Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meedenken inrichting woonkamer

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Nov 2020 11:06

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Haha kijk aan!
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Nov 2020 14:44

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Marin schreef:Nou ja, dat zóu kunnen ja. Vind het wel een beetje een lastige vraag. Moet ik nu ja zeggen? We hebben gewoon een alarm verder en de kans dat mensen inbreken op basis van afwezigheid in huis is een stuk groter dan op basis van puzzelstukjes op een forum over een tijdspanne van vijf jaar.

Nou dit. Ik zie er ook niet zoveel kwaad in dat men hier kan achterhalen waar je woont. Als iemand van MP iets bij je komt ophalen, deel je toch ook je adres? Daar kunnen ook potentiële kwaadwilligen tussen zitten.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem295

Bericht 20 Nov 2020 14:52

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Lady schreef:
Marin schreef:Nou ja, dat zóu kunnen ja. Vind het wel een beetje een lastige vraag. Moet ik nu ja zeggen? We hebben gewoon een alarm verder en de kans dat mensen inbreken op basis van afwezigheid in huis is een stuk groter dan op basis van puzzelstukjes op een forum over een tijdspanne van vijf jaar.

Nou dit. Ik zie er ook niet zoveel kwaad in dat men hier kan achterhalen waar je woont. Als iemand van MP iets bij je komt ophalen, deel je toch ook je adres? Daar kunnen ook potentiële kwaadwilligen tussen zitten.

Maarja op marktplaats heb je het verder ook niet over vakanties enzo, wanneer je weg bent en allerlei andere interessante informatie.
<<

Anoniem296

Bericht 20 Nov 2020 14:55

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Marin schreef:Klopt, dat staat namelijk bij Google Business. En dat is maar goed ook dat het te vinden is daarop om opdrachten te krijgen. Destijds althans.
Maar wel bedankt want dat zal ik eens stoppen gezien ik dat bedrijf niet meer heb.


Wat een vreemde discussie. Dit is toch het geval bij elk persoon die een eigen eenmanszaak heeft? Je kunt met mijn naam ook m'n adres, telefoonnummer etc opzoeken. Dat is nou eenmaal zo geregeld bij de KVK. Tsja...
<<

Anoniem295

Bericht 20 Nov 2020 15:01

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Met een bedrijf vind ik het inderdaad anders, maar ook daar wordt verder niet gesproken over afwezigheid/vakanties en/of wat er eventueel in huis te vinden is. De discussie begon met het makkelijk je adres kunnen achterhalen via het forum. Daarin vind ik dat Fred zeker een punt heeft, in die zin dat het echt niet kwaad kan om erbij stil te staan wat je hier aan info deelt. Want al die losse stukjes info die je her en der in topics plaatst kunnen voor criminelen echt een hele mooie puzzel zijn. Het gebeurt vaak zat. Hoe vaak al niet gewaarschuwd wordt om voorzichtig te zijn met wat je deelt op social media. Waarom zou dit forum dan ineens veilig zijn? Je hebt niet eens een account nodig om hier mee te lezen...
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Nov 2020 15:03

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Fred schreef:Niet omdat ik woonplaats weet, want dat wist ik helemaal niet. Je hebt de optie zoek afbeelding op internet via Google en als de foto hetzelfde is als op bijv. Funda vind je zo de plaats etc daarvan.

Ah ik wist niet dat dat ook nog werkte als je de foto dus opnieuw had geüpload, ik dacht dat dat via metadata werkte en die ben je dan grotendeels kwijt. Anyway, thanks voor het opmerken en ik heb de foto’s nu weggehaald.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Nov 2020 15:04

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Maple schreef:Ah jammer dat je ze hebt weg gehaald Elliot, ik had ook wel even willen speurneuzen om te kijken of ik dat uit kan vinden. Het valt me namelijk wel bij meer forummers op dat ze vrij open zijn over waar ze wonen en het niet heel moeilijk is om vanaf het forum hun adres te achterhalen. Geldt voor mijzelf trouwens ook hoor! Het exacte adres van Marin heb ik dmv haar woonplaats en dingen die ze links en rechts geplaatst heeft als onbedoelde aanwijzingen, ook ooit kunnen vinden. Ik denk trouwens ook dat ik bij Fred zelf ook een heel eind zou komen, als ik er even goed voor ga zitten en al zijn reacties door speur.

Geen kritiek verder, maar ik denk dat het voor iedereen wel goed is om even bij stil te staan!

Ik begrijp je niet goed ? je vindt het jammer dat ik het heb weggehaald omdat je wilde proberen me te “traceren”, en tegelijkertijd wil je me erop attenderen dat ik makkelijk vindbaar ben vanwege de dingen die ik hier deel? Dat is toch een beetje dubbel?

♥♥
<<

Anoniem295

Bericht 20 Nov 2020 15:11

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Ja snap dat je dat dubbel vindt! Ik denk vooral om aan te geven hoe makkelijk zoiets te traceren is.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 31 Jan 2021 15:39

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Elliot schreef:
Gympie schreef:
Ja dit zei ik eerder, dacht dat het deuren waren maar zijn ramen zie ik nu. Ik denk dat dat de beste optie is omdat je dan de meeste breedte voor de bank pakt. Ja zonde met je rug tegen het raam, maar ook geen grote ramp zou ik zelf vinden. Zou als het lukt m wel iets er vanaf zetten dat je een klein beetje doorloop tussen bank en raam nog hebt. Maakt het ruimtelijker denk ik.

Twijfel wel of het lekker tv kijkt omdat dat muurtje waar de tv dan komt niet heel groot is en niet in het midden van (het tegenover) van de bank.


Ja ik twijfel er ook een beetje over. Denk dat we maar gewoon moeten schuiven als we de sleutel hebben.


Moest hier opeens aan denken. Ben je er al een beetje uitgekomen ondertussen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Feb 2021 22:58

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Hee leuk dat je het vraagt! Ja we zijn dit weekend verhuisd en het eerste idee (met de rug naar het raam) was echt geen gezicht. Onze bank is te groot om in dat “hoekje” te worden gepropt, plus we hebben een idioot grote tv (65 inch, niet mijn keuze 😂) en we zaten op die manier maar zo’n 2,5 meter van de tv af. Veel te dichtbij zo’n groot scherm. Dus nu staat de bank met de rug naar de blinde muur, gewoon echt er zo goed als tegenaan. Het oogt heel ruim en op deze manier is de bank helemaal niet meer te groot voor de ruimte. Ik zal even een foto uploaden 😁

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Feb 2021 23:04

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Afbeelding

Heb er net nog een paar gemaakt zodat je wat beter de indeling ziet van het hoekje. Het is nog lang niet af allemaal hoor, we moeten nog nieuwe gordijnen, de muur is niet goed opgedroogd dus die nog nog een keer geverfd, er komen nog nieuwe salontafeltjes en een nieuw tv-meubel.. nog genoeg te doen 🤓
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Feb 2021 23:11

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Oh dat ziet er leuk en mooi uit. Idd ook ruim. Maar waar staat de tv nou? Zo groot en ik spot 'm niet eens 😅
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Feb 2021 23:13

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Marin schreef:Oh dat ziet er leuk en mooi uit. Idd ook ruim. Maar waar staat de tv nou? Zo groot en ik spot 'm niet eens 😅

In het oude huis nog 😂 gisteravond hadden we na al het gesjouw met meubels geen zin meer om hem te halen en vandaag was ik alleen met drie kinderen, dus toen zag ik het ook niet zitten.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Feb 2021 23:14

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Hahaha dat verklaart 't.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem331

Bericht 01 Feb 2021 23:51

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Jeetje wat een grote woonkamer zeg!
Je kunt zien dat het nog wat aankleding en mensen nodig heeft die er in leven, maar ziet er mooi uit hoor.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Feb 2021 08:04

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Maar waar komt de tv te staan? Groot man, 65 inch! Thuisbioscoop haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 02 Feb 2021 21:10

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Oh dit staat super zo! Ziet er mooi uit allemaal.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Feb 2021 22:30

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Bliss schreef:Maar waar komt de tv te staan? Groot man, 65 inch! Thuisbioscoop haha.

Op die witte Stuva’s, voor nu. Daar komt dus een ander meubeltje voor in de plaats.

♥♥
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 02 Feb 2021 22:43

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Mooi zo Elliot! Mooie vloer.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 02 Feb 2021 23:12

Re: Meedenken inrichting woonkamer

Mooi hoor!
Maar met die afstand kun je 65inch ook wel gebruiken. Hebben wij ook. En we zitten echt wel wat dichterbij (zo lijkt het)

En het went wel hoor... 😂🤪
Ik vind het nogsteeds groot. Maar het valt me niet meer zo op.
2016
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers