Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overspannen zijn...

<<

Hartjes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 12 Mei 2014 14:49

Bericht 19 Nov 2020 12:03

Overspannen zijn...

Hoi, zijn er hier meerdere die overspannen zijn geweest? Hoe ging je daarmee om?

Waarschijnlijk ben ik overspannen zei de ha aan de telefoon.
Volgende week bloed prikken om te kijken of er geen onderliggende problemen zijn en volgende week op consult.

Ik voel me iedere dag zo vreselijk moe etc en het lukt me haast niet meer om alle ballen in de lucht te houden of eigenlijk lukt het me al niet meer.
Mag iig tot mijn ha bezoek even niet werken.
En ik voel me zo vreselijk schuldig naar mijn werk toe. Ze zijn zo lief voor me, maar ik durf dit gewoon niet te vertellen omdat ik er meerdere collega's zijn en dan ik ook nog eens.
Ook voel ik me een enorme loser dat het me allemaal niet lukt en dat maakt dat ik me nog rotter voel.
Herkennen mensen dit?
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 19 Nov 2020 12:39

Re: Overspannen zijn...

?‍♀️


Ik voelde me ook erg schuldig, masr het ging gewoon niet meer. Gewerkt tot het moment dat ik niet meer zelfstandig kon douchen, toen heb ik me ziekgemeld. Helaas met vervelende gevolgen, maar dat is een ander verhaal.

Heb je ook (al) psychologische hulp? Je mag me altijd pm'en.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 19 Nov 2020 17:19

Re: Overspannen zijn...

Geen last van (gehad) gelukkig, maar ik wil je wel veel sterkte en rust wensen. Denk aan jezelf!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Nov 2020 17:23

Re: Overspannen zijn...

Wat rot Hartjes! Probeer je schuldgevoel opzij te zetten: er is blijkbaar een verstoorde balans tussen belastbaarheid en belasting, en kennelijk speelt dat dus bij meer mensen binnen de organisatie. En een loser ben je niet, het overkomt zoveel jonge mensen.

Ik zou er maar aan toe proberen te geven; veel uitrusten/slapen en af en toe lekker naar buiten. Hopelijk ben je er op tijd bij en ben je er met een tijdje rust. Alleen maar goed dus dat je aan de bel getrokken hebt. Sterkte!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 19 Nov 2020 21:23

Re: Overspannen zijn...

Yup! Nu een jaar geleden. Maar ik wist t zelf niet echt, ik stond op een overlevingsstand en voelde niet veel meer, maar daardoor voelde ik ook niet dat t eigenlijk niet goed ging. Ik wist wel dat ik niet gelukkig was, maar dacht dit hoort bij m'n leven, dat moet ik gewoon accepteren en doorheen. Maar dat bleek dus niet zo te zijn helaas.
Bedenk dat overspannen een voorstadium is van burnout, en dat t dus goed is dat je er nu 'al' bij bent. Voor nu idd even goed uitrusten en praten bij de huisarts of evt doorgestuurde
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem321

Bericht 22 Nov 2020 11:36

Re: Overspannen zijn...

Ik ben in het verleden ook overspannen geweest. Het aller moeilijkst vond ik het loslaten. Ik heb me nog heel lang krampachtig aan strohalmen vastgehouden totdat ook dat niet meer ging, en dan voelt het even alsof je een vrije val maakt en de controle kwijt bent, maar daarna kan het echte helen beginnen. Heel veen sterkte.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers