een eventueel niet mogen nuttigen zou geweest zijn dat als zij diksap en rijstwafeltjes zouden verkopen ik het niet mee hoefde te nemen. B. krijgt beperkt suiker en zout en ik ben al heel voorzichtig met diksap, laat staan dat ik hem dan gewone limonade zou geven met een saucijzenbroodje. Het kan wel, het is niet gek of vreemd als je het wel doet maar ik kies ervoor om het niet te doen. Mijn keus, mijn overweging.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers