Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk dekentje heb jij op de bank?

<<

Linvi

Bericht 27 Nov 2020 23:28

Re: Welk dekentje heb jij op de bank?

Ik heb een stuk of 6 fleece kleedjes die om de dag per 2 in de was gaan. Onze kitten ligt er ook graag op dus vind het wel fris vaak te wassen.

Het zijn gewoon de "goedkope" van de zeeman of action. In zwart, groen en grijs.
<<

Anoniem307

Bericht 28 Nov 2020 01:27

Re: Welk dekentje heb jij op de bank?

Ik heb twee fleecedekentjes. Eén die ik een jaar geleden heb gekregen van mijn moeder van de Action en één die ik heb gekregen van mijn werkgever. Die van de Action is beter! Beter omdat hij warmer is. Jack vindt de fleecedekens geweldig. Vooral als ik onder één ga liggen. Want als ik er onder één lig, wil hij dat ook. :love:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 29 Nov 2020 18:54

Re: Welk dekentje heb jij op de bank?

Wij hebben verschillende, een hele grote van fleece met een (inmiddels hippe) panterprint. Daar ben ik zelf helemaal niet zo van, maar dit was vriend zijn bijdrage aan de uitzet.
Verder nog een teddyachtige (uit kerstpakket) en een met paw patrol, die is wel te klein, maar heerlijk zacht.
Ze moeten bij ons vooral goed in de wasmachine kunnen want de honden liggen er soms op. En er worden hutten mee gebouwd (ook buiten in de zomer).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Nov 2020 21:54

Re: Welk dekentje heb jij op de bank?

Ik heb een x bij de nationale postcodeloterij een deken gekregen en die is zo fijn! Gigantisch groot en heel lekker warm

Afbeelding
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Nov 2020 22:00

Re: Welk dekentje heb jij op de bank?

Wat een leuke Zora!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Nov 2020 07:41

Re: Welk dekentje heb jij op de bank?

Ja! Een van de weinige keren dat ik blij was met de ‘prijzen’ haha 😇
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 30 Nov 2020 08:24

Re: Welk dekentje heb jij op de bank?

Bij de action hadden ze niks leuks/fijns.
Heb nu een kleedje bij Leenbakker besteld, van de link van Lady, ben benieuwd.
30-04-2017
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron