Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 17 Okt 2020 16:47

Vragentopic - Zwangerschap & Kinderen

Emma schreef:Bedankt voor de tip Tabbie! Ik heb hem gedownload.
Fantine, jij ook bedankt voor je reactie. Ik ga ook maar niet meer te spastisch doen maar gisteravond voelde ik me er zo ellendig over. Had sowieso al niet helemaal mijn dag, nu gaat het weer beter gelukkig.


Gelukkig! Maak je echt niet te druk want de kans dat er iets mis gaat is echt zo klein. Ik heb ook nog meerdere keren zacht ei gegeten bijvoorbeeld. Ik let echt wel goed op maar soms bedenk je het pas later haha.


-----------------------------------------

Deel 7
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Okt 2020 18:06

Re: Stomme vragen topic #7

Joey schreef:
Bliss schreef:
Een grote cupcake ?

Hah ik heb dus bh's van Cake lingerie. Bevallen heel goed gaan tot K. Vorige zwangerschap van Noppies die waren ook prima. Maar deze vind ik fijner. Heb nu G en vorige keer eindigde ik met H/I (?) maar toen van Noppies dus.


Is er ook een winkel (in het noorden) die dit merk verkoopt? Ik vind passen wel zo fijn!
08/2018
05/2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43715

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Okt 2020 18:15

Re: Stomme vragen topic #7

Volgens mij is Cake maternity alleen online!
Ik ben wel bij de noppies winkel in Groningen heel goed geholpen en fijne bh gekocht!
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Okt 2020 21:41

Re: Stomme vragen topic #7

Marin, ik moest alleen steeds wel heeeeel erg wennen aan de mate van behulpzaamheid van die dame. Menn dat was steeds wel heftig haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43715

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Okt 2020 22:01

Re: Stomme vragen topic #7

Haha dan hadden we vast dezelfde! Was een beetje overweldigend ja.
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2020 14:05

Re: Stomme vragen topic #7

Even een sport vraagje.

Wat zijn nou goede oefeningen bij fitness als je zwanger bent. Ik doe nu steeds loopband en fietsen en wat apparaten. Maar wat is bijvoorbeeld goed om te doen als je zwanger bent. Ik zou het ook kunnen vragen bij de sportschool binnenkort
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2020 14:09

Re: Stomme vragen topic #7

Bo heeft luizen. Is dit een goede shampoo?

https://www.licener.nl/hoofdluis-behand ... h0QAvD_BwE

Licener het. Dit klinkt het meest effectief dus ik fiets nu meteen naar de Kruidvat. En in de groepsapp van de ouders melden neem ik aan?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Okt 2020 14:10

Re: Stomme vragen topic #7

sarah1985 schreef:Even een sport vraagje.

Wat zijn nou goede oefeningen bij fitness als je zwanger bent. Ik doe nu steeds loopband en fietsen en wat apparaten. Maar wat is bijvoorbeeld goed om te doen als je zwanger bent. Ik zou het ook kunnen vragen bij de sportschool binnenkort

De meeste soorten krachttraining kun je blijven doen. Zolang je actieve buikspieroefeningen maar ontwijkt. Schuine mogen wel. Ik heb beide zwangerschappen gewoon doorgesport, tot de uitgerekende datum.

Op insta is een leuke om te volgen: Sterkher. Zij geeft veel tips. Ook voor na de bevalling.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 18 Okt 2020 14:29

Re: Stomme vragen topic #7

Carrie schreef:Bo heeft luizen. Is dit een goede shampoo?

https://www.licener.nl/hoofdluis-behand ... h0QAvD_BwE

Licener het. Dit klinkt het meest effectief dus ik fiets nu meteen naar de Kruidvat. En in de groepsapp van de ouders melden neem ik aan?


Ik zou het even de juf/meester laten weten en vragen of zij het anoniem meldt. Het hoeft geen groot geheim te zijn, maar ouders kunnen het er zomaar uitflappen en het is voor kinderen lastig om daar mee om te gaan. Ze gaan dan snel grapjes maken of afstand houden.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 18 Okt 2020 14:47

Re: Stomme vragen topic #7

Ik zou het zelf ook via de juf melden, kindjes kunnen heel gemeen zijn daarover! Alleen hebben jullie nu ook vakantie, dan is het weer wat lastiger om het via de juf te doen.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2020 14:53

Re: Stomme vragen topic #7

Oh echt ja? Ik dacht ik gooi het meteen in de groep. Nog niet gedaan. Ik ga het de juf melden. Wel is er nu vakantie inderdaad, wel fijn als mensen het snel weten.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 18 Okt 2020 15:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem332

Bericht 18 Okt 2020 14:59

Re: Stomme vragen topic #7

Wat ik mij al weken afvraag, waarom zit er anti slip onder sloffen en sokken van formaat New Born? Die kunnen toch nog niet lopen/staan?
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2020 15:23

Re: Stomme vragen topic #7

Oh de juf heeft het al gelezen en het anoniem gemeld in de Parro-app. Fijn opgelost zo!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Okt 2020 15:35

Re: Stomme vragen topic #7

Zodat de slofjes aan blijven dacht ik.
R. 2013
D. 2016
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 18 Okt 2020 16:37

Re: Stomme vragen topic #7

Carrie schreef:Oh de juf heeft het al gelezen en het anoniem gemeld in de Parro-app. Fijn opgelost zo!


Hier meldde de docent het toen ook in SocialSchools inderdaad. Maar ik heb zelf nog wel de ouders geappt waar mijn zoon mee gespeeld had die week daar voor en het op de bso laten weten ( daar bleek het vandaan te komen maar zij hadden het de ouders dus niet laten weten en daar baalde ik van).
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 18 Okt 2020 16:53

Re: Stomme vragen topic #7

Marin schreef:Haha dan hadden we vast dezelfde! Was een beetje overweldigend ja.


Wat oudere dame? Ik ben er ook een aantal keer geweest en wel goed geslaagd!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43715

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2020 17:06

Re: Stomme vragen topic #7

Nee niet heel oud.
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 18 Okt 2020 17:31

Re: Stomme vragen topic #7

Lady schreef:
sarah1985 schreef:Even een sport vraagje.

Wat zijn nou goede oefeningen bij fitness als je zwanger bent. Ik doe nu steeds loopband en fietsen en wat apparaten. Maar wat is bijvoorbeeld goed om te doen als je zwanger bent. Ik zou het ook kunnen vragen bij de sportschool binnenkort

De meeste soorten krachttraining kun je blijven doen. Zolang je actieve buikspieroefeningen maar ontwijkt. Schuine mogen wel. Ik heb beide zwangerschappen gewoon doorgesport, tot de uitgerekende datum.

Op insta is een leuke om te volgen: Sterkher. Zij geeft veel tips. Ook voor na de bevalling.


Je kan ook advies vragen aan de instructeurs bij de sportschool. Als het goed is moeten zij jou ook van goed advies kunnen voorzien.

Ik doe aan bootcamp en personal training, en mijn trainer past netjes alles aan voor mij. Ook oefeningen die wel nog mogen, maakt hij anders zodat er veel minder kans is op overbelasting.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2020 18:39

Re: Stomme vragen topic #7

Bloom schreef:
Lady schreef:De meeste soorten krachttraining kun je blijven doen. Zolang je actieve buikspieroefeningen maar ontwijkt. Schuine mogen wel. Ik heb beide zwangerschappen gewoon doorgesport, tot de uitgerekende datum.

Op insta is een leuke om te volgen: Sterkher. Zij geeft veel tips. Ook voor na de bevalling.


Je kan ook advies vragen aan de instructeurs bij de sportschool. Als het goed is moeten zij jou ook van goed advies kunnen voorzien.

Ik doe aan bootcamp en personal training, en mijn trainer past netjes alles aan voor mij. Ook oefeningen die wel nog mogen, maakt hij anders zodat er veel minder kans is op overbelasting.


Bedankt lady

bloom ik ga zeker advies vragen bij de sportschool maar pas later want die weten het nog niet
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Okt 2020 19:53

Re: Stomme vragen topic #7

Fantine schreef:
Marin schreef:Haha dan hadden we vast dezelfde! Was een beetje overweldigend ja.


Wat oudere dame? Ik ben er ook een aantal keer geweest en wel goed geslaagd!


Ja in mijn geval ook de wat oudere dame! Ik slaagde ook altijd goed hoor! Maar moest altijd even wennen hehe
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Okt 2020 21:58

Re: Stomme vragen topic #7

Carrie schreef:Bo heeft luizen. Is dit een goede shampoo?

https://www.licener.nl/hoofdluis-behand ... h0QAvD_BwE

Licener het. Dit klinkt het meest effectief dus ik fiets nu meteen naar de Kruidvat. En in de groepsapp van de ouders melden neem ik aan?


Weet niks over behandelmethode sorry, maar als het vaker voor komt of je wilt gewoon preventief, spuit dat tea tree oil met wat water vermengd over haar haar elke dag (even na tandenpoetsen ofzo) en dan blijven ze weg!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43715

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2020 22:14

Re: Stomme vragen topic #7

Werkt er voor kleine baby'tjes nog iets anders dan zoutspray en een uitzuigertje voor verkoudheid? Het is zoo zielig, ze is nog steeds (sinds deze week) aan het snotteren. Zonet werd ze zo misselijk van de neusspray dat ze moest spugen (althans dit is een aanname van me want baby's kunnen niet praten maar daar leek het wel op). En dat uitzuigen heb ik ik zich geen moeite mee maar wil haar gewoon helpen. Ze snurkt gewoon naast me.
Matrasje ligt al wat schuin ivm spugen sowieso en ze heeft gelukkig geen koorts en is niet benauwd geloof ik, die indruk heb ik niet. Gewoon verkouden maar dat vind ik al zo zielig voor zo'n kleintje. Kleine pruttelkip.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Okt 2020 22:24

Re: Stomme vragen topic #7

Werkt zo'n uitzuigertje (heb je die van Otrivin?) net zo goed als met je mond leegzuigen? Dat deed ik altijd.
Die peertjes of knijpdingen deden iig niks.

Sterkte, het is zo zielig.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Okt 2020 22:27

Re: Stomme vragen topic #7

Druppel borstvoeding in de neus (zeg ik dit echt haha). Ik heb dat ooit gedaan nadat ik dat gelezen had en dat leek wel te helpen.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Okt 2020 22:32

Re: Stomme vragen topic #7

Marsy31 schreef:
Carrie schreef:Bo heeft luizen. Is dit een goede shampoo?

https://www.licener.nl/hoofdluis-behand ... h0QAvD_BwE

Licener het. Dit klinkt het meest effectief dus ik fiets nu meteen naar de Kruidvat. En in de groepsapp van de ouders melden neem ik aan?


Weet niks over behandelmethode sorry, maar als het vaker voor komt of je wilt gewoon preventief, spuit dat tea tree oil met wat water vermengd over haar haar elke dag (even na tandenpoetsen ofzo) en dan blijven ze weg!

Goeie tip, dank je! Ik spray haar haar elke ochtend al een beetje nat met water gemengd met een leave in om die krullenbos door te kammen dus wellicht kan ik in datzelfde flesje wat van die olie doen.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers