Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat koop je bij de action?

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 19 Nov 2020 00:11

Wat koop je bij de action?

Naar aanleiding van het topic van Sam was ik benieuwd wat jullie bij de action kopen. Wij kopen structureel eigenlijk alleen vuilniszakken, microvezeldoekjes en de schoonmaakspray van eigen merk.

En jullie? Wat zijn echte aanraders? (of afraders)
<<

Anoniem295

Bericht 19 Nov 2020 00:21

Re: Wat koop je bij de action?

Ik koop de laatste tijd steeds minder bij de Action. Eigenlijk vooral nog schoonmaakmiddelen enzo.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 19 Nov 2020 00:24

Re: Wat koop je bij de action?

Ik probeer ook alleen voor de vaste dingen te gaan. Dat zijn voor ons vooral knutselspullen, aanmaakblokjes voor de kachel, ledlampen. Zeker sinds Corona kom ik er niet graag, omdat het echt als niet-essentieel voelt allemaal.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Nov 2020 00:29

Re: Wat koop je bij de action?

Ik kom er maar sporadisch want ik vind het er meestal druk en rommelig. Als ik er kom kom ik meestal voor de knutselspullen. Soms koop ik ook 'bureau artikelen' zoals plastic mapjes, printpapier, tipp-ex etc. Daarvoor ga ik zeker niet speciaal, maar als ik ga en ik heb wat nodig neem ik het mee.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Nov 2020 00:33

Re: Wat koop je bij de action?

Spul voor de vaatwasser, prullenbakzakjes, schoonmaakmiddel, opbergbakken, knutselspullen, waxinelichtjes. Soms wat voor in huis maar wat ze hebben is vaak niet helemaal mijn smaak meer.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Nov 2020 07:31

Re: Wat koop je bij de action?

Opbergbakken, knutselspullen, inpakpapier en zwangerschapstesten. Verder neem ik altijd wel wat meer dingen mee, maar ik kom denk ik 3-5x per jaar bij de Action. Hij zit hier op een plek dat ik er speciaal heen moet rijden en niet met andere winkels.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Nov 2020 07:38

Re: Wat koop je bij de action?

Ik kocht altijd de snoetenpoetsers, die in die paarse verpakking, maar die hebben ze nu al heel lang steeds niet (meer?).
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 19 Nov 2020 07:49

Re: Wat koop je bij de action?

De action zit hier naast de supermarkt, dus ik kom er wel regelmatig.
Ik koop er vooral knutselspul voor de kinderen, schetsblokken, gekleurd papier, stickers, playdoh, playmais etc. Verder afvalzakken, magnetron popcorn, printer papier en -inkt, inpakpapier, cijferballonnen, deo, koek, snoep en batterijen.

Van veel speelgoed en huis decoratie vind ik de kwaliteit/ afwerking niet goed. Dus dat koop ik eigenlijk nooit.
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Nov 2020 08:43

Re: Wat koop je bij de action?

Ik ga eigenlijk alleen als ik de wondersponsjes nodig heb. Die kan ik iedereen aanraden.

Als ik er dan toch ben, neem ik vaak de eco zakjes voor gft afval mee, citronella allesreiniger, vaatwastabletten, kaarsen, knutselspulletjes voor de kinderen en soms iets voor in huis maar dat hangt er maar net vanaf wat ze hebben. Het meeste is niet mijn smaak.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem332

Bericht 19 Nov 2020 09:06

Re: Wat koop je bij de action?

Ik wou zeggen niks, maar helaas.

Ik kom er een paar keer per jaar voor;

- Huggies baby doekjes

Afgelopen jaar gekocht:
- spuit bus voor fiets
- knutsel spullen zoals een schaar en papier

Ooit gekocht:

De aller goedkoopste klok om vervolgens het uurwerk uit te slopen en het uurwerk van mijn designers klok te vervangen ?
Was ophang rek
Opberg boxen
Klus handschoenen
Avent spenen
Oral b opzet tandenborstels
Oral b tandpasta


Ik probeer er alleen heen te gaan als ik iets nodig heb. Interieur meuk (op die klok na) zal ik daar nooit kopen
<<

Anoniem332

Bericht 19 Nov 2020 09:07

Re: Wat koop je bij de action?

Ooh La La! schreef:Ik ga eigenlijk alleen als ik de wondersponsjes nodig heb. Die kan ik iedereen aanraden.

Als ik er dan toch ben, neem ik vaak de eco zakjes voor gft afval mee, citronella allesreiniger, vaatwastabletten, kaarsen, knutselspulletjes voor de kinderen en soms iets voor in huis maar dat hangt er maar net vanaf wat ze hebben. Het meeste is niet mijn smaak.


Owww wondersponsjes ❤️❤️❤️ Kruidvat verkoopt die ook, 2 voor 80 cent. In ben fan!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Nov 2020 09:10

Re: Wat koop je bij de action?

Ik kom eigenlijk bijna nooit meer bij de Action. Vroeger wilde ik nog weleens spulletjes voor in huis meenemen, zoals fotolijsten o.i.d. Als ik er nu kom, dan is het voor ontstopper of ander schoonmaakgerelateerd spul, opbergbakjes of kinderspullen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 19 Nov 2020 09:16

Re: Wat koop je bij de action?

Schoonmaakspullen en soms wasmiddel
Speelgoed/knutselspullen
Zwangerschapstesten haalde ik er ook
Haarklemmetjes en knipjes voor G
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 19 Nov 2020 09:27

Re: Wat koop je bij de action?

Vuilniszakken, schoonmaakproducten, doekjes, afwasborstel etc., multivitamine, cadeautjes, inpakpapier, decoratie, koekjes/snoep. Van alles dus ? en soms krijg ik ook wel iets van Belle via mijn broertje (die werkt bij de Action), of als ik iets heb gezien maar het is hier op, dan vraag ik of hij het nog heeft liggen en neemt hij het voor mij mee :)
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 19 Nov 2020 09:44

Re: Wat koop je bij de action?

Niks. Vreselijke winkel.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Nov 2020 09:52

Re: Wat koop je bij de action?

Plastic opbergers, kliko zakken, vuilniszakken, snoep, chips, zoutjes, panty's, luierzakjes. Maar voor niets ga ik speciaal erheen, maar 1x per zoveel tijd vul ik de voorraad weer bij.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 19 Nov 2020 10:02

Re: Wat koop je bij de action?

Eigenlijk heel veel verschillende dingen, ik ben met vlagen wel fan van de action. Maar het ligt er wel erg aan wat ze op een bepaald moment in het assortiment hebben. Decoratie voor in huis koop ik er bijvoorbeeld tegenwoordig zelden, omdat het meestal niet mijn smaak is. Speelgoed kopen we er soms, maar als het aan mij ligt dan kopen we wel dingen die niet meteen uit elkaar vallen. Ze hebben er ook veel prul namelijk, maar ook gewoon stevige metalen autootjes, barbies, etc.

Praktische dingen haal ik er wel regelmatig. Schoonmaakspullen, soms wasmiddel, verzorgingsproducten, papier, knutselspullen, een speeltje of snack voor de honden.. Agenda koop ik meestal daar, af en toe ondergoed, motorolie en lampjes voor de auto, kerstverlichting, kampeerhanddoeken, snacks. Eigenlijk best veel dingen die ik daar wel eens koop, dit schiet me zo gauw te binnen.


Meestal ga ik erheen als ik meerdere dingen nodig heb, ik maak wel een lijstje en probeer dan gericht inkopen te doen. Af en toe kom ik toevallig nog wat anders leuks tegen dat ik meeneem, een andere keer vind ik er weinig aan en houd ik me bij mijn lijstje. Waarvan ze dan soms net de helft niet hebben op dat moment en ik dan nog ergens anders heen kan.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Nov 2020 10:07

Re: Wat koop je bij de action?

Door Oh la la de wondersponsjes en ik kan nu niet meer zonder, zo fijn!

En meestal pak ik dan ook de pedaalemmerzakjes die in de groene kliko mogen mee en vaak ook wel vaatwasblokjes. Ik koop ook altijd de zwarte sokken voor de kinderen en mijzelf en voor mijn jongste zoon de thermoshirtjes om als hemd te dragen ( hij wil niks anders meer aan) en laatst voor mijzelf een paar sloffen omdat mijn oude uit elkaar vielen. En verder koop ik ook wel praktische dingen die ik op dat moment nodig heb zoals fietslampjes, bandenplak spullen, kamerplantenvoeding, inpakpapier, zaadjes om groenten te kweken in de tuin, batterijen, noem maar op, ik maak gewoon echt een lijstje dan.

Ik kijk altijd wel even bij de interieur spullen maar ik kom maar heel zelden met iets thuis, het meeste is niet mijn smaak en op kussens na ben ik niet heel erg van de decoratie in huis.

Ik denk dat ik er een keer of zes per jaar kom en eigenlijk altijd met een doel en een boodschappenlijstje.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Nov 2020 10:18

Re: Wat koop je bij de action?

Housebird schreef:
Ooh La La! schreef:Ik ga eigenlijk alleen als ik de wondersponsjes nodig heb. Die kan ik iedereen aanraden.

Als ik er dan toch ben, neem ik vaak de eco zakjes voor gft afval mee, citronella allesreiniger, vaatwastabletten, kaarsen, knutselspulletjes voor de kinderen en soms iets voor in huis maar dat hangt er maar net vanaf wat ze hebben. Het meeste is niet mijn smaak.


Owww wondersponsjes ❤️❤️❤️ Kruidvat verkoopt die ook, 2 voor 80 cent. In ben fan!


Klopt, bij de action heb je 5 voor 99 cent :hulde:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 19 Nov 2020 10:20

Re: Wat koop je bij de action?

Ik kom er geregeld en haal er van alles, vuilniszakken, avent fopspenen voor dochter, soms speelgoed, verfrollers en bakjes, lampen, kaarsen, doe het zelf dingen. Ook een keer een dekbedhoes gehaald voor zoon.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Nov 2020 10:26

Re: Wat koop je bij de action?

Charles schreef:Niks. Vreselijke winkel.


Hahaha ja dit ?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 19 Nov 2020 10:29

Re: Wat koop je bij de action?

Schoonmaakspul, glazen, knutselspul voor zoon en mezelf, kaarsjes, verzorginsspullen, vuilniszakken, klikozakken, opbergbakken, kerstverlichting.

We maken altijd een lijstje zodat we veel in een keer kunnen halen, want het is geen winkel waar ik voor mijn plezier rondloop.
10.04.17
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Nov 2020 11:07

Re: Wat koop je bij de action?

Oh vanalles.

Dreft afwasmiddel, laminaat reiniger, boterhamzakjes, waxinelichtjes, printpapier, spuitbussen, tape, verfbakjes, verfhandschoenen, kleine cola flesjes (voor vriend mee naar werk te nemen), batterijen, spuitzakjes, bakblikken, pannen, honing, en vast nog wel meer dingen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Nov 2020 11:17

Re: Wat koop je bij de action?

Wat heb ik het afgelopen jaar bij de action gekocht:

Een hor
Schoonmaakdoekjes
Wc borstels
Lijmpistool
Buitenspeelset met pionnen ed
Kerstlampjes
Knutselpapier

Ik kom er ook echt heel weinig en karren vol zoals ik mensen soms zie doen red ik ook echt niet. Nu moet ik zeggen dat veel van de dingen die ik bij de action zou kopen ik ook bij de Ikea kan kopen en de Ikea is dichterbij.
2015 💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Nov 2020 11:20

Re: Wat koop je bij de action?

Vooral knutselspul wanneer dat op is. En als ik er dan toch ben, neem ik (geparfumeerde) vuilniszakken mee.
Soms ook wel wat anders als ik echt iets leuks zie, maar niet heel vaak.
Sowieso kom ik er niet zo vaak.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers