Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hello Fresh vraagjes

<<

Anoniem316

Bericht 18 Mrt 2021 21:48

Re: Hello Fresh vraagjes

Hier voor het eerst een box via Carrie en idd, het is wel lekker dat je niet na hoeft te denken. Maar wat is het duur joh... dus dat gaan we zeker niet op regelmatige basis doen 😅
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 18 Mrt 2021 22:52

Re: Hello Fresh vraagjes

Blij dat ik niet de enige ben die dat vind.
Nou dacht ik dat het kwam omdat ik meestal op gevoel kook ipv via recepten, maar vind het vaak zo onlogisch
Juli 2019
<<

ChiQ

Bericht 19 Mrt 2021 07:21

Re: Hello Fresh vraagjes

Nou, bedankt! Ik dacht ook echt dat het aan mij lag maar ik heb Hello Fresh gestopt omdat ik het écht niet snapte waarom je bijv eerst pasta moet koken en dan pas aan de saus beginnen. Dan moet je tussendoor die pasta afgieten terwijl ik nog aan t pielen met met een ui en watttttt? Pasta helemaal aan elkaar geplakt. Ravage! Ik vond en vind echt dat ik zelf sneller, efficienter en lekkerder kook.

En dan: 1/3 van een mini zakje kruiden. Dat las ik dan natuurlijk toen allang die kruiden al hele mini zak in de pan was 🤣
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 19 Mrt 2021 07:35

Re: Hello Fresh vraagjes

Wat een heerlijkheid hier! Voor mij precies hetzelfde qua recepten. J is er wel echt beter door gaan koken, hij vind die recepten echt fijn.
Wij hebben nu een hele berg recepten die we gebruiken ter inspiratie en hebben HF stopgezet. Scheelt ons ongeveer de helft aan het geld in boodschappen.
30-04-2017
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 19 Mrt 2021 07:58

Re: Hello Fresh vraagjes

Ik heb dat ook met de recepten en dat was naast de prijs voor mij ook een reden om het weer te pauzeren. Ik ben gewoon langer bezig met koken dan wanneer ik op gevoel kook en dan vervalt het stukje gemak ook voor mij.

Daarnaast had ik een paar keer recepten met vier preien, een courgette per persoon of een bak koolsalade waar we dagen van konden eten. Dan voldoen ze misschien aan de aanbevolen hoeveelheid groenten maar ik vind een hele prei opeten gewoon niet lekker. Als ik zelf kook kies ik vaker voor een warme groente door de maaltijd en een koude groente er naast bijvoorbeeld.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 19 Mrt 2021 20:59

Re: Hello Fresh vraagjes

Ik had afgelopen week voor het eerst een box(gratis), 4 maaltijden voor 2 personen. Qua hoeveelheid is het oke. Ik gooi wel echt veel minder weg nu. Voor mijn dochter koop ik dan wat vegetarisch vlees erbij en zijn we rond. Morgenavond komt er weer een box, met de optimel korting.

Ik vind het heerlijk dat ik niet zelf niet weer iets hoef te bedenken wat we gaan eten. Mijn dochters hebben goed mee gegeten. Qua groente vond ik bij een gerecht het wat weinig, maar ik had zelf nog een tomaat dus konden we het daar mee wel opvullen.

Maar ik vind het wel echt veel geld, ik bedoel 46 euro voor 2 personen en dan 4 recepten. Dat is gewoon wel prijzig.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem308

Bericht 24 Mrt 2021 09:15

Re: Hello Fresh vraagjes

Voor de gewone prijs blijf ik Hellofresh te duur vinden, maar omdat ik eigenlijk altijd kortingscodes heb met 40% korting vind ik het dan goed te betalen. Ik heb voor volgende week weer een box besteld. 6 Maaltijden voor nog geen 40 euro, echt een nette prijs. En waarschijnlijk zou ik zelf voor die 40 euro ook een prima weekmenu kunnen maken. Maar ik ben even totaal inspiratieloos qua recepten. We eten al weken lang 3x per week pasta bolognaise :smile: .
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mrt 2021 09:25

Re: Hello Fresh vraagjes

Wij zijn juist iets goedkoper uit zo dus voor ons is het juist wel handig.
Ik vind 't wel beetje jammer dat ik constant gratis boxen voor anderen weg kan geven maar zelf nooit korting krijg. Het zou leuk zijn als je na een bepaalde aantal boxen achter elkaar ook zelf korting krijgt eenmalig. Goed voor de continuïteit, soort spaar systeem.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem308

Bericht 24 Mrt 2021 09:26

Re: Hello Fresh vraagjes

Er is wel een kortingsactie toch, dat je 20 euro korting krijgt als je iemand anders ook 20 euro korting geeft. Maar dan moet diegene die korting wel gebruiken :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mrt 2021 09:30

Re: Hello Fresh vraagjes

Ja maar iedereen wil gratis boxen ipv korting haha.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem308

Bericht 24 Mrt 2021 09:33

Re: Hello Fresh vraagjes

Wat ik ook wel snap :smile: . Maar inderdaad voor vaste klanten zou korting ook wel eens leuk zijn. Ik had nu wel ook een welkom terug mailtje met korting. Misschien eens tijdelijk je abonnement stoppen?
<<

Anoniem316

Bericht 24 Mrt 2021 09:33

Re: Hello Fresh vraagjes

Ik heb nu weer 2 boxen met korting. Alleen staan er 3 met korting in de app. Dus ben benieuwd haha. Dat betekent dat we de komende 3 weken 4 maaltijden hebben voor 20 euro per week. Dat vind ik wel prima !

Als je je trouwens afmeldt en weer aanmeldt, kan je vaak weer kortingscodes gebruiken.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 24 Mrt 2021 10:04

Re: Hello Fresh vraagjes

De prijs vind ik ook een dingetje.
3 maaltijden voor 3 personen was iets van 50,-. Daar doe ik bij wijze van soms de weekboodschappen voor.
Met korting is het nog wel prima soms. We hebben nu genoeg Optimale punten, dus denk dat ik binnenkort weer even een box met korting ga bestellen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem307

Bericht 05 Jun 2021 14:39

Re: Hello Fresh vraagjes

Wij starten vanaf volgende week weer met HF. We waren een tijdje gestopt, omdat we het gevoel hadden steeds hetzelfde te eten. Nu kan ik geen avondeten meer bedenken, want dat is ook steeds hetzelfde, dus geven we kans weer aan HF.
<<

Anoniem316

Bericht 06 Jun 2021 06:49

Re: Hello Fresh vraagjes

Wij hebben aankomende week ook weer. Heb nog geen een keer de volle pond betaald, dat vind ik ook veel te duur, maar het gemak is wel heel fijn.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 06 Jun 2021 07:11

Re: Hello Fresh vraagjes

Ik heb HF ook al een tijdje gestopt, maar kon het nu ook even niet meer bedenken qua avondeten. Ga nu eerst eens Marley Spoon proberen. Krijg dinsdag mijn eerste box. En wie weet daarna ook wel weer HF.
<<

Anoniem308

Bericht 06 Jun 2021 07:44

Re: Hello Fresh vraagjes

Ik ben zelfs met korting toch niet overtuigd dat het voor ons werkt. De ingrediënten zijn vaak niet zo heel lang houdbaar. Waardoor we gewoon niet zo makkelijk kunnen plannen. En de kinderen vinden de meeste gerechten niet geweldig.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 06 Jun 2021 09:09

Re: Hello Fresh vraagjes

Isles schreef:Wij starten vanaf volgende week weer met HF. We waren een tijdje gestopt, omdat we het gevoel hadden steeds hetzelfde te eten. Nu kan ik geen avondeten meer bedenken, want dat is ook steeds hetzelfde, dus geven we kans weer aan HF.


Dat gevoel hadden wij ook en zijn ook gestopt. Ben benieuwd naar jullie ervaringen nu. Vond het wel altijd fijn dat je het niet iedere dag zelf hoefde te bedenken.
2009
2011
<<

Anoniem307

Bericht 13 Jun 2021 20:27

Re: Hello Fresh vraagjes

We starten altijd op maandag. En deze week hebben we sowieso recepten die we nog nooit gegeten hebben. Maar ik laat het weten of het nu wel bevalt of weer tegenvalt. :)

Naar Marley Spoon ben ik ook wel benieuwd eigenlijk.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 31 Aug 2021 06:53

Re: Hello Fresh vraagjes

Heeft iemand misschien nog een code voor korting, of gratis box? 😊
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 31 Aug 2021 07:48

Re: Hello Fresh vraagjes

Japie schreef:Heeft iemand misschien nog een code voor korting, of gratis box? 😊

Ja ik! Ik zal je hem pm'en
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 31 Aug 2021 12:28

Re: Hello Fresh vraagjes

Meg schreef:
Japie schreef:Heeft iemand misschien nog een code voor korting, of gratis box? 😊

Ja ik! Ik zal je hem pm'en


Dank je wel! Ik heb je geantwoord.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 31 Aug 2021 12:31

Re: Hello Fresh vraagjes

Volgens mij kan ik ook nog een box weggeven. En dom van mijzelf: ik ben vergeten kortingscodes in te leveren...dacht dat dat ergens bij betalen moest, maar dit moet je dus bij je profiel invullen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 26 Sep 2021 13:42

Re: Hello Fresh vraagjes

Hoi!
Heeft iemand misschien een kortingscode voor mij?
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Sep 2021 14:46

Re: Hello Fresh vraagjes

Ja heb ik wel!
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers