Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


autostoeltje

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 20 Nov 2020 15:42

Re: autostoeltje

Wij hebben gewoon de maxicosi cabriofix. Kregen bij de wagen destijds gratis een maxicosi. We hebben toen iets extra bijbetaald voor een versie duurder. Verder hebben we geen isofix en zetten hem gewoon vast met de gordel. Heb daar nooit echt moeite mee gehad en is twee seconden werk dus vonden zo een dure base (die dan weer niet op de vervolgstoel paste zelf niet nodig). Mis het hooguit een keer als we krap geparkeerd staan, maar bij de auto die we het meest gebruiken hebben we een schuifdeur dus hebben we dat probleem ook niet. Als vervolgstoel hebben we de maxicosi Tobi (kan alleen voorwaarts) en in mijn auto (voor kleine stukjes) een simpelere versie van de maxi cosi groep 1 stoel. Over allen verder erg tevreden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 20 Nov 2020 17:20

Re: autostoeltje

Wij hebben een Volvo v60. Voor echt wat langere mensen vind ik het wel wat krap.
Smile, it's free!
<<

Anoniem304

Bericht 20 Nov 2020 18:14

Re: autostoeltje

Lavendel schreef:Wij hebben een Volvo v60. Voor echt wat langere mensen vind ik het wel wat krap.

Het is ook maar net hoe schuin de bank (en stoelen) staan soms.
Wij hebben een gewone Axiss maar die zit ook vrij hoog/naar voren, ook mede omdat de achterbank vrij schuin is. Mijn stoel moet echt ver naar voren wil G een beetje fatsoenlijk met haar benen ertussen kunnen.
Gelukkig ben ik klein, maar dan denk je veel ruimte te hebben in een grote Mercedes ?. Not.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 20 Nov 2020 22:25

Re: autostoeltje

Ik heb in mijn auto de maxicosi axiss (ofzoiets), een draaibare stoel en dat raad ik echt iedereen aan. Zoveel makkelijker met je kind in en uit de auto doen.
Mijn man heeft een maxicosi stoeltje die niet kan draaien, maar is jaloers op mijn mooie draaiende stoeltje?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Nov 2020 22:28

Re: autostoeltje

Ja wij hebben ook een draaibare vervolgstoel (van Britax) en is echt zo ideaal!
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 20 Nov 2020 22:33

Re: autostoeltje

Lavendel schreef:Wij hebben een Volvo v60. Voor echt wat langere mensen vind ik het wel wat krap.


Die hebben wij nu ook, ik merk het echt met de jongste in de auto zetten, zit snel met haar hoofd tegen het dak, hebben ook de axiss fix.
⁠♡♡♡
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 20 Nov 2020 22:39

Re: autostoeltje

Wij hebben ook draaibare stoeltjes, maar nu met 3 stoeltjes op de achterbank kunnen ze niet meer draaien ? Super onhandig!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 20 Nov 2020 23:36

Re: autostoeltje

Wij hadden een maxi cosi citi. De meest eenvoudige (en lichtste), maar die kon niet op een base, dus wij hebben em altijd in de gordels gezet. In onze drie-deurs clio. Genoeg mensen verklaren ons voor gek, maar we weten niet beter en het was steeds zo gefixt. Nu zit de jongste in de maxi cosi rubi. Die kan alleen voorwaarts. Zo'n draaistoel paste niet in onze auto.
december 2016
juli 2019
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 21 Nov 2020 01:34

Re: autostoeltje

Wij hadden de maxicosi pebble pro, ze is nu bijna 16 maanden en past er nog steeds in.
Gewoon zonder base, met gordel alleen.

In juni had ik mij opgegeven bij reviewclub om de maxicosi micca te testen, erg blij mee.
Deze kan vanaf geboorte tm 4 jaar. Achterwaarts vervoeren, 360° Draaien. Isofix
Echt een hele fijne stoel
Enige nadeel is (misschien) dat het 1 geheel is dus niet af te klikken om kind met maxicosi mee uit de auto te nemen.
Nou heb ik de maxicosi nooit op onderstel kinderwagen geklikt, maar haar wel eens meegenomen zo met maxicosi en al.
Laatst gewijzigd door Radler op 21 Nov 2020 23:11, in totaal 2 keer gewijzigd.
Juli 2019
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 21 Nov 2020 18:56

Re: autostoeltje

Er zijn nu allemaal goede babydeals bij bol.com zag ik, ook op maxi-cosi. Dus als je weet welke je moet hebben is dat wellicht de moeite waard.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Nov 2020 19:41

Re: autostoeltje

Harrison schreef:Er zijn nu allemaal goede babydeals bij bol.com zag ik, ook op maxi-cosi. Dus als je weet welke je moet hebben is dat wellicht de moeite waard.

had het gezien. Willen ons toch eerst goed laten informeren bij een babyzaak. Man heeft wel een babydeal gekocht een babyfoon die hadden we echt nodig volgens hem
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 21 Nov 2020 20:32

Re: autostoeltje

Ik vond het eerlijk gezegd geen echte deals bij Bol. Veel producten hebben al veel langer die prijs. De stoel en de babyfoon die we op het oog hebben en de doekjes die wij altijd hebben waren zogenaamd in de korting terwijl deze prijzen de standaardprijzen waren.
Laatst gewijzigd door Anoniem316 op 21 Nov 2020 20:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 21 Nov 2020 20:49

Re: autostoeltje

Wij hadden de maxi cosi pebble plus inclusief base. In de auto van mijn vriend zit ze daar nog in. Maar dat is maar 1 keer per week.
In onze gezinsauto zit ze nu in de maxi cosi mica. Die heb ik over kunnen kopen van de reviewclub met 65% korting. Wij gebruiken de Mica sinds september. Toen was ze 8,5 maand.
In de Mica kunnen ze ook al vanaf de geboorte. Maar ook ik zou het vervelend vinden dat ik haar dan niet met stoeltje en al uit de auto kan halen en op de kinderwagen kan zetten.
Verder is het een hele fijne stoel. Ook ik vind het ideaal dat je het stoeltje kan draaien.

In onze Renault Clio station heb ik voorin ook niet zo heel veel beenruimte over met de maxicosi op de base.
Met de Maxi cosi Mica achterstevoren ook niet (wel iets meer). Als ze over een tijd vooruit gaat zitten heb ik meer ruimte. Dan steekt de stoel niet meer voorbij de base uit.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Nov 2020 23:03

Re: autostoeltje

Wij hadden de Maxi Cosi Cabriofix, daar zit een stoffen doek in die je aan het hengsel kan maken zodat de baby geen last heeft van de zon. Vond het een handig ding. In de auto zetten we 'm gewoon in de gordel, vond dat prima te doen en heb een isofix niet gemist.

Nu hebben we de Maxi Cosi Axiss, draaibare stoel dus, echt ideaal!
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 22 Nov 2020 08:54

Re: autostoeltje

Dat viel me ook op met de babyfoon die wij hebben Dee! Maar dacht te zien dat de stoeltjes wel voordeliger waren, maar ook niet dus? Snap ik Sarah!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Nov 2020 09:08

Re: autostoeltje

Bliss schreef:Wij hadden de Maxi Cosi Cabriofix, daar zit een stoffen doek in die je aan het hengsel kan maken zodat de baby geen last heeft van de zon. Vond het een handig ding. In de auto zetten we 'm gewoon in de gordel, vond dat prima te doen en heb een isofix niet gemist.

Nu hebben we de Maxi Cosi Axiss, draaibare stoel dus, echt ideaal!

Zit die niet standaard in een maxi cosi? Die stoffen doek?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2020 09:15

Re: autostoeltje

Burn schreef:
Bliss schreef:Wij hadden de Maxi Cosi Cabriofix, daar zit een stoffen doek in die je aan het hengsel kan maken zodat de baby geen last heeft van de zon. Vond het een handig ding. In de auto zetten we 'm gewoon in de gordel, vond dat prima te doen en heb een isofix niet gemist.

Nu hebben we de Maxi Cosi Axiss, draaibare stoel dus, echt ideaal!

Zit die niet standaard in een maxi cosi? Die stoffen doek?

Volgens mij in de 'maxi cosis' van Maxi Cosi wel idd.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Nov 2020 09:30

Re: autostoeltje

Savi schreef:
Burn schreef:Zit die niet standaard in een maxi cosi? Die stoffen doek?

Volgens mij in de 'maxi cosis' van Maxi Cosi wel idd.

Ja, maar je moet wel weten dat ie er zit. Hij zit mooi weggewerkt.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Nov 2020 09:31

Re: autostoeltje

Oh geen idee! Dacht dat dat bij ons type stoeltje hoorde.
❤ 7 juni 2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 22 Nov 2020 10:09

Re: autostoeltje

Wij hebben ook al zitten kijken maar ik vind het maar lastig! Ze hebben nu een combideal bij prenatal voor een maxicosi met isofix voor € 269 . Ik voel ook wel een beetje druk nu met alle aanbiedingen ?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 22 Nov 2020 11:34

Re: autostoeltje

Haha, dat van die kap in de maxi-cosi moest de verloskundige ons vertellen toen we het ziekenhuis verlieten.
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 216

Geregistreerd: 24 Sep 2020 11:58

Bericht 22 Nov 2020 12:51

Re: autostoeltje

Wij hebben de maxicosi Pebbles en gewoon met de gordel vast. De vervolgstoel die we hebben kan ook al wel gebruikt worden maar ik vind het wel makkelijk om hem er zo uit te halen en op het onderstel te zetten indien nodig.
💙 2016
💙 2020
<<

Anoniem316

Bericht 22 Nov 2020 15:13

Re: autostoeltje

Harrison schreef:Dat viel me ook op met de babyfoon die wij hebben Dee! Maar dacht te zien dat de stoeltjes wel voordeliger waren, maar ook niet dus? Snap ik Sarah!

Nouja de Axiss niet. Die is heel vaak voor die prijs al te krijgen bij Bol. Toevallig weet ik dat omdat we het een beetje in de gaten houden voor de twins. We hebben er namelijk al eentje van de oudste.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Nov 2020 23:29

Re: autostoeltje

Burn schreef:
Bliss schreef:Wij hadden de Maxi Cosi Cabriofix, daar zit een stoffen doek in die je aan het hengsel kan maken zodat de baby geen last heeft van de zon. Vond het een handig ding. In de auto zetten we 'm gewoon in de gordel, vond dat prima te doen en heb een isofix niet gemist.

Nu hebben we de Maxi Cosi Axiss, draaibare stoel dus, echt ideaal!

Zit die niet standaard in een maxi cosi? Die stoffen doek?


De goedkoopste heeft die niet. Ik ben even de naam kwijt ?

De citi. Vanaf de cabriofix wel.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem316

Bericht 24 Nov 2020 00:00

Re: autostoeltje

Spencer schreef:
Burn schreef:Zit die niet standaard in een maxi cosi? Die stoffen doek?


De goedkoopste heeft die niet. Ik ben even de naam kwijt ?

De citi. Vanaf de cabriofix wel.


Citi heeft het ook hoor. Althans, die 2 van mij wel ? (4 jaar oud en onze nieuwe ook)
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers